Evenementenbureau Bureau_voor_evenementen

BUREAU VOOR EVENEMENTEN

Zakelijke evenementen met een WOW-factor

van bijzondere momenten naar waardevolle herinneringen
5/5

evenementenbureau Bureau voor evenenementen

Vertel ons jouw verhaal

Aan de hand van jullie wensen, behoeften en ambities maken onze creatieve eventspecialisten de vertaalslag naar een onvergetelijk en waardevol eventconcept.  Samen gaan we voor die wow-factor. Beloofd!

Briefing al gereed?
Mail dan jouw briefing
Deel jullie verhaal Ontvang inspiratie praatplan
  • Briefing al gereed
  • Mail briefingsdocument
  • Ontvang debriefing en inspiratie praatplan
Nog geen briefing?
Maak gebruik van online briefing module
Doorloop checklist Ontvang inspiratie praatplan
  • Doorloop online briefing module
  • Verzend checklist. Dit is onze briefing.
  • Ontvang debriefing en inspiratie praatplan
Praktisch
Nadere kennismaking?
We zien je graag live
Klik en match Plan een afspraak
  • Ervaar persoonlijke klik én match
  • Inventarisatie van behoeften, wensen en ambities
  • Ontvang debriefing en inspiratie praatplan
5/5
Eventcases in de spotlight

Eventcases van onze opdrachtgevers als referentie en inspiratie: #TRACKRECORD #TROTS
Bekijk. Beleef. Beoordeel vooral zelf. Staat jouw event hier straks ook tussen?

,,

SUSTAINABLE
CORPORATE FESTIVAL

Corporate festival organiseren? Bekijk deze eventcase.
Doe inspiratie op en maak gebruik van onze handige online briefing module.
Hét startpunt voor jouw eerstvolgende corporate festival met een duurzame wow-factor.

,,

TWEEDAAGS
BEDRIJFSFESTIVAL

Meerdaags bedrijfsfestival organiseren? Bekijk deze eventcase.
Doe inspiratie op en maak gebruik van onze handige online briefing module.
Hét startpunt voor jouw eerstvolgende (meerdaagse) bedrijfsfestival met een wow-factor.

,,

HIGH-END
PRODUCTLANCERING

High-end productlancering organiseren? Bekijk deze eventcase.
Doe inspiratie op en maak gebruik van onze handige online briefing module.
Hét startpunt voor jouw eerstvolgende productlancering met een wow-factor.

,,

OFFICIËLE OPENING &
BEDRIJFSJUBILEUM

Officiële opening gecombineerd met een bedrijfsjubileum. Een mooie en bijzondere combinatie!
Bekijk deze eventcase. Doe inspiratie op en maak gebruik van onze handige online briefing module.
Hét startpunt voor jouw eerstvolgende bedrijfsevent met een (duurzame) wow-factor.

5/5

evenementenbureau Bureau voor evenenementen

Samen creëren we onvergetelijke momenten waardevolle herinneringen een wow factor reuring & impact

,,

JUBILEUMEVENEMENT
EIGEN TERREIN

Jubileumfeest op eigen terrein organiseren? Bekijk deze eventcase.
Doe inspiratie op en maak gebruik van onze handige online briefing module.
Hét startpunt voor jouw eesrtvolgende bedrijfsjubileum met een wow-factor.

,,

PERSONEELSFEEST
MET THEMA OP EXTERNE LOCATIE

Origineel personeelsfeest organiseren? Bekijk deze eventcase.
Doe inspiratie op en maak gebruik van onze handige online briefing module.
Hét startpunt voor jouw eerstvolgende originele personeelsfeest met wow-factor. 

,,

PERSONEELSFEEST
EIGEN TERREIN

Personeelsfeest op eigen terrein organiseren? Bekijk deze eventcase.
Doe inspiratie op en maak gebruik van onze handige online briefing module.
Hét startpunt voor jouw eerstvolgende personeelsfeest met wow-factor.

5/5

evenementenbureau Bureau voor evenenementen

Samen creëren we onvergetelijke momenten waardevolle herinneringen een wow factor reuring & impact

,,

STAAT JOUW EVENT HIER
STRAKS OOK TUSSEN?
Magazine-Bureau-voor-evenementen
Eventbook met diverse eventcases als referentie

Hét startpunt voor het organiseren van jouw eerstvolgende
succesvolle event met een WOW-factor.

Geen e-mailadres nodig. Het eventbook is direct te bekijken.
Handig om intern te delen en te bekijken met collega’s in de oriëntatiefase.

,,

HYBRIDE EVENT
EXTERNE LOCATIE

Hybride event organiseren? Bekijk deze eventcase.
Doe inspiratie op en maak gebruik van onze handige online briefing module.
Hét startpunt voor jouw eerstvolgende hybride event met impact.

,,

BEDRIJFSFEEST
MET DUURZAME TWIST

Duurzaam personeelsfeest organiseren? Bekijk deze eventcase.
Doe inspiratie op en maak gebruik van onze handige online briefing module.
Hét startpunt voor jouw eerstvolgende personeelsfeest met een duurzame wow-factor.

,,

ONLINE EVENT
EXTERNE STUDIO

Online event organiseren? Bekijk deze eventcase.
Doe inspiratie op en maak gebruik van onze handige online briefing module.
Hét startpunt voor jouw eerstvolgende online event met impact.

5/5

evenementenbureau Bureau voor evenenementen

Samen creëren we onvergetelijke momenten waardevolle herinneringen een wow factor reuring & impact

,,

EINDEJAARSFEEST

Eindejaarsfeest organiseren? Bekijk deze eventcase.
Doe inspiratie op en maak gebruik van onze handige online briefing module.
Hét startpunt voor jouw eesrtvolgende eindejaarsfeest met een wow-factor.

,,

OPENDAG / SYMPOSIUM &
MEDEWERKERSEVENT

Open dag, symposium en medewerkersevent organiseren? Bekijk deze eventcase.
Doe inspiratie op en maak gebruik van onze handige online briefing module.
Hét startpunt voor jouw eerstvolgende opendag, symposium en medewerkersevent met een wow-factor.

,,

BEDRIJFSFESTIVAL
ALS PERSONEELSFEEST

Bedrijfsfestival op externe eventlocatie organiseren? Bekijk deze eventcase.
Doe inspiratie op en maak gebruik van onze handige online briefing module.
Hét startpunt voor jouw eerstvolgende bedrijfsfestival als personeelsfeest met wow-factor.

5/5
evenementenbureau Bureau voor evenenementen
Samen creëren we onvergetelijke momenten waardevolle herinneringen een wow factor reuring & impact

,,

STAAT JOUW EVENT HIER
STRAKS OOK TUSSEN?
Magazine-Bureau-voor-evenementen
Eventbook met diverse eventcases als referentie

Hét startpunt voor het organiseren van jouw eerstvolgende
succesvolle event met een WOW-factor.

Geen e-mailadres nodig. Het eventbook is direct te bekijken.
Handig om intern te delen en te bekijken met collega’s in de oriëntatiefase.

Waarom samenwerken met Bureau voor evenementen?

Met ruim 30 jaar kennis en ervaring weten we als geen ander wat de (on)mogelijkheden zijn, welke belangen spelen en welke verantwoordelijkheden komen kijken bij het organiseren van bedrijfsevenementen. Wij ondersteunen en ontzorgen je hier dus in.

Afgelopen jaren hebben we als evenementenbureau onze propositie en samenstelling doorontwikkeld en vernieuwd om optimaal in te kunnen spelen op vragen, wensen en behoeften van onze (potentiële) opdrachtgevers van vandaag én morgen. Die van jou. Namelijk meer flexibiliteit, efficiëntie en juiste prijs-kwaliteit verhoudingen. 

Onze onderscheidende kracht ligt in het gegeven dat onze samenstelling bestaat uit een relatief klein kernteam met daaromheen een flexibele schil van vaste (strategische) samenwerkingspartners. Zo hebben we b.v. een krachtige samenwerking met marketing- en activatiebureau Brandpulse en werken we steeds meer samen met partijen die duurzaamheid hoog in het vaandel hebben staan, om zo komende jaren events meer duurzaam te kunnen organiseren. Goed voorbeeld doet volgen.

Als evenementenbureau geloven we dat er komende jaren veel kansen en mogelijkheden liggen om zakelijke evenementen naar een hoger plan te tillen en duurzamer te organiseren. Als eventpartner vinden we het belangrijk om een bijdrage te leveren aan duurzaam ondernemerschap. Om zo samen het verschil te maken en een betekenisvolle, duurzame voorsprong te creëren. Samen creëren we een duurzame wow-factor. 

Door onze moderne samenstelling (bedrijfsstructuur, als hierboven omschreven) behoren (vaste) overheadkosten tot het verleden. In tegenstelling tot de meeste traditionele evenementenbureau’s weten we inmiddels dat we hierdoor een betere, concurrerende prijs-kwaliteitverhouding kunnen garanderen. Jij haalt dus letterlijk meer uit jouw event.

Profiteer van onze jarenlange samenwerkingen en inmiddels dus ook betere inkoopmogelijkheden waarbij jij meelift op onze schaalvoordelen bij juiste, relevante leveranciers. Een groot voordeel. Voor jou!

Daarnaast weten we met ruim 30 jaar ervaring welke leveranciers en/of eventlocaties juist wel, of juist niet passen bij jouw eventconcept. Een essentieel gegeven! 

Maak gebruik van ons grote en veelzijdige netwerk. Wat ons netwerk uniek maakt? Het beste van twee werelden. 

Namelijk een netwerk in zowel de zakelijke, maar ook publieke evenementenbranche. Deze combinatie maakt dat wat soms onmogelijk lijkt, wij wél mogelijk maken voor de organisatie van jouw bedrijfsevenement. Wij kijken graag buiten de grenzen van onze eigen branche om inspiratie op te doen en te vernieuwen. Doe je mee?

Bewijs? Onze trackrecord en referenties van reeds georganiseerde evenementen hebben wij voor jou gemak gebundeld in een overzichtelijk eventbook. Wat heb jij daar aan?

Dit eventbook laat enerzijds onze trackrecord zien (bewijs) en lees je referenties van onze opdrachtgevers over de samenwerking. Anderzijds dient het eventbook als inspiratie document voor jouw eerstvolgende event. We weten inmiddels dat een dergelijk document een fijne houvast geeft in de oriëntatiefase.

TIP: download (geen email nodig) het document en deel het intern met collega’s.

Een goed begin is het halve werk. Dat is echt zo. Om een vliegende én juiste start te maken hebben we daarom voor jou een handige en praktische online briefing module voor jouw klaar staan. Zo weet jij zeker dat je sowieso de belangrijkste onderdelen van jouw briefing compleet hebt. 

Aan de hand van jouw briefing ontvang je van ons altijd nog een debriefing (overleg / feedback), waarna onze creatieve eventspecialisten aan de slag gaan met de vertaalslag naar een inspiratie praatplan voor jouw bedrijfsevenement. Een event met dé wow-factor!

Samen creëren we dé wow-factor voor jouw event. Beloofd!

Maak gebruik van onze praktische online briefing module

Nog geen briefing? Doorloop stap voor stap onze handige online briefing module en ontvang een inspiratie praatplan voor jouw eerstvolgende bedrijfsevenement. Hét startpunt voor jouw event met een WOW-factor!

Online-briefing-Module Bureau voor evenementen
Checklist-Bureau-voor-evenementen