BUREAU VOOR EVENEMENTEN

Betekenisvolle evenementen met impact

van bijzondere momenten naar waardevolle herinneringen

5/5

evenementenbureau Bureau voor evenenementen

Aangenaam kennismaken

Met een team creatieve eventspecialisten organiseren we waardevolle en onderscheidende
zakelijke evenementen met een WOW-factor. Voor jou. 

 

Laten we samen aan de slag gaan

Met Brabantse gemoedelijkheid, een landelijk bereik! Laten we samen bijzondere momenten creëren en waardevolle herinneringen maken. Vertel ons jouw verhaal. 

Kantoortoren The Rise
Dr. Hub van Doorneweg 195
5026 RE Tilburg

The-Rise-Bureau-voor-evenementen
Locatie Bureau voor evenementen
Kantoor

Kantoortoren The Rise
Dr. Hub van Doorneweg 195
5026 RE Tilburg

Magazine-Bureau-voor-evenementen

Eventbook met diverse eventcases als referentie

Hét startpunt voor het organiseren van jouw eerstvolgende
succesvolle event met een WOW-factor.

Geen e-mailadres nodig. Het eventbook is direct te bekijken.
Handig om intern te delen en te bekijken met collega’s in de oriëntatiefase.

Vertel ons jouw verhaal

Aan de hand van jullie wensen, behoeften en ambities maken onze creatieve eventspecialisten de vertaalslag naar een onvergetelijk en waardevol eventconcept.  Samen gaan we voor die wow-factor. Beloofd!

kies voor een event met een wow-factor

Briefing al gereed?

Mail dan jouw briefing
Deel jullie verhaal Ontvang inspiratie praatplan
  • Briefing al gereed
  • Mail briefingsdocument
  • Ontvang debriefing en inspiratie praatplan

Nog geen briefing?

Maak gebruik van online briefing module
Doorloop checklist Ontvang inspiratie praatplan
  • Doorloop online briefing module
  • Verzend checklist. Dit is onze briefing.
  • Ontvang debriefing en inspiratie praatplan
Praktisch

Nadere kennismaking?

We zien je graag live
Klik en match Plan een afspraak
  • Ervaar persoonlijke klik én match
  • Inventarisatie van behoeften, wensen en ambities
  • Ontvang debriefing en inspiratie praatplan

Eventbureau 2.0

Waarom Bureau voor evenementen

Creatief en modern eventbureau met ruim 30 jaar ervaring. 
 

Het goede van traditionele evenementenbureau’s hebben we behouden. Enkele fundamentele zaken hebben we echter gewijzigd om
blijvend het verschil te kunnen maken. Voor jou! Wat vernieuwd kan worden, blijven we uiteraard vernieuwen. Doe je mee? 

Ruim 30 jaar kennis & ervaring

Met onze expertise ben jij ervan verzekerd dat de beste en meest creatieve oplossingen worden ingezet voor jouw bedrijfsevenement. Beloofd!

Betere en scherpere inkoop

Profiteer van onze scherpe inkoop mogelijkheden bij relevante leveranciers. Lift mee op onze schaalvoordelen. Een groot voordeel.

Groot Veelzijdig netwerk

Veelzijdig netwerk in zowel de zakelijke als publieke eventbranche. Dit maakt dat wat soms onmogelijk lijkt, wij toch mogelijk maken voor jouw event.

Bewezen track record

#TROTS. Niets zo krachtig natuurlijk om waardevolle en succesvolle eventcases met referenties als bewijs te kunnen tonen. Beleef én beoordeel vooral zelf.

Met ruim 30 jaar kennis en ervaring weten we als geen ander wat de (on)mogelijkheden zijn, welke belangen spelen en welke verantwoordelijkheden komen kijken bij het organiseren van bedrijfsevenementen. Wij ondersteunen en ontzorgen je hier dus in.

Afgelopen jaren hebben we als evenementenbureau onze propositie en samenstelling doorontwikkeld en vernieuwd om optimaal in te kunnen spelen op vragen, wensen en behoeften van onze (potentiële) opdrachtgevers van vandaag én morgen. Die van jou. Namelijk meer flexibiliteit, efficiëntie en juiste prijs-kwaliteit verhoudingen. 

Onze onderscheidende kracht ligt in het gegeven dat onze samenstelling bestaat uit een relatief klein kernteam met daaromheen een flexibele schil van vaste (strategische) samenwerkingspartners. Zo hebben we b.v. een krachtige samenwerking met marketing- en activatiebureau Brandpulse en werken we steeds meer samen met partijen die duurzaamheid hoog in het vaandel hebben staan, om zo komende jaren events meer duurzaam te kunnen organiseren. Goed voorbeeld doet volgen.

Als evenementenbureau geloven we dat er komende jaren veel kansen en mogelijkheden liggen om zakelijke evenementen naar een hoger plan te tillen en duurzamer te organiseren. Als eventpartner vinden we het belangrijk om een bijdrage te leveren aan duurzaam ondernemerschap. Om zo samen het verschil te maken en een betekenisvolle, duurzame voorsprong te creëren. Samen creëren we een duurzame wow-factor. 

Door onze moderne samenstelling (bedrijfsstructuur, als hierboven omschreven) behoren (vaste) overheadkosten tot het verleden. In tegenstelling tot de meeste traditionele evenementenbureau’s weten we inmiddels dat we hierdoor een betere, concurrerende prijs-kwaliteitverhouding kunnen garanderen. Jij haalt dus letterlijk meer uit jouw event.

Profiteer van onze jarenlange samenwerkingen en inmiddels dus ook betere inkoopmogelijkheden waarbij jij meelift op onze schaalvoordelen bij juiste, relevante leveranciers. Een groot voordeel. Voor jou!

Daarnaast weten we met ruim 30 jaar ervaring welke leveranciers en/of eventlocaties juist wel, of juist niet passen bij jouw eventconcept. Een essentieel gegeven! 

Maak gebruik van ons grote en veelzijdige netwerk. Wat ons netwerk uniek maakt? Het beste van twee werelden. 

Namelijk een netwerk in zowel de zakelijke, maar ook publieke evenementenbranche. Deze combinatie maakt dat wat soms onmogelijk lijkt, wij wél mogelijk maken voor de organisatie van jouw bedrijfsevenement. Wij kijken graag buiten de grenzen van onze eigen branche om inspiratie op te doen en te vernieuwen. Doe je mee?

Bewijs? Onze trackrecord en referenties van reeds georganiseerde evenementen hebben wij voor jou gemak gebundeld in een overzichtelijk eventbook. Wat heb jij daar aan?

Dit eventbook laat enerzijds onze trackrecord zien (bewijs) en lees je referenties van onze opdrachtgevers over de samenwerking. Anderzijds dient het eventbook als inspiratie document voor jouw eerstvolgende event. We weten inmiddels dat een dergelijk document een fijne houvast geeft in de oriëntatiefase.

TIP: download (geen email nodig) het document en deel het intern met collega’s.

Een goed begin is het halve werk. Dat is echt zo. Om een vliegende én juiste start te maken hebben we daarom voor jou een handige en praktische online briefing module voor jouw klaar staan. Zo weet jij zeker dat je sowieso de belangrijkste onderdelen van jouw briefing compleet hebt. 

Aan de hand van jouw briefing ontvang je van ons altijd nog een debriefing (overleg / feedback), waarna onze creatieve eventspecialisten aan de slag gaan met de vertaalslag naar een inspiratie praatplan voor jouw bedrijfsevenement. Een event met dé wow-factor!

Samen creëren we dé wow-factor voor jouw event. Beloofd!

#TROTS

Je bent in goed gezelschap.
Enkele opdrachtgevers die reeds terugkijken op een succesvol bedrijfsevenement