Een bedrijfsfeest organiseren met een duurzame twist en/of thematiek is helemaal van nu.
Bekijk en beleef deze inspirerende case van een bedrijfsfeest met een duurzame twist.
Bekijk, beleef en ervaar deze inspirerende eventcase van een bedrijfsfeest georganiseerd op een duurzame externe eventlocatie – De Fokker Terminal.
De Fokker Terminal is al jaren bezig om het energiegebruik en de daarmee gepaarde CO2 uitstoot terug te dringen en is sinds juli 2019 een CO2 neutrale locatie. Een mooie bewuste keuze dus voor het organiseren van een personeelsfeest met een duurzame twist. Samen met een aantal partners op het gebied van duurzaam ondernemen, is een substantiële bijdrage geleverd aan de vermindering van milieubelasting (Co2-reductie). Hierbij stonden pijlers als materiaalgebruik, watercompensatie en afvalverwerking centraal.
Communicatie, activatie en registratie zijn essentiële onderdelen rondom de organisatie van een bedrijfsevenement.
Er is veel mogelijk. Niet alleen tijdens, maar vooral ook voor én na een event. Benut deze momenten optimaal. TIP!
Voor dit eventproject is gekozen voor interne mailingen en intranet. Het jaarlijkse personeelsfeest heeft al ruime bekenheid en animo is altijd groot. Wat betreft communicatie en activatie zijn er verder geen grote uitdagingen. Registratie wordt uitgevoerd door de personeelsvereniging zelf.
Voor dit event is gekozen voor de Fokker Terminal, een duurzame (CO2 neutrale) eventlocatie in Den Haag.
Dit monumentale en inspirerend industrieel gebouw hebben we omgebouwd naar een mooie, sfeervolle setting voor een bedrijfsfeest van circa 600 medewerkers.
Gekozen is om zoveel mogelijk te werken met duurzame materialen, strakke moderne inrichting met extra groendecoratie en planten om het personeelsfeest een frisse en duurzame look and feel te geven. De ruimte is opgesplitst in twee delen. Een gedeelte voor de ontvangst en de after party en een gedeelte voor het sit down diner.
Het organiseren van een bedrijfsfeest is uitermate geschikt om de pijlers trots, waardering en saamhorigheid te benadrukken. Het event daarnaast een duurzame twist én een thema geven zoals dit eventconcept is een mooie uitdaging. Het geeft sowieso een mooie extra dimensie aan de beleving van een bedrijfsfeest.
Er komt veel kijken bij de organisatie van een bedrijfsfeest. Samen met jou, onze opdrachtgever, zoomen we in op doel (thema) van het event, coördineren we budgetten, stellen we een planning op, kiezen we een locatie, maken we keuzes met betrekking tot type catering, entertainment en muziek. Bepalen we sfeer en decoratie (thema). We gaan aan de slag met het uitnodingstraject en alle verdere communicatie uitingen. Kortom: wil je een waardevol en onderscheidend bedrijfsfeest organiseren? Dan zijn wij er om je te helpen.
Hét startpunt voor het organiseren van jouw eerstvolgende
succesvolle event met een WOW-factor.
Geen e-mailadres nodig. Het eventbook is direct te bekijken.
Handig om intern te delen en te bekijken met collega’s in de oriëntatiefase.
Aan de hand van jullie wensen, behoeften en ambities maken onze creatieve eventspecialisten de vertaalslag naar een onvergetelijk en waardevol eventconcept. Samen gaan we voor die wow-factor. Beloofd!
Creatief en modern eventbureau met ruim 30 jaar ervaring.
Het goede van traditionele evenementenbureau’s hebben we behouden. Enkele fundamentele
zaken hebben we echter veranderd om blijvend het verschil te kunnen maken. Voor jou.
Wat vernieuwd kan worden, blijven we vernieuwen. Doe je mee?
Met onze expertise ben jij ervan verzekerd dat de beste en meest creatieve oplossingen worden ingezet voor jouw bedrijfsevent. Beloofd.
Profiteer van onze scherpe inkoop mogelijkheden bij relevante leveranciers. Lift mee op onze schaalvoordelen. Een groot voordeel.
Veelzijdig netwerk in zowel de zakelijke als publieke eventbranche. Dit maakt dat wat soms onmogelijk lijkt, wij toch mogelijk maken voor jouw event.
#TROTS. Niets zo krachtig natuurlijk om prachtige, succesvolle eventcases en referenties als bewijs te kunnen tonen. Beleef én beoordeel vooral zelf.