Evenementenbureau Bureau_voor_evenementen

BUREAU VOOR EVENEMENTEN

Bedrijfsfeest met een (duurzame) WOW-factor

van bijzondere momenten naar waardevolle herinneringen

5/5

evenementenbureau Bureau voor evenenementen

Bedrijfsfeest organiseren

Een bedrijfsfeest organiseren met een duurzame twist en/of thematiek is helemaal van nu.
Bekijk en beleef deze inspirerende case van een bedrijfsfeest met een duurzame twist.

Bedrijfsfeest-organiserenvBedrijfsfeest organiseren

Bedrijfsfeest organiseren

Bekijk, beleef en ervaar deze inspirerende eventcase van een bedrijfsfeest georganiseerd op een duurzame externe eventlocatie – De Fokker Terminal.

De Fokker Terminal is al jaren bezig om het energiegebruik en de daarmee gepaarde CO2 uitstoot terug te dringen en is sinds juli 2019 een CO2 neutrale locatie. Een mooie bewuste keuze dus voor het organiseren van een personeelsfeest met een duurzame twist. Samen met een aantal partners op het gebied van duurzaam ondernemen, is een substantiële bijdrage geleverd aan de vermindering van milieubelasting (Co2-reductie). Hierbij stonden pijlers als materiaalgebruik, watercompensatie en afvalverwerking centraal.

5/5

Opdrachtgever aan het woord

Bedrijfsfeest organiseren samen met Bureau voor evenementen

“Dat Bureau voor evenementen (bijna) jaarlijks het personeelsfeest organiseert, terwijl ieder jaar toch een pitch wordt uitgeschreven is een groot compliment. Zegt alles over de fijne, prettige samenwerking en kwaliteit.”
Bedrijfsfeest design voorbeeld
Communicatie en activatie bedrijfsfeest

Communicatie, activatie en registratie zijn essentiële onderdelen rondom de organisatie van een bedrijfsevenement.
Er is veel mogelijk. Niet alleen tijdens, maar vooral ook voor én na een event. Benut deze momenten optimaal. TIP!

Voor dit eventproject is gekozen voor interne mailingen en intranet. Het jaarlijkse personeelsfeest heeft al ruime bekenheid en animo is altijd groot. Wat betreft communicatie en activatie zijn er verder geen grote uitdagingen. Registratie wordt uitgevoerd door de personeelsvereniging zelf. 

Opbouw bedrijfsfeest op duurzame externe eventlocatie

Voor dit event is gekozen voor de Fokker Terminal, een duurzame (CO2 neutrale) eventlocatie in Den Haag.
Dit monumentale en inspirerend industrieel gebouw hebben we omgebouwd naar een mooie, sfeervolle setting voor een bedrijfsfeest van circa 600 medewerkers.

Gekozen is om zoveel mogelijk te werken met duurzame materialen, strakke moderne inrichting met extra groendecoratie en planten om het personeelsfeest een frisse en duurzame look and feel te geven.  De ruimte is opgesplitst in twee delen. Een gedeelte voor de ontvangst en de after party en een gedeelte voor het sit down diner.

Bedrijfsfeest organiseren met wow-factor

Het organiseren van een bedrijfsfeest is uitermate geschikt om de pijlers trots, waardering en saamhorigheid te benadrukken. Het event daarnaast een duurzame twist én een thema geven zoals dit eventconcept is een mooie uitdaging. Het geeft sowieso een mooie extra dimensie aan de beleving van een bedrijfsfeest. 

Er komt veel kijken bij de organisatie van een bedrijfsfeest. Samen met jou, onze opdrachtgever, zoomen we in op doel (thema) van het event, coördineren we budgetten, stellen we een planning op, kiezen we een locatie, maken we keuzes met betrekking tot type catering, entertainment en muziek. Bepalen we sfeer en decoratie (thema). We gaan aan de slag met het uitnodingstraject en alle verdere communicatie uitingen. Kortom: wil je een waardevol en onderscheidend bedrijfsfeest organiseren? Dan zijn wij er om je te helpen.

Bedrijfsfeest organiseren
Bedrijfsfeest-organiseren
Bedrijfsfeest-organiseren-thema
Bedrijfsfeest-organiseren
Bedrijfsfeest-organiseren
Bedrijfsfeest-organiseren
Bedrijfsfeest-organiseren
Bedrijfsfeest-organiseren
Bedrijfsfeest-organiseren
Bedrijfsfeest met duurzame twist en thema
Bedrijfsfeest-organiseren
Bedrijfsfeest-organiseren
Bedrijfsfeest-organiseren
5/5
evenementenbureau Bureau voor evenenementen
Samen creëren we onvergetelijke momenten waardevolle herinneringen een wow factor reuring & impact

,,

STAAT JOUW EVENT HIER
STRAKS OOK TUSSEN?
Magazine-Bureau-voor-evenementen
Eventbook met diverse eventcases als referentie

Hét startpunt voor het organiseren van jouw eerstvolgende
succesvolle event met een WOW-factor.

Geen e-mailadres nodig. Het eventbook is direct te bekijken.
Handig om intern te delen en te bekijken met collega’s in de oriëntatiefase.

Vertel ons jouw verhaal

Aan de hand van jullie wensen, behoeften en ambities maken onze creatieve eventspecialisten de vertaalslag naar een onvergetelijk en waardevol eventconcept.  Samen gaan we voor die wow-factor. Beloofd!

kies voor een event met een wow-factor

Briefing al gereed?

Mail dan jouw briefing
Deel jullie verhaal Ontvang inspiratie praatplan
  • Briefing al gereed
  • Mail briefingsdocument
  • Ontvang debriefing en inspiratie praatplan

Nog geen briefing?

Maak gebruik van online briefing module
Doorloop checklist Ontvang inspiratie praatplan
  • Doorloop online briefing module
  • Verzend checklist. Dit is onze briefing.
  • Ontvang debriefing en inspiratie praatplan
Praktisch

Nadere kennismaking?

We zien je graag live
Klik en match Plan een afspraak
  • Ervaar persoonlijke klik én match
  • Inventarisatie van behoeften, wensen en ambities
  • Ontvang debriefing en inspiratie praatplan
Waarom Bureau voor evenementen

Creatief en modern eventbureau met ruim 30 jaar ervaring. 
 

Het goede van traditionele evenementenbureau’s hebben we behouden. Enkele fundamentele
zaken hebben we echter veranderd om blijvend het verschil te kunnen maken. Voor jou.
Wat vernieuwd kan worden, blijven we vernieuwen. Doe je mee?

Ruim 30 jaar ervaring

Met onze expertise ben jij ervan verzekerd dat de beste en meest creatieve oplossingen worden ingezet voor jouw bedrijfsevent. Beloofd.

Betere en scherpere inkoop

Profiteer van onze scherpe inkoop mogelijkheden bij relevante leveranciers. Lift mee op onze schaalvoordelen. Een groot voordeel.

Groot Veelzijdig netwerk

Veelzijdig netwerk in zowel de zakelijke als publieke eventbranche. Dit maakt dat wat soms onmogelijk lijkt, wij toch mogelijk maken voor jouw event.

Bewezen track record

#TROTS. Niets zo krachtig natuurlijk om prachtige, succesvolle eventcases en referenties als bewijs te kunnen tonen. Beleef én beoordeel vooral zelf.

Samen creëren we dé wow-factor voor jouw event. Beloofd!