👤 Voor- en achternaam*
First
Last
Extra inzicht in jullie organisatie (optioneel)
Deze informatie helpt ons om jullie event nóg persoonlijker, relevanter en impactvoller te maken. Geen verplichting – vul alleen in wat past en relevant is.
📌 Welk type event willen jullie organiseren? (Meerdere antwoorden mogelijk)
Geef hier de gewenste datum van jullie event Voorkeursdagen - meerdere dagen mogelijk Laat weten welke dag(en) jullie voorkeur hebben. Zo kunnen we bij het plannen rekening houden met beschikbaarheid en verdere tactische overwegingen.
⏰ Globale tijden event: verwachte starttijd event ⏰ Globale tijden event: verwachte eindtijd event Tijdschema: hebben jullie al een indicatie voor het globale tijdschema van het event? Denk bijvoorbeeld aan belangrijke programmapunten zoals ontvangst, speech, keynote, workshops, live-act, diner, feest etc.
Een globale inschatting helpt ons om alvast beter mee te denken over de structuur en het programma. Is dit nog niet bekend? Laat het veld dan open of geef aan: "nader te bepalen."
🎯 Wat zijn de belangrijkste doelstellingen van jullie event? Meerdere antwoorden mogelijk. Denk in termen van: wat willen we bereiken met dit event? Welke specifieke impact streven we na?
En nog belangrijker: met welk gevoel willen we dat bezoekers straks naar huis gaan?
👥 Voor wie organiseren jullie het event? Geef hier een zo compleet mogelijk beeld - meerdere antwoorden mogelijk.
Kenmerken doelgroep(en): vink de kenmerken aan die passen bij de gasten die jullie verwachten (meerdere keuzes mogelijk). Door deze kenmerken aan te geven krijgen wij een nog beter beeld van de sfeer, tone-of-voice en invulling die bij jullie doelgroep(en) past. Meerdere antwoorden mogelijk.
⚠️ Wat zouden mogelijke belemmeringen kunnen zijn voor jullie doelgroep om het event niet te bezoeken? Meerdere opties mogelijk. Geef hier mogelijke risico’s aan. Zo kunnen we beter en slim inspelen op belemmeringen en de opkomst maximaliseren.
Taal / talen voor communicatie: in welke taal of talen willen jullie communiceren richting de doelgroep? Kies de taal of talen waarin uitnodigingen, communicatie en content worden opgesteld.
🧬 Welke woorden omschrijven het beste de gewenste sfeer, uitstraling en beleving, passend bij jullie doelgroep, ambities en het DNA van jullie organisatie? Meerdere keuzes mogelijk. De keuzes die je maakt, geven richting en duidelijke kaders voor een krachtige vertaalslag naar een impactvol event voor jullie organisatie.
🗣️ Welke tone-of-voice past het beste bij jullie eventcommunicatie? Denk aan uitnodigingen, communicatie en content. Laat weten hoe jullie willen dat het event 'voelt' in communicatie en uitnodigingen.
💡 Zijn er al eerste specifieke ideeën, of wensen die jullie zelf hebben?
Geen zorgen als het nog geen concrete ideeën zijn — alle input helpt om een krachtige vertaalslag te maken naar een impactvol eventconcept.
🎨 Is er al een eventlogo ontwikkeld of in ontwikkeling? Indien ja? Dan kun je het logo hieronder uploaden. Indien nee, kun je (optioneel) jullie huisstijlbestand of logo uploaden ter inspiratie.
📍 Willen jullie dat we op zoek gaan naar een geschikte eventlocatie voor jullie event? Geef aan wat jullie huidige situatie en voorkeur is. Zo kunnen we gericht meedenken over de beste locatiekeuzes en mogelijkheden.
Locatie type: welke locatie type is volgens jullie het meest geschikt voor dit event? Meerdere antwoorden mogelijk.
Is de catering maaltijdvervangend bedoeld? Geef hier voorkeur type maaltijd - meerdere opties mogelijk. 🥂 Welke drankbeleving past het beste bij jullie event? Meerdere antwoorden mogelijk. De keuze van het drankenaanbod heeft veel invloed op de sfeer en beleving. Wat past het beste bij jullie doelgroep en type event?
🎤 Welke vormen van (live) entertainment, shows en acts spreken jullie het meest aan? Meerdere antwoorden mogelijk. Alles is nog vrijblijvend; we inventariseren vooral jullie voorkeuren en ideeën.
✨ Welke woorden omschrijven het beste het gewenste type entertainment en verdere invulling voor jullie event? Zo krijgen we een nog beter beeld van jullie wensen en kunnen we gericht meedenken over passende acts, artiesten of shows. Meerdere antwoorden mogelijk.
🗣️ Willen jullie ondersteuning bij de uitwerking van de eventcommunicatie en/of campagnes voor jullie event(s)? Met de juiste communicatie en content vóór, tijdens en na het event haal je meer uit je event. Denk aan uitnodigingen, social media, branding, storytelling en (after)movies. Wij denken graag strategisch én creatief met jullie mee.
Welke onderdelen willen jullie dat wij (deels) oppakken? Meerdere antwoorden mogelijk. Welke middelen/data zijn al beschikbaar voor de communicatie/campagnes? Meerdere antwoorden mogelijk. Welke materialen en middelen zijn al aanwezig?
Geef aan wat er nu al beschikbaar is. Dit helpt ons om efficiënter én effectiever te werken richting jullie communicatietraject. Geen zorgen: alles wat ontbreekt kunnen we samen ontwikkelen of organiseren.
🚀 Willen jullie data inzichtelijk maken en impact meten? Wat willen jullie meten en welke impact willen jullie inzichtelijk maken? Meerdere antwoorden mogelijk. Heldere doelen en meetbare criteria zorgen ervoor dat we nóg gerichter kunnen sturen op relevantie, effect en succes. Wanneer het event een sterk strategisch karakter heeft, plannen we indien gewenst graag een extra strategische sparsessie om samen de doelstellingen, KPI’s en impactkansen verder aan te scherpen.
🛎️ Geef hieronder aan welke extra faciliteiten of ondersteuning gewenst is. Indien nog niet bekend? Laat dan gerust open. Indien gewenst kunnen we meedenken in de volledige organisatie en coördinatie van deze faciliteiten.
Op basis van jullie aantallen welk investeringsbedrag per persoon houden jullie (ongeveer) aan? Is het (voorlopige) budget intern officieel al goedgekeurd? Is jullie investeringsbudget inclusief of exclusief btw?*
📩 Zijn er voor deze aanvraag meerdere partijen uitgenodigd om mee te doen?* Hoeveel partijen hebben jullie benaderd? ⚖️ Hebben jullie eerder samengewerkt met één van deze partijen?* We vragen dit om het traject eerlijk en transparant te houden. Een sterke eventstrategie en creatief concept ontwikkelen kost veel tijd, aandacht en expertise.
We investeren hier bewust in, omdat we alleen zo écht waarde kunnen leveren. Daarom nemen we alleen deel aan trajecten waarin serieuze selectie en gelijkwaardige kansen centraal staan. Samen gaan we voor relevantie, impact en resultaat.
Wat zijn voor jullie de belangrijkste beoordelingscriteria om het juiste eventbureau te selecteren? Meerdere antwoorden mogelijk. Dit helpt ons om nog gerichter te focussen op wat jullie écht belangrijk vinden.
➡️ Laatste extra aanvullingen of opmerkingen?
Alvast bedankt voor je vertrouwen! We kijken ernaar uit om samen iets bijzonders neer te zetten.