BUREAU VOOR EVENEMENTEN

Personeelsfeest eigen locatie met WOW-factor

van bijzondere momenten naar waardevolle herinneringen
5/5

evenementenbureau Bureau voor evenenementen

Personeelsfeest eigen locatie organiseren

Een personeelsfeest op eigen locatie organiseren geeft sowieso al een extra wow-effect.
Bekijk en beleef deze inspirerende case van een personeelsfeest (festivalformat) op het eigen terrein.

Opbouw-personeelsfeest eigen locatie
Personeelsfeest op eigen locatie organiserenv
Before
After

Personeelsfeest eigen locatie organiseren

Bekijk, beleef en ervaar deze inspirerende eventcase van een personeelsfeest voor circa 1200  medewerkers georganiseerd op het eigen terrein.

Voor dit personeelsfeest is gekozen voor een festivalformat. Een bedrijfsfestival op eigen terrein geeft een bijzondere beleving. Daarnaast is het organiseren van een bedrijfsevenement op eigen terrein ook interessant (kostenbesparend) vanwege de WKR. TIP!

5/5
Opdrachtgever aan het woord

Personeelsfeest eigen locatie organiseren samen met Bureau voor evenementen

“Genoten van een weekje vrij en nu mijn mails aan het wegwerken. Nogmaals dank voor de organisatie van het feest. Ik weet nu al dat er nog heel lang over nagepraat gaat worden hier. Je bent een echte vakvrouw!

Uiteindelijk hebben we toch meer dan 2 jaar contact gehouden en zijn we van De Koepel naar Jaiseling Palace naar ons eigen terrein ‘verhuisd’ (door alle onvoorziene omstandigheden). Het was een hele lange voorbereiding, maar het eindresultaat vond ik echt in alle opzichten geweldig. Ga jou zeker ook missen, maar ik weet je te vinden 😉”
Communicatie & Design personeelsfeest

Communicatie en activatie personeelsfeest

Communicatie, activatie en registratie zijn essentiële onderdelen rondom de organisatie van een bedrijfsevenement, in dit geval een personeelsfeest.
Er is veel mogelijk. Niet alleen tijdens, maar vooral ook voor én na een event. Benut deze momenten optimaal. TIP!

Voor dit eventproject is gekozen voor een crossmediaal communicatietraject. Een fysieke uitnodiging (duurzaam papier) bij de mensen thuis, gecombineerd met een maatwerk registratielandingspagina. Daarnaast zijn posters geplaatst in de bedrijfshallen om reuring te creëren en om de thematiek #trots te laden bij alle medewerkers in het voortraject.

Opbouw personeelsfeest (festivalformat) op eigen terrein

Het organiseren van een bedrijfsevenement op eigen terrein geeft sowieso altijd alle een extra sfeerbeleving. Mensen vinden het indrukwekkend om het eigen terrein een metamorfose te zien ondergaan naar een (zeg maar gerust) spectaculair evenemententerrein. Een bijzondere setting! 

Uiteraard komt er veel kijken om een event (personeelsfeest) te organiseren op eigen locatie. In veel gevallen duurt een dergelijke op- en afbouw al snel drie of vier dagen. Logistiek geeft het de nodige uitdagingen. Daarnaast moet natuurlijk ook gedacht worden aan veiligheid en relevante vergunningen. Ons team ontzorgt op alle vlakken.

Personeelsfeest eigen locatie organiseren met een wow-factor

Een personeelsfeest met een wow-factor organiseren vraagt om veel creativiteit, kwaliteit en tot in detail doorvoeren van diverse belangrijke disciplines, die een event naar een hoger plan tillen dan een gemiddeld (doorsnee) event. Dit maakt een event onvergetelijk en maakt het spraakmakend. Dit moet altijd het streven zijn.

Dit begint al in een vroeg stadium, namelijk de ontwikkeling en uitwerking van een eventconcept. Een inspiratie praatplan met een juiste vertaalslag van wensen, behoeften en ambities. Disciplines als, communicatie (voor, tijdens en na het event), design, content, thema (sfeerbeleving), techniek, inrichting (decoraties), catering, artiesten & DJ’s, entertainment en infotainment staan hierbij centraal. Al deze disciplines moeten perfect op elkaar aansluiten, elkaar versterken en tot in detail worden uitgevoerd. 

Personeelsfeest op eigen locatie organiserenv
Personeelsfeest eigen locatie
Personeelsfeest eigen locatie
Personeelsfeest eigen locatie
Personeelsfeest eigen locatie
Personeelsfeest eigen locatie
Personeelsfeest eigen locatie
Personeelsfeest eigen locatie
Personeelsfeest eigen locatie
Personeelsfeest eigen locatie
Personeelsfeest eigen locatie
5/5

evenementenbureau Bureau voor evenenementen

Samen creëren we onvergetelijke momenten waardevolle herinneringen een wow factor reuring & impact

,,
STAAT JOUW EVENT HIER
STRAKS OOK TUSSEN?
Magazine-Bureau-voor-evenementen
Eventbook met diverse eventcases als referentie

Hét startpunt voor het organiseren van jouw eerstvolgende
succesvolle event met een WOW-factor.

Geen e-mailadres nodig. Het eventbook is direct te bekijken.
Handig om intern te delen en te bekijken met collega’s in de oriëntatiefase.

Vertel ons jouw verhaal

Aan de hand van jullie wensen, behoeften en ambities maken onze creatieve eventspecialisten de vertaalslag naar een onvergetelijk en waardevol eventconcept.  Samen gaan we voor die wow-factor. Beloofd!

kies voor een event met een wow-factor

Briefing al gereed?

Mail dan jouw briefing
Deel jullie verhaal Ontvang inspiratie praatplan
  • Briefing al gereed
  • Mail briefingsdocument
  • Ontvang debriefing en inspiratie praatplan

Nog geen briefing?

Maak gebruik van online briefing module
Doorloop checklist Ontvang inspiratie praatplan
  • Doorloop online briefing module
  • Verzend checklist. Dit is onze briefing.
  • Ontvang debriefing en inspiratie praatplan
Praktisch

Nadere kennismaking?

We zien je graag live
Klik en match Plan een afspraak
  • Ervaar persoonlijke klik én match
  • Inventarisatie van behoeften, wensen en ambities
  • Ontvang debriefing en inspiratie praatplan
Waarom Bureau voor evenementen

Creatief en modern eventbureau met ruim 30 jaar ervaring. 
 

Het goede van traditionele evenementenbureau’s hebben we behouden. Enkele fundamentele
zaken hebben we echter veranderd om blijvend het verschil te kunnen maken. Voor jou.
Wat vernieuwd kan worden, blijven we vernieuwen. Doe je mee?

Ruim 30 jaar ervaring

Met onze expertise ben jij ervan verzekerd dat de beste en meest creatieve oplossingen worden ingezet voor jouw bedrijfsevent. Beloofd.

Betere en scherpere inkoop

Profiteer van onze scherpe inkoop mogelijkheden bij relevante leveranciers. Lift mee op onze schaalvoordelen. Een groot voordeel.

Groot Veelzijdig netwerk

Veelzijdig netwerk in zowel de zakelijke als publieke eventbranche. Dit maakt dat wat soms onmogelijk lijkt, wij toch mogelijk maken voor jouw event.

Bewezen track record

#TROTS. Niets zo krachtig natuurlijk om prachtige, succesvolle eventcases en referenties als bewijs te kunnen tonen. Beleef én beoordeel vooral zelf.

Samen creëren we dé wow-factor voor jouw event. Beloofd!