Een hybride event organiseren met impact? Jazeker!
Bekijk en beleef deze inspirerende case van een hybride event op een externe eventlocatie
Bekijk, beleef en ervaar deze inspirerende eventcase van een hybride event georganiseerd op een unieke externe eventlocatie.
Dit hybride event over cybersecurity – Connections On The Road Benelux – was niet een opzichzelfstaand event, maar onderdeel van een allesomvattend marketingcommunicatie & sales traject. Kennisdeling, kennisoverdracht, (live) impact en merkbekendheid realiseren stonden centraal.
Communicatie, activatie en registratie zijn essentiële onderdelen rondom de organisatie van een hybride event. Zeker als onderdeel van een integraal marcom traject.
Er is veel mogelijk. Niet alleen tijdens, maar vooral ook voor én na een event. Benut deze momenten optimaal. TIP!
Voor dit eventproject is gekozen voor een crossmediaal communicatietraject. Maatwerk registratielandingspagina. Een intensieve samenwerking met de opdrachtgever, heeft geresulteerd in diverse promovideo’s, ingesproken door sprekers uit de programmering van het event. Deze video’s zijn in het voortraject op regelmatige basis geboost op Linkedin.
Tevens is ook een event aangemaakt op Linkedin waar deelnemers zich extra konden inschrijven. Naast de uitnodigingen die verstuurd zijn naar klanten en partners.
Tijdens het event zijn veel dynamische presentaties ingezet i.c.m. short movies. Diverse uitingen en campagnes zijn voor en na het event ingezet om een langdurige journey (contactmomenten) te realiseren met de relevante doelgroep. Van het volledige event en alle sprekers zijn opnames gemaakt. Van het event is voor het natraject een recap gemaakt. Van alle sprekers zijn aparte video’s gemaakt om later ‘on demand’ terug te kunnen kijken op een speciale landingspagina. Daarnaast zijn alle losse video’s van de sprekers na het event geboost op Linkedin. Ook zijn interviews afgenomen tijdens het event door diverse relevante media, die na het event in (online) magazine’s zijn gepubliceerd.
Voor dit event is gekozen voor het Louwman museum. Een bijzondere locatie met een prachtig museum die de geschiedenis toont van de automobiel. De grote entree hal werd ingericht voor ontvangst, lunch en borrel. Tevens konden diverse sponsoren / partners hun eigen stand inrichten in dezelfde grote entree hal. Zo konden tussendoor en na het event diverse extra informatieve sessies worden georganiseerd.
Voor het hybride event is gekozen voor een DWDD tafelsetting. Een dergelijke setting maakt het mogelijk dat diverse gastsprekers hun verhaal kunnen doen, presentaties getoond kunnen worden en relevante discussies gevoerd kunnen worden op dynamische wijze.
Hét startpunt voor het organiseren van jouw eerstvolgende
succesvolle event met een WOW-factor.
Geen e-mailadres nodig. Het eventbook is direct te bekijken.
Handig om intern te delen en te bekijken met collega’s in de oriëntatiefase.
Aan de hand van jullie wensen, behoeften en ambities maken onze creatieve eventspecialisten de vertaalslag naar een onvergetelijk en waardevol eventconcept. Samen gaan we voor die wow-factor. Beloofd!
Creatief en modern eventbureau met ruim 30 jaar ervaring.
Het goede van traditionele evenementenbureau’s hebben we behouden. Enkele fundamentele
zaken hebben we echter veranderd om blijvend het verschil te kunnen maken. Voor jou.
Wat vernieuwd kan worden, blijven we vernieuwen. Doe je mee?
Met onze expertise ben jij ervan verzekerd dat de beste en meest creatieve oplossingen worden ingezet voor jouw bedrijfsevent. Beloofd.
Profiteer van onze scherpe inkoop mogelijkheden bij relevante leveranciers. Lift mee op onze schaalvoordelen. Een groot voordeel.
Veelzijdig netwerk in zowel de zakelijke als publieke eventbranche. Dit maakt dat wat soms onmogelijk lijkt, wij toch mogelijk maken voor jouw event.
#TROTS. Niets zo krachtig natuurlijk om prachtige, succesvolle eventcases en referenties als bewijs te kunnen tonen. Beleef én beoordeel vooral zelf.