BUREAU VOOR EVENEMENTEN

Hybride event met impact & WOW-factor

van bijzondere momenten naar waardevolle herinneringen

5/5

evenementenbureau Bureau voor evenenementen

Hybride event organiseren

Een hybride event organiseren met impact? Jazeker!
Bekijk en beleef deze inspirerende case van een hybride event op een externe eventlocatie

Hybride event
Hybride-event-na2
Before
After

Hybride event organiseren

Bekijk, beleef en ervaar deze inspirerende eventcase van een hybride event georganiseerd op een unieke externe eventlocatie.

Dit hybride event over cybersecurity – Connections On The Road Benelux – was niet een opzichzelfstaand event, maar onderdeel van een allesomvattend marketingcommunicatie & sales traject. Kennisdeling, kennisoverdracht, (live) impact en merkbekendheid realiseren stonden centraal.

5/5
Opdrachtgever aan het woord

Hybride event organiseren samen met Bureau voor evenementen

“Enkele maanden geleden begon onze gezamenlijke reis met een 'Nee' van de kant van Bureau voor evenementen op mijn initiële idee. Dat is lef hebben tegenover een potentiële nieuwe klant 😉 Gelukkig waardeer ik dat alleen maar en zocht ik een partner die meedenkt en kritisch is.”

Ik heb genoten van de samenwerking voor dit event en zal onze bijna dagelijkse calls, appjes en mailtjes gaan missen. Dat wordt afkicken.

Wat hebben we samen een top event neergezet. Ik heb zoveel complimenten ontvangen over deze dag, die ik zonder jullie niet tot zo'n succes had kunnen maken. Nogmaals heel erg bedankt!! Nu even bijkomen en afschakelen, maar ondertussen ook al nadenken hoe we dit volgend jaar gaan evenaren (dat zou knap zijn) of nog liever overtreffen.
Communicatie-design-hybride-event
Communicatie en activatie hybride event

Communicatie, activatie en registratie zijn essentiële onderdelen rondom de organisatie van een hybride event. Zeker als onderdeel van een integraal marcom traject.
Er is veel mogelijk. Niet alleen tijdens, maar vooral ook voor én na een event. Benut deze momenten optimaal. TIP!

Voor dit eventproject is gekozen voor een crossmediaal communicatietraject. Maatwerk registratielandingspagina. Een intensieve samenwerking met de opdrachtgever, heeft geresulteerd in diverse promovideo’s, ingesproken door sprekers uit de programmering van het event. Deze video’s zijn in het voortraject op regelmatige basis geboost op Linkedin.
Tevens is ook een event aangemaakt op Linkedin waar deelnemers zich extra konden inschrijven. Naast de uitnodigingen die verstuurd zijn naar klanten en partners.

Tijdens het event zijn veel dynamische presentaties ingezet i.c.m. short movies. Diverse uitingen en campagnes zijn voor en na het event ingezet om een langdurige journey (contactmomenten) te realiseren met de relevante doelgroep. Van het volledige event en alle sprekers zijn opnames gemaakt. Van het event is voor het natraject een recap gemaakt. Van alle sprekers zijn aparte video’s gemaakt om later ‘on demand’ terug te kunnen kijken op een speciale landingspagina. Daarnaast zijn alle losse video’s van de sprekers na het event geboost op Linkedin. Ook zijn interviews afgenomen tijdens het event door diverse relevante media, die na het event in (online) magazine’s zijn gepubliceerd.

Communicatie hybride event via social media
hybride event

Voor dit event is gekozen voor het Louwman museum. Een bijzondere locatie met een prachtig museum die de geschiedenis toont van de automobiel. De grote entree hal werd ingericht voor ontvangst, lunch en borrel. Tevens konden diverse sponsoren / partners hun eigen stand inrichten in dezelfde  grote entree hal. Zo konden tussendoor en na het event diverse extra informatieve sessies worden georganiseerd. 

Voor het hybride event is gekozen voor een DWDD tafelsetting. Een dergelijke setting maakt het mogelijk dat diverse gastsprekers hun verhaal kunnen doen, presentaties getoond kunnen worden en relevante discussies gevoerd kunnen worden op dynamische wijze. 

Hybride event organiseren
Hybride event
Hybride event
Hybride-event-organiseren
Hybride-event-presentatie
Hybride-event
Hybride-event-tafelsetting
Hybride-event-techniek
Hyrbide-event-interactief
5/5
evenementenbureau Bureau voor evenenementen
Samen creëren we onvergetelijke momenten waardevolle herinneringen een wow factor reuring & impact

,,

STAAT JOUW EVENT HIER
STRAKS OOK TUSSEN?
Magazine-Bureau-voor-evenementen
Eventbook met diverse eventcases als referentie

Hét startpunt voor het organiseren van jouw eerstvolgende
succesvolle event met een WOW-factor.

Geen e-mailadres nodig. Het eventbook is direct te bekijken.
Handig om intern te delen en te bekijken met collega’s in de oriëntatiefase.

Vertel ons jouw verhaal

Aan de hand van jullie wensen, behoeften en ambities maken onze creatieve eventspecialisten de vertaalslag naar een onvergetelijk en waardevol eventconcept.  Samen gaan we voor die wow-factor. Beloofd!

kies voor een event met een wow-factor

Briefing al gereed?

Mail dan jouw briefing
Deel jullie verhaal Ontvang inspiratie praatplan
  • Briefing al gereed
  • Mail briefingsdocument
  • Ontvang debriefing en inspiratie praatplan

Nog geen briefing?

Maak gebruik van online briefing module
Doorloop checklist Ontvang inspiratie praatplan
  • Doorloop online briefing module
  • Verzend checklist. Dit is onze briefing.
  • Ontvang debriefing en inspiratie praatplan
Praktisch

Nadere kennismaking?

We zien je graag live
Klik en match Plan een afspraak
  • Ervaar persoonlijke klik én match
  • Inventarisatie van behoeften, wensen en ambities
  • Ontvang debriefing en inspiratie praatplan
Waarom Bureau voor evenementen

Creatief en modern eventbureau met ruim 30 jaar ervaring. 
 

Het goede van traditionele evenementenbureau’s hebben we behouden. Enkele fundamentele
zaken hebben we echter veranderd om blijvend het verschil te kunnen maken. Voor jou.
Wat vernieuwd kan worden, blijven we vernieuwen. Doe je mee?

Ruim 30 jaar ervaring

Met onze expertise ben jij ervan verzekerd dat de beste en meest creatieve oplossingen worden ingezet voor jouw bedrijfsevent. Beloofd.

Betere en scherpere inkoop

Profiteer van onze scherpe inkoop mogelijkheden bij relevante leveranciers. Lift mee op onze schaalvoordelen. Een groot voordeel.

Groot Veelzijdig netwerk

Veelzijdig netwerk in zowel de zakelijke als publieke eventbranche. Dit maakt dat wat soms onmogelijk lijkt, wij toch mogelijk maken voor jouw event.

Bewezen track record

#TROTS. Niets zo krachtig natuurlijk om prachtige, succesvolle eventcases en referenties als bewijs te kunnen tonen. Beleef én beoordeel vooral zelf.

Samen creëren we dé wow-factor voor jouw event. Beloofd!