Een personeelsfeest organiseren met een wow-factor? Jazeker!
Bekijk en beleef deze inspirerende case van een (jaarlijks) personeelsfeest met thema op een (bijzondere) externe locatie.
Bekijk, beleef en ervaar deze inspirerende eventcase van een personeelsfeest voor circa 1200 medewerkers (internationaal gezelschap)georganiseerd op een,
toch wel bijzondere externe locatie. Namelijk het gemeentehuis van Den Haag, het Atrium.
Waar op vrijdag overdag het gemeentehuis nog gewoon geopend was voor publiek, kreeg s’nachts het gemeentehuis een volledige metamorfose. Van gemeentehuis naar unieke eventsetting. Voor dit personeelsfeest is gekozen om te werken met een futuristisch thema. Een thema wat uitermate goed paste bij deze locatie.
Communicatie, activatie en registratie zijn essentiële onderdelen rondom de organisatie van een bedrijfsevenement, in dit geval een personeelsfeest.
Er is veel mogelijk. Niet alleen tijdens, maar vooral ook voor én na een event. Benut deze momenten optimaal. TIP!
Voor dit eventproject is gekozen voor interne mailingen en intranet. Het jaarlijkse personeelsfeest heeft al ruime bekenheid en animo is altijd groot. Wat betreft communicatie en activatie zijn er verder geen grote uitdagingen. Registratie wordt uitgevoerd door de personeelsvereniging zelf.
Voor dit personeelsfeest is een maatwerk (laser) openingsshow, inclusief robot animatie met voice ontwikkeld, die alle genodigden toesprak.
Volledig in lijn met het futuristisch thema; “The Future is Now”
The future is now. Welke centrale locatie in Den Haag kies je voor het organiseren van een personeelsfeest met een futuristisch thema voor een internationaal gezelschap van maarliefst 1200 genodigden? Het gemeentehuis van Den Haag, het Atrium.
Misschien niet meteen de meest voor de hand liggende eventlocatie. Maar wij gingen de uitdaging graag aan!
Een personeelsfeest met een wow-factor organiseren vraagt om veel creativiteit, kwaliteit en tot in detail doorvoeren van diverse belangrijke disciplines, die een event naar een hoger plan tillen dan een gemiddeld (doorsnee) event. Dit maakt een event onvergetelijk en maakt het spraakmakend. Dit moet altijd het streven zijn.
Dit begint al in een vroeg stadium, namelijk de ontwikkeling en uitwerking van een eventconcept. Een inspiratie praatplan met een juiste vertaalslag van wensen, behoeften en ambities. Disciplines als, communicatie (voor, tijdens en na het event), design, content, thema (sfeerbeleving), techniek, inrichting, catering, artiesten & DJ’s, entertainment en infotainment staan hierbij centraal. Al deze disciplines moeten perfect op elkaar aansluiten, elkaar versterken en tot in detail worden uitgevoerd.
Hét startpunt voor het organiseren van jouw eerstvolgende
succesvolle event met een WOW-factor.
Geen e-mailadres nodig. Het eventbook is direct te bekijken.
Handig om intern te delen en te bekijken met collega’s in de oriëntatiefase.
Aan de hand van jullie wensen, behoeften en ambities maken onze creatieve eventspecialisten de vertaalslag naar een onvergetelijk en waardevol eventconcept. Samen gaan we voor die wow-factor. Beloofd!
Creatief en modern eventbureau met ruim 30 jaar ervaring.
Het goede van traditionele evenementenbureau’s hebben we behouden. Enkele fundamentele
zaken hebben we echter veranderd om blijvend het verschil te kunnen maken. Voor jou.
Wat vernieuwd kan worden, blijven we vernieuwen. Doe je mee?
Met onze expertise ben jij ervan verzekerd dat de beste en meest creatieve oplossingen worden ingezet voor jouw bedrijfsevent. Beloofd.
Profiteer van onze scherpe inkoop mogelijkheden bij relevante leveranciers. Lift mee op onze schaalvoordelen. Een groot voordeel.
Veelzijdig netwerk in zowel de zakelijke als publieke eventbranche. Dit maakt dat wat soms onmogelijk lijkt, wij toch mogelijk maken voor jouw event.
#TROTS. Niets zo krachtig natuurlijk om prachtige, succesvolle eventcases en referenties als bewijs te kunnen tonen. Beleef én beoordeel vooral zelf.