Een bedrijfsfestival organiseren met een wow-factor? Jazeker!
Een festivalformat is helemaal hip en erg populair. Helemaal van nu.
Bekijk, beleef en ervaar deze inspirerende eventcase van een tweedaags bedrijfsfestival voor 2 x 2000 medewerkers georganiseerd op een externe eventlocatie.
Vanwege de intensieve zorg voor alle bewoners (cliëntelen), die uiteraard 24 uur per dag non stop moet door gaan, werd het event op twee doordeweekse dagen georganiseerd. Op een dinsdag en een donderdag. Na inmiddels twee edities, lijkt deze constructie perfect te werken. Tip, voor bedrijven die ook een 24uurs non stop cultuur kennen.
Communicatie, activatie en registratie zijn essentiële onderdelen rondom de organisatie van een bedrijfsevenement, in dit geval een bedrijfsfestival als personeelsfeest.
Er is veel mogelijk. Niet alleen tijdens, maar vooral ook voor én na een event. Benut deze momenten optimaal. TIP!
Voor dit eventproject is gekozen voor een crossmediaal communicatietraject. 100% origineel eigen eventdesign (look and feel). Maatwerk registratielandingspagina. Fysieke uitnodigingen. Openingsvideo tijdens event. Aftermovie en foto’s. Alle items zijn volledig ontwikkeld en uitgewerkt door het team van Bureau voor evenementen.
Van leeg terrein naar spraakmakend festivalterrein. Volledige coördinatie en ontzorging tweedaagse opbouw.
Inclusief vergunningaanvragen, calamiteitenplan, stroomplan en logistieke planning.
Naast de mainarea, zijn meerdere area’s gebouwd op het festivalterrein. Een silent disco op het water, een lounge area en een extra area voor entertainment en infotainment.
Samen met onze opdrachtgever hebben we gekeken hoe we vanaf het eerste contactmoment tot en met na het event een optimale festiflow konden inrichten. Tevens een belangrijke pijler rondom het personeelsfeest was het laden van werkgeluk. Een dergelijk event is een krachtig middel om in te spelen op loyaliteit van medewerkers.
Hip & happening zijn is een belangrijk actueel thema voor behoud én aantrekken van goed personeel. Een event biedt ondersteuning aan duurzame inzetbaarheid van medewerkers. De locatie, een divers programma, gecombineerd met entertainment en infotainment in alle soorten en maten bood een fantastische setting vol sfeer en beleving. Op een waardevolle en spraakmakende manier zijn pijlers als trots, waardering en samenhorigheid krachtig benadrukt.
Hét startpunt voor het organiseren van jouw eerstvolgende
succesvolle event met een WOW-factor.
Geen e-mailadres nodig. Het eventbook is direct te bekijken.
Handig om intern te delen en te bekijken met collega’s in de oriëntatiefase.
Aan de hand van jullie wensen, behoeften en ambities maken onze creatieve eventspecialisten de vertaalslag naar een onvergetelijk en waardevol eventconcept. Samen gaan we voor die wow-factor. Beloofd!
Creatief en modern eventbureau met ruim 30 jaar ervaring.
Het goede van traditionele evenementenbureau’s hebben we behouden. Enkele fundamentele
zaken hebben we echter veranderd om blijvend het verschil te kunnen maken. Voor jou.
Wat vernieuwd kan worden, blijven we vernieuwen. Doe je mee?
Met onze expertise ben jij ervan verzekerd dat de beste en meest creatieve oplossingen worden ingezet voor jouw bedrijfsevent. Beloofd.
Profiteer van onze scherpe inkoop mogelijkheden bij relevante leveranciers. Lift mee op onze schaalvoordelen. Een groot voordeel.
Veelzijdig netwerk in zowel de zakelijke als publieke eventbranche. Dit maakt dat wat soms onmogelijk lijkt, wij toch mogelijk maken voor jouw event.
#TROTS. Niets zo krachtig natuurlijk om prachtige, succesvolle eventcases en referenties als bewijs te kunnen tonen. Beleef én beoordeel vooral zelf.