Referentie Bureau voor evenementen
Trust internationa about working together with Bureau voor evenementen
Referentie event organiseren met Bureau voor evenementen
Referenties-bureau-voor-evenementen-Allergan
Commvault over organiseren van online events samen met evenementenbureau Bureau voor evenementen
Referenties-bureau-voor-evenementen-Esther-Leijten
+30 jaar ervaring.
Breed scala aan
opdrachtgevers.

Origineel jubileumfeest op eigen locatie organiseren.

Vier trots, waardering en saamhorigheid – op je eigen terrein.

Ambities om een waardevol en origineel jubileumfeest te organiseren op het eigen terrein? Start dan hier jouw oriëntatiefase.

Organiseer een origineel jubileumfeest op eigen terrein — vol trots, verbinding en betekenis.
Benadruk pijlers als trots, waardering en saamhorigheid op krachtige wijze.

Origineel jubileumfeest op eigen locatie

Bedrijfsjubileum vieren
op eigen terrein

Mochten er ambities zijn én heb je de mogelijkheid om jullie jubileum evenement op eigen locatie te organiseren dan is dit ook zeker het overwegen waard!

Een event op eigen terrein kan écht bijzonder zijn. Het is kostentechnisch aantrekkelijk, maar vooral inhoudelijk en emotioneel zeer krachtig. Het is een kans om je mensen mee te nemen naar de kern van je organisatie. Om trots tastbaar te maken. Om te laten zien waar je vandaan komt én waar je naartoe gaat.

Kostentechnisch aantrekkelijk

Zo heeft een event op eigen locatie organiseren interessante fiscale voordelen. Evenementen op eigen terrein zijn namelijk vrijgesteld van belastingen en komen daardoor niet ten laste van de vrije ruimte: maak slim gebruik van de werkkostenregeling (WKR) om fiscaal voordeel te halen uit je jubileumfeest.

Ben je benieuwd hoe dit zit? We adviseren je graag persoonlijk, zodat ook het financiële
plaatje slim meegenomen kan worden in de besluitvorming.

Maar er is méér dan alleen de fiscale winst en misschien nog wel belangrijker: een event op eigen terrein voelt écht als van jullie. Medewerkers ervaren de omgeving op een totaal andere manier. De bekende ruimte wordt getransformeerd tot iets bijzonders. Dat wekt trots, betrokkenheid en verwondering.

Relevant, inhoudelijk en emotioneel zeer krachtig

Willen jullie het bedrijfsjubileum combineren met een open dag, klantendag of de officiële opening van een nieuw pand? Dat is zeker ook een hele interessante combinatie en kan heel waardevol zijn! Je geeft genodigden een uniek kijkje achter de schermen én benut het moment optimaal. Dergelijke slimme combinaties zorgen voor meer beleving, meer bereik en meer rendement.

Medewerkers, familie, maar ook klantrelaties zien het bedrijf eens vanuit een heel andere hoek en krijgen op originele wijze achtergrondinformatie over de organisatie, producten en diensten, werkwijze, visies en toekomstambities. Zo wordt het jubileum niet alleen een eenmalig feestelijk moment, maar wordt het meer een strategisch momentum. Wil je nog een stapje verder gaan?
Dan kun je bijvoorbeeld ook denken aan het creëren van een jaar lang impactvolle momenten – EXTRA TIP!

Hoe dan ook, wij helpen je om van jouw locatie een belevingswereld te maken die medewerkers, relaties en gasten verrast, raakt en nog lang bijblijft.

Origineel jubileumfeest op eigen terrein

Wendy van de beurcht

Een jubileumevent op eigen terrein kan écht bijzonder zijn — mits goed aangepakt. Het is niet alleen kostentechnisch aantrekkelijk dankzij de WKR-regeling, maar vooral inhoudelijk en emotioneel krachtig.

Je laat als organisatie letterlijk zien waar je voor staat, midden in je eigen omgeving. Pijlers als trots, waardering en saamhorigheid krijgen een extra dimensie bij een jubileum op eigen terrein. Heb je de mogelijkheid? Dan is dit zeker het overwegen waard.

Wendy, Bureau voor evenementen

JUBILEUM JAARBOOSTER ✦ ✦ NEXT LEVEL BEDRIJFSJUBILEUM ✦ UNIEK JUBILEUM EVENEMENT ✦ HIGH-IMPACT JUBILEUM EVENTS ✦ SPECIAL EVENT ✦ EVENTMARKETING ✦ HIGH IMPACT ✦ ONVERGETELIJK ✦ ORIGINEEL & UNIEK ✦ JAAR STRATEGIE ✦ EVENT CAMPAGNES ✦

Origineel jubileumfeest op eigen locatie

Oriëntatie.Voordelen.
Quick-scan. Aanpak.

Origineel jubileumfeest op eigen locatie organiseren

Vragen of twijfel of jullie locatie geschikt is? We komen graag langs voor een quickscan, inventariseren de mogelijkheden en vertalen eerste ideeën naar een realistisch en impactvol plan. Met ruim 30 jaar ervaring weten we precies waar we op moeten letten: van stroomplannen en logistiek tot vergunningen en routing. We overzien vaak in één oogopslag al wat mogelijk is én vooral ook wat niet. 

Voordelen jubileumfeest op eigen locatie:

  • Meest authentieke beleving
  • Fiscale voordelen via Werkkostenregeling
  • Volledige eigen regie en herkenbaarheid
  • Extra dimensie emotie, beleving en ervaring
  • Trots, waardering en saamhorigheid op hoog niveau

Aanpak en eerste oriëntatie. Onze quickscan-aanpak:

  • Beoordeling van terrein of hal – wat kan en wat vooral niet
  • Slim plan voor indeling, routing en beleving
  • Technische en veiligheidsinventarisatie
  • Duidelijke begroting en planning van op- en afbouw
  • Creatieve vertaling van jubileumverhaal naar impactvolle en emotionele ervaring

Origineel jubileumfeest op eigen locatie

Impactvolle eventcase
in de spotlight

Origineel & spectaculair jubileumfeest op eigen terrein

Voor Heinen & Hopman realiseerden we een spectaculair jubileumfeest op eigen terrein, volledig gericht op de pijlers trots, waardering en saamhorigheid. Zes dagen lang bouwden we letterlijk aan beleving: van tentconstructie tot licht, decor, techniek en hospitality — alles in lijn met de identiteit van dit familiebedrijf.

De 360° timelapse-video (hier onder te zien) liet de indrukwekkende opbouw zien, en in de aftermovie kwam alles samen: mensen, momenten en emotie. Een project dat niet alleen een mijlpaal vierde, maar het bedrijf als merk én werkgever versterkte.

Klantvraag

Voor het 50-jarig jubileum wilde Heinen & Hopman een origineel, groots en spectaculair feest op eigen terrein. Het DNA van het familiebedrijf moest in elk detail doorvertaald worden, met de pijlers trots, waardering en saamhorigheid als rode draad. Doel: een jubileumfeest om nooit te vergeten. Indrukwekkende wow-factor en levenslange herinneringen.

Creatieve vertaalslag

Zes dagen lang bouwden we letterlijk aan beleving: van tentconstructie tot licht, decor, techniek en hospitality — alles in lijn met de identiteit van dit familiebedrijf. De 360° timelapse-video hier onder laat de indrukwekkende opbouw zien.
Een project dat niet alleen een mijlpaal vierde, maar het bedrijf als merk én werkgever versterkte.

Beleving & Impact

Het jubileumfeest zorgde voor maximale reuring vóór, tijdens en na het event: hoge betrokkenheid, sterke doorvertelfactor en een stroom aan authentieke content. De ontwikkeling en slimme inzet van content verlengde het momentum wekenlang. Van interne trots tot employer branding en sterke verbondenheid.

Playbutton-Youtube

EVENTCASE
EVENTCASE
EVENTCASE
EVENTCASE

Bedrijfsfeest-eigen-locatie-technische-tekening

origineel jubileumfeest organiseren op eigen locatie

eventmarketingbureau

REFERENTIE

Opdrachtgever
over Bureau voor evenementen

Yannick-Van-De-Klundert_Referntie_Bureau_voor_evenementen
Mauro-de-Leeuw-Referentie-Amarant&Gemeente-Tilburg
Referentie Bureau voor evenementen
Erik_De_Leeuw_Solarwatt_referentie_opdrachtgever
Referentie Bureau voor evenementen
Sem - referentie opdrachtgever Renewi
Refererentie bedrijfsevenement organiseren met Bureau voor evenementen

+30 jaar ervaring.
Breed scala aan
opdrachtgevers.

Origineel jubileumfeest op eigen locatie

Impactvolle eventcase
in de spotlight

Van een lege bedrijfshal naar een onvergetelijk jubileumweekend.

Voor het 100-jarig bestaan van familiebedrijf Van Kesteren ontwikkelden we een jubileumconcept dat het karakter van dit bijzondere bedrijf recht deed. Vanuit het Jubileum Jaarbooster-principe werd een heel jaar lang toegewerkt naar een ultiem hoogtepunt: een tweedaags jubileumevent waar trots, saamhorigheid en toekomst centraal stonden. Twee dagen. Drie doelgroepen. Eén verhaal.

Creatieve vertaalslag

Een jaar lang bouwen aan momentum, met als bekroning een tweedaags jubileumweekend vol betekenis. Een volledig lege bedrijfshal transformeerden we tot een sfeervolle setting waarin historie, familie en toekomst samenkwamen. Het weekend bracht alles samen: een avond voor relaties waar netwerken, trots en visie centraal stonden, een warme familiedag, en een open dag voor omwonenden met rondleidingen achter de schermen. Twee dagen, drie doelgroepen, één verhaal. Een grote familie.

Beleving & Impact

Het jubileumweekend werd een ode aan honderd jaar ondernemerschap. Overal was trots en saamhorigheid krachtig voelbaar. Van collega’s tot klanten, van buren tot familie. Één van de hoogtepunten tijdens dit jubileum was de officiële uitreiking van het Koninklijke Predicaat, een moment van erkenning en verbondenheid. Een jubileum dat voelde als thuiskomen, maar tegelijk liet zien dat Van Kesteren klaar is voor de toekomst.

Hofleverancier-koninklijke-onderscheiding-Van-Kesteren

EVENTCASE
EVENTCASE
EVENTCASE
EVENTCASE

eventmarketingbureau

bedrijfsjubileum op eigen terrein

REFERENTIE

Opdrachtgever
over Bureau voor evenementen

Yannick-Van-De-Klundert_Referntie_Bureau_voor_evenementen
Mauro-de-Leeuw-Referentie-Amarant&Gemeente-Tilburg
Referentie Bureau voor evenementen
Erik_De_Leeuw_Solarwatt_referentie_opdrachtgever
Referentie Bureau voor evenementen
Sem - referentie opdrachtgever Renewi
Refererentie bedrijfsevenement organiseren met Bureau voor evenementen

+30 jaar ervaring.
Breed scala aan
opdrachtgevers.

Origineel jubileumfeest op eigen locatie

Impactvolle eventcase
in de spotlight

Jubileumjaar vol gelaagde momenten, volgens het Jubileum Jaarbooster-principe en als hoogtepunt een spetterend bedrijfsjubileum in festivalformat.

Voor het 100-jarig bestaan wilde Verhoeven.eu meer dan alleen één feestmoment: namelijk een jaarprogramma dat cultuur, merk en relaties versterkte. Doel was om trots, waardering en saamhorigheid tastbaar te maken voor medewerkers én hun families, en tegelijk de buitenwereld te betrekken bij een eeuw ondernemerschap en toekomstambitie.

Creatieve vertaalslag

We kozen voor een jaar vol impact waarin meerdere momenten elkaar versterkten. Het startschot was een krachtige kick-off die het verhaal van 100 jaar Verhoeven neerzette en teams meenam in het programma. Via interne campagnes en activaties bouwden we betrokkenheid op zodat het momentum richting de zomer gestaag groeide met als hoogtepunt een corporate festival op eigen terrein: een volledig op maat ontworpen setting waarin de logistieke wereld van Verhoeven veranderde in een Verhoeven transport belevingswereld.

Beleving & Impact

Het festivalweekend werd een warm eerbetoon aan honderd jaar ondernemerschap. Overdag genoten medewerkers en hun families van een indrukwekkende familiemiddag vol verhalen, trots en saamhorigheid. ’s Avonds transformeerde het terrein tot een sfeervol festivalsetting met muziek, entertainment en emotie. En het jubileum stopt hier niet: ook in het najaar volgde nog inspirerende activiteiten waarmee Verhoeven het jubileumjaar strategisch verlengt. Een jubileum dat laat zien hoe beleving, cultuur en merkversterking krachtig samen kunnen komen.

Strategisch-Jaarplan-Jubileum-Jaarbooster

EVENTCASE
EVENTCASE
EVENTCASE
EVENTCASE

eventmarketingbureau

origineel jubileumfeest op eigen terrein

REFERENTIE

Opdrachtgever
over Bureau voor evenementen

Yannick-Van-De-Klundert_Referntie_Bureau_voor_evenementen
Mauro-de-Leeuw-Referentie-Amarant&Gemeente-Tilburg
Referentie Bureau voor evenementen
Erik_De_Leeuw_Solarwatt_referentie_opdrachtgever
Referentie Bureau voor evenementen
Sem - referentie opdrachtgever Renewi
Refererentie bedrijfsevenement organiseren met Bureau voor evenementen

+30 jaar ervaring.
Breed scala aan
opdrachtgevers.

Origineel jubileumfeest op eigen locatie

Impactvolle eventcase
in de spotlight

Combi-event: jubileumevent + mijlpaal – officiële opening extra fabriekshal

Steeds meer organisaties willen hun maatschappelijke verantwoordelijkheid zichtbaar en voelbaar maken. Niet als marketingstatement, maar als authentieke keuze die past bij hun identiteit.

Voor Solarwatt, pionier in duurzame energie, was dit uitgangspunt de basis voor hun jubileum en officiële opening — een event waarin duurzaamheid, trots en betekenis de rode draad vormden.

Creatieve vertaalslag

Deze jubileumcase van Solarwatt laat perfect zien hoe een event méér kan zijn dan alleen een feestelijk moment. Als voorloper in duurzame energie heeft Solarwatt ervoor gekozen om ook hun jubileum in te zetten als strategisch communicatiemiddel. Niet alleen om het verleden te vieren, maar vooral om hun visie op de toekomst krachtig uit te dragen. Volledig in lijn met hun DNA van de organisatie, stond duurzaamheid centraal in alles: van eigen locatie - de nieuwe fabriekshal -en programmering tot catering, materialen en inhoudelijke keuzes.

Beleving & Impact

Maar het ging verder dan dat. Samen ontwikkelden we een storyline die zowel medewerkers als klanten meenam in het grotere verhaal: een ervaring waarin trots, zingeving en verbinding centraal stonden. Medewerkers en klanten gingen in gesprek tijdens diverse ronde- tafelsessies met relevante topics en niemand minder dan astronaut Dr. André Kuipers kwam spreken over zijn visie op menselijk gebruik van de aarde en klimaatverandering. Het event werd op deze wijze een krachtig middel om kernwaarden tastbaar te maken, relaties te verdiepen en emotionele betrokken- heid te vergroten. Niet als losstaand moment, maar als verlengstuk van hun missie. Precies zoals je van een merk als Solarwatt mag verwachten.

Playbutton-Youtube

EVENTCASE
EVENTCASE
EVENTCASE
EVENTCASE

eventmarketingbureau

origineel jubileumfeest op eigen terrein

REFERENTIE

Opdrachtgever
over Bureau voor evenementen

Yannick-Van-De-Klundert_Referntie_Bureau_voor_evenementen
Mauro-de-Leeuw-Referentie-Amarant&Gemeente-Tilburg
Referentie Bureau voor evenementen
Erik_De_Leeuw_Solarwatt_referentie_opdrachtgever
Referentie Bureau voor evenementen
Sem - referentie opdrachtgever Renewi
Refererentie bedrijfsevenement organiseren met Bureau voor evenementen

+30 jaar ervaring.
Breed scala aan
opdrachtgevers.

Human-Disco-Ball-2
Video Thumbnail: Jubileumfeest eigen locatie Heinen & Hopman
Bedrijfsevenementen-met-een-wow-gevoel
Video Thumbnail: Personeelsfeest (festivalformat) op eigen locatie organiseren
kerstfeest of eindejaarsfeest organiseren
Bedrijfsfestival-organiseren-Bureau-voor-evenementen
Jubileumfeest-organiseren
Bedrijfsjubileum
Jubileumfeest organiseren
Bedrijfsfestival als personeelsfeest
Bedrijfsfestival-organiseren als personeelsfeest
MV5BZGUzYTI3M2EtZmM0Yy00NGUyLWI4ODEtN2Q3ZGJlYzhhZjU3XkEyXkFqcGdeQXVyNTM0OTY1OQ@@._V1_-scaled.jpg
Bedrijfsfeest met duurzame twist en thema
Bedrijfsfestival-organiseren als personeelsfeest
Personeelsfeesten
Personeelsfeest organiseren
Evenementenbureau Bureau voor evenementen
Evenementenbureau Bureau voor evenementen
LEG VANDAAG DE BASIS VOOR DE IMPACT VAN MORGEN

Leg een krachtig fundament voor jouw jubileumevent

Veel vooraanstaande bedrijven kozen al voor onze expertise. Met ruim 30 jaar ervaring weten we als geen ander hoe we jubileumevenementen onvergetelijk maken en relevante impact creëren.

We kijken ernaar uit om binnenkort ook voor jou aan de slag te gaan — en samen jouw jubileumevent naar een hoger niveau te tillen, of jullie bijzondere gelegenheid onvergetelijk te maken. Zodat jij straks denkt: wow... dit is écht next level. Alles klopt. Hier wordt nog lang over nagepraat. High impact. Big smile. Wow-gevoel. Goosebumps.

Een succesvol en impactvol event begint altijd met het leggen van een sterke basis. De keuzes die je nú maakt, zijn bepalend voor het resultaat later.

Plan een sparsessie in, upload direct je briefing als je die al hebt, of gebruik onze online briefingmodule — een praktische tool waarmee je snel en professioneel een complete briefing opstelt. Kies de aanpak die het beste bij jou en jouw organisatie past.

Al een briefing opgesteld? Upload ‘m hier direct.
Nog geen briefing? Gebruik dan onze praktische Online Briefing Module.
Of plan eerst een persoonlijke sparsessie. We denken graag met je mee.
ONTDEK MEER: BEKIJK ONZE EXCLUSIEVE EVENTSPECIAL
Liever eerst nog wat inspiratie?
Ontdek hoe wij denken, werken én impact realiseren — in de praktijk

In deze eventspecial, delen we 30 jaar ervaring, waardevolle inzichten en visies over hoe je méér uit je event haalt. We laten je zien hoe je events creëert die een wow-gevoel achterlaten en langdurige impact realiseren.

Laat je inspireren door krachtige case studies, creatieve concepten en praktijkvoorbeelden. Dit is hét startpunt om jouw volgende event naar een hoger niveau te tillen.

Bekijk direct in je browser. Geen e-mailadres nodig.
Ideaal om intern te delen met collega’s – handig voor in de oriëntatiefase.

Eventspecial-Jubileum-evenementen-organiseren
Aaron Jansen - Bureau voor evenementen
Contact-Bureau-voor-evenementen

Plan Sparsessie

We zijn benieuwd naar jullie plannen en ambities. Binnen 48 uur nemen we contact met je op om een inspirerende sparsessie te plannen op een moment dat jou het beste uitkomt.

Mocht je al een briefing hebben dan kun je deze uploaden. Zeker niet verplicht.

Plan Sparsessie

🎯 Zet nu de eerste stap naar een impactvol event.

🔒 Vertrouwelijk & volledig vrijblijvend.

Contact-Bureau-voor-evenementen

Upload Briefing

We zijn benieuwd naar jullie plannen en ambities. Binnen 48 uur nemen we contact met je op om alles persoonlijk te bespreken.

Geen briefing maar wel ideeën? Plan dan een sparsessie met ons.

Upload Briefing Pop Up

🔒 Alle informatie die je uploadt, wordt zorgvuldig en vertrouwelijk behandeld.