BUREAU VOOR EVENEMENTEN

Officiële opening met impact & WOW-factor

van bijzondere momenten naar waardevolle herinneringen

5/5
evenementenbureau Bureau voor evenenementen

Officiële opening organiseren

Een feestelijke officiële opening organiseren met impact en een wow-factor? Jazeker!
Doe ideeën op en laat je inspireren door deze eventcase. 

Officiele-opening-organiseren
Officiele-opening-organiseren-bedrijf
Before
After

Officiële opening organiseren

Bekijk en beleef deze inspirerende eventcase van een officiële opening met toch wel een mooie extra twist. Voor onze opdrachtgever was het namelijk dubbel feest. 
Niet alleen vanwege de officiële opening van een gloednieuwe pand, maar meteen ook vanwege het 30-jarige bedrijfsjubileum. 

Samen met onze opdrachtgever hebben we vanaf het allereerste begin alle wensen, behoeften en ambities van het bedrijf helder in kaart gebracht en vertaald naar een waardevol en effectief eventconcept. Het event moet namelijk perfect aansluiten én in lijn liggen met het DNA van het bedrijf. Alle details moeten kloppen. Hier liggen veel kansen en mogelijkheden om écht impact te maken en een wow-effect te creëren met jouw event. Benut dit bijzondere moment optimaal. TIP!  

5/5
Opdrachtgever aan het woord

Officiële opening organiseren samen met Bureau voor evenementen

“Zonder Wendy van de Beurcht van Bureau voor evenementen was dit event niet zo mooi geweest. Hierbij willen we je graag bedanken voor het fantastische evenement dat je hebt georganiseerd ter gelegenheid van onze mijlpalen.

Het was werkelijk een onvergetelijke ervaring, en we zijn vol lof over de inzet en professionaliteit waarmee je dit samen met een geweldig team hebt gerealiseerd. Vanaf het allereerste begin van de planning tot het laatste moment van het evenement, heb je bewezen een meester in je vak te zijn.

De aandacht voor detail, de creatieve ideeën en de zorgvuldige organisatie hebben ervoor gezorgd dat dit jubileumfeest boven al onze verwachtingen uitsteeg. We kunnen met zekerheid zeggen dat jij en je team het succes van ons jubileumfeest mogelijk hebben gemaakt.”
Referentie zakelijk evenement organiseren samen met Bureau voor evenementen
Communicatie en activatie event

Communicatie, activatie en registratie zijn essentiële onderdelen rondom de organisatie van een zakelijk event.
Er is veel mogelijk. Niet alleen tijdens, maar vooral ook voor én na het event. Benut deze momenten optimaal. TIP!

Voor dit eventproject is gekozen voor een online communicatietraject. Gepersonaliseerde email campagnes in combinatie met een maatwerk registratielandingspagina.  Een intensieve samenwerking met de opdrachtgever heeft geresulteerd in mooie (video) content en animaties, dynamische presentaties en short movies. Diverse uitingen en campagnes zijn voor, tijdens (DWDD-setting op het event) én na het event ingezet om een langdurige journey (contactmomenten) te realiseren met relevante doelgroepen.

Opbouw event: van lege bedrijfshal naar sfeervolle eventsetting

Een lege bedrijfshal transformeren naar een mooie sfeervolle eventsetting is een mooi traject wat we met team Bureau voor evenementen en samenwerkingspartners altijd graag aangaan. Niets zo mooi om een bedrijfshal om te bouwen naar een mooie eventsetting. Het geeft altijd een extra mooie dimensie aan de beleving.

Voor deze eventcase is gekozen om de hal vanwege de grote, eerst opties te verkleinen. Een podium is centraal gesitueerd in de hal waarop een DWDD (de wereld draait door) -setting is geplaatst. Op dit podium vonden diverse rondetafelgesprekken plaats met medewerkers en klanten. Klanten uitnodigen en op deze wijze betrekken bij je event is echt een meerwaarde en erg waardevol. Op deze wijze benadruk je waardering, trots en saamhorigheid maar zeker ook loyaliteit en verstrek je de band met je klant. TIP!

Feestelijke officiële opening én jubileumevent met duurzame wow-factor

Naast eigen medewerkers en klanten tijdens diverse rondetafelsessies kwam ook niemand minder dan astronaut Dr. André Kuipers spreken over zijn visie op menselijk gebruik van de aarde en klimaatverandering. Na een mooie theatrale opening werd onder het genot van culinaire hapjes herinneringen opgehaald en volop genetwerkt. 

Om de wow-factor van dit event een duurzame twist te geven, is voor elke bezoeker (200 bezoekers) een boom gepland. Op deze wijze is voor elke bezoeker een mooie en relevante CO2-compensatie gerealiseerd. Bekijk hier het officiële certificaat. Op deze wijze zetten wij als evenementenbureau belangrijke stappen om (zakelijke) evenementen steeds duurzamer te organiseren én dragen zo ook bij aan het behalen van de SDG’s (doelen voor een betere wereld).

Het team van Bureau van evenementen heeft achter de schermen diverse mooie en relevante initiatieven lopen m.b.t. het meer duurzamer organiseren van evenementen.  Benieuwd? We vertellen je er graag meer over. 

Officiële-opening-bedrijf-en-bedrijfsjubileum-organiseren
Officiële-opening-bedrijf-en-bedrijfsjubileum-organiseren
Officiële-opening-bedrijf-en-bedrijfsjubileum-organiseren
Officiële-opening-bedrijf-en-bedrijfsjubileum-organiseren
Officiële-opening-bedrijf-en-bedrijfsjubileum-organiseren
Officiële-opening-bedrijf-en-bedrijfsjubileum-organiseren
Officiële-opening-bedrijf-en-bedrijfsjubileum-organiseren
Officiële-opening-bedrijf-en-bedrijfsjubileum-organiseren
Officiële-opening-bedrijf-en-bedrijfsjubileum-organiseren
Officiële-opening-bedrijf-en-bedrijfsjubileum-organiseren
Officiële-opening-bedrijf-en-bedrijfsjubileum-organiseren
Officiële-opening-bedrijf-en-bedrijfsjubileum-organiseren
Officiële-opening-bedrijf-en-bedrijfsjubileum-organiseren
5/5
evenementenbureau Bureau voor evenenementen
Samen creëren we onvergetelijke momenten waardevolle herinneringen een wow factor reuring & impact

,,

STAAT JOUW EVENT HIER
STRAKS OOK TUSSEN?
Magazine-Bureau-voor-evenementen
Eventbook met diverse eventcases als referentie

Hét startpunt voor het organiseren van jouw eerstvolgende
succesvolle event met een WOW-factor.

Geen e-mailadres nodig. Het eventbook is direct te bekijken.
Handig om intern te delen en te bekijken met collega’s in de oriëntatiefase.

Vertel ons jouw verhaal

Aan de hand van jullie wensen, behoeften en ambities maken onze creatieve eventspecialisten de vertaalslag naar een onvergetelijk en waardevol eventconcept.  Samen gaan we voor die wow-factor. Beloofd!

kies voor een event met een wow-factor

Briefing al gereed?

Mail dan jouw briefing
Deel jullie verhaal Ontvang inspiratie praatplan
  • Briefing al gereed
  • Mail briefingsdocument
  • Ontvang debriefing en inspiratie praatplan

Nog geen briefing?

Maak gebruik van online briefing module
Doorloop checklist Ontvang inspiratie praatplan
  • Doorloop online briefing module
  • Verzend checklist. Dit is onze briefing.
  • Ontvang debriefing en inspiratie praatplan
Praktisch

Nadere kennismaking?

We zien je graag live
Klik en match Plan een afspraak
  • Ervaar persoonlijke klik én match
  • Inventarisatie van behoeften, wensen en ambities
  • Ontvang debriefing en inspiratie praatplan
Waarom Bureau voor evenementen

Creatief en modern eventbureau met ruim 30 jaar ervaring. 
 

Het goede van traditionele evenementenbureau’s hebben we behouden. Enkele fundamentele
zaken hebben we echter veranderd om blijvend het verschil te kunnen maken. Voor jou.
Wat vernieuwd kan worden, blijven we vernieuwen. Doe je mee?

Ruim 30 jaar ervaring

Met onze expertise ben jij ervan verzekerd dat de beste en meest creatieve oplossingen worden ingezet voor jouw bedrijfsevent. Beloofd.

Betere en scherpere inkoop

Profiteer van onze scherpe inkoop mogelijkheden bij relevante leveranciers. Lift mee op onze schaalvoordelen. Een groot voordeel.

Groot Veelzijdig netwerk

Veelzijdig netwerk in zowel de zakelijke als publieke eventbranche. Dit maakt dat wat soms onmogelijk lijkt, wij toch mogelijk maken voor jouw event.

Bewezen track record

#TROTS. Niets zo krachtig natuurlijk om prachtige, succesvolle eventcases en referenties als bewijs te kunnen tonen. Beleef én beoordeel vooral zelf.

Samen creëren we dé wow-factor voor jouw event. Beloofd!