Referentie Bureau voor evenementen
Trust internationa about working together with Bureau voor evenementen
Referentie event organiseren met Bureau voor evenementen
Referenties-bureau-voor-evenementen-Allergan
Commvault over organiseren van online events samen met evenementenbureau Bureau voor evenementen
Referenties-bureau-voor-evenementen-Esther-Leijten
+30 jaar ervaring.
Breed scala aan
opdrachtgevers.

Bedrijfsjubileum combineren met extra mijlpaal

Realiseer impact vanuit verschillende invalshoeken – Slim combineren van events

Een slimme zet kan zijn om een bedrijfsjubileum te koppelen aan een tweede mijlpaal – bijvoorbeeld een productlancering, officiële opening, fusie of rebranding. Zo creëer je extra betekenis én rendement.

Aan de slag met de organisatie van een bedrijfsjubileum gecombineerd met een andere mijlpaal?
Ontdek hier de mogelijkheden. Doe eerste ideeën op.
Start hier jouw oriëntatiefase:

Bedrijfsjubileum combineren met mijlpaal

Bedrijfsjubileum &
extra mijlpaal

Een bedrijfsjubileum is op zichzelf al een bijzonder moment. Maar doet de gelegenheid zich voor om dit te verbinden aan een andere strategische mijlpaal? Dan ontstaat er iets dat niet alleen mooi is, maar vooral effectief, relevant en slim.

Een 5, 10, 25, 50, 75, of zelfs een 100 jarig bedrijfsjubileum is natuurlijk al een speciaal en bijzonder moment. Soms zien we dat er een gelegenheid ontstaat om zelfs een jubileum te combineren met een extra andere mijlpaal, zoals een jubileum gecombineerd met een officiële opening, een productlancering, fusie of een volledige rebranding. Hoe dan ook slim combineren kan een extra mooie twist geven en zorgen voor extra relevante impact.

Bedrijfsjubileum combineren met een mijlpaal: méér impact, méér betekenis, méér resultaat.

Een combi-event  kan als een krachtig strategisch instrument worden benut. Het is een kans om geschiedenis te verbinden met toekomst, interne trots te combineren met externe positionering, en een of meerdere events te creëren dat zowel inhoudelijk sterk als emotioneel onvergetelijk is en op relevante wijze veel impact kan maken op diverse doelgroepen.

Waarom een jubileum combineren met een mijlpaal werkt:

1. Eén moment, meervoudige impact

In plaats van losse initiatieven bundel je betekenisvolle momenten tot één (merk)verhaal. Dat maakt het event (extra) krachtig, efficiënt en strategisch: dé kans om medewerkers, klanten, partners, media en stakeholders op hetzelfde moment mee te nemen in jouw koers.

2. Het perfecte momentum voor merkversterking

Een mijlpaal geeft extra lading aan een jubileum. Een nieuwe productrelease, rebranding of pandopening versterkt het verhaal en beleving en maakt het event relevant voor een breder publiek, van C-level tot zelfs pers.

3. Van terugkijken naar vooruitkijken

Een jubileum is hét moment om terug te blikken én met een krachtige visie vooruit te kijken. Door een mijlpaal toe te voegen, kan een extra dimensie en extra lading worden gegeven aan dit momentum. Toekomstvisie, ambities, innovatie en identiteit komen samen in één unieke (corporate) experience.

4. Strategische communicatie en PR

Een combi-event biedt rijke PR-momenten: een sterke brandfilm, impactvolle (bedrijf / merk) presentaties ceremoniële opening, stakeholdertracks, aftermovie, perskit, belevingsmomenten en (brand) storytelling die media wél oppakken. Hiermee vergroot je zichtbaarheid en versterk je reputatie.

5. Beleving die krachtig resoneert

Wanneer historie, trots en toekomstvisie samenkomen in één ervaring, ontstaat emotionele betrokkenheid die sterk kan resoneren bij diverse relevante doelgroepen. Trek je dit tactische door in communicatie voor en na het event dan creëer je veel, relevante én langdurig momentum. 

Aaron jansen

Een jubileum is hét moment om terug te blikken én vooruit te kijken. Of het nu gaat om een 5-, 10-, 25-, 50-, 75- of zelfs 100-jarig bestaan: dit is de uitgelezen kans om ambities, successen en toekomstplannen te delen met medewerkers, klanten en andere relaties.

Een bedrijfsjubileum, zeker gecombineerd met een mijlpaal, geeft écht unieke kansen en mogelijkheden.

Het is hét moment waarop je als organisatie écht impact kunt maken. Het type impact die je op een ander moment simpelweg niet zo gemakkelijk realiseert. Benut dit slim, effectief en optimaal.

Aaron Jansen, Bureau voor evenementen

Aaron-Jansen-eventmarketingbureau
JUBILEUM JAARBOOSTER ✦ ✦ NEXT LEVEL BEDRIJFSJUBILEUM ✦ UNIEK JUBILEUM EVENEMENT ✦ HIGH-IMPACT JUBILEUM EVENTS ✦ SPECIAL EVENT ✦ EVENTMARKETING ✦ HIGH IMPACT ✦ ONVERGETELIJK ✦ ORIGINEEL & UNIEK ✦ JAAR STRATEGIE ✦ EVENT CAMPAGNES ✦

Bedrijfsjubileum combineren met mijlpaal

Oriëntatie.Voordelen.
Quick-scan. Aanpak.

Oriëntatie: helderheid in kansen en (on)mogelijkheden

Twijfel je hoe je jullie jubileum het beste kunt koppelen aan een andere (strategische) mijlpaal? We komen graag langs voor een eerste verkenning. Tijdens een kennismaking bespreken we jullie ambities, interne dynamiek, doelgroepen en de rol die de extra mijlpaal — zoals een opening, lancering, fusie of rebranding kan spelen in het grotere verhaal.

Met ruim 30 jaar ervaring weten we precies waar we op moeten letten bij gecombineerde events, zowel qua communicatie als organisatie.

Quickscan: een scherp beeld binnen 1 sessie

Tijdens een eerste kennismaking en quickscan brengen we in kaart:

  • Wat jullie wensen, behoeften en ambities zijn én jullie ‘why’
  • welke invalshoeken en (merk)verhaal het meeste draagvlak én impact creëert;
  • welke doelgroepen prioriteit krijgen (intern, extern, stakeholders, pers);
  • welke risico’s en aandachtspunten spelen bij een combi-event;
  • hoe je quick wins en strategische kansen optimaal benut.


Bij combi-events gaat het om de juiste samenhang. Zodat alles één sterk, betekenisvol geheel wordt dat écht raakt en relevante impact oplevert.

Na onze sparsessie gaan we aan de slag met een opzet voor een inspiratie praatplan met eerste contouren van programma, thema’s en beleving.

Aanpak: van visie naar een geïntegreerd eventconcept

 Gezamenlijk ontwikkelen we:

  • een krachtig (merk)verhaal die verleden én toekomst verbindt;
  • een programmastructuur die zowel jubileum als mijlpaal logisch laat samenvallen;
  • inhoudelijke highlights, zoals inspirerende keynotes, openingsmomenten of showcases;
  • een communicatiestrategie richting medewerkers, klanten, stakeholders en pers;
  • een realistisch draaiboek inclusief routing,  veiligheidsprotocollen en eventueel aanvraag vergunningen;
  • een contentplan rondom het event: voor, tijdens en na het event.


Of het nu gaat om een officiële opening, lancering, rebranding, fusie of de lancering van een nieuwe visie: we zorgen dat alle elementen elkaar versterken.

Bedrijfsjubileum combineren met mijlpaal

Impactvolle eventcase
in de spotlight

Nutricia Cuijk – Afsluiting van 107 jaar fabriekshistorie + start nieuw tijdperk

We beginnen met een wel heel speciale mijlpaal. Namelijk de sluiting van de Nutricia-fabriek in Cuijk. Echter was dit geen einde, maar juist het begin van een nieuw hoofdstuk. Een waardig eerbetoon aan het verleden én een brug naar de toekomst. Ter gelegenheid van de verhuizing naar de nieuwe fabriek werd een uniek, driedaags evenement georganiseerd dat historie eerde en nieuwe mijlpalen markeerde.

 

Een wel heel Bijzondere mijlpaal

Voor dit bijzondere afscheid stond het historische pand centraal. Hier vonden alle programma-onderdelen plaats, aangevuld met een sfeervolle buitenruimte die het geheel een open, warme uitstraling gaf. Om 107 jaar geschiedenis op waardige wijze te eren, ontwikkelden we een visuele memorial lane met speciaal ontworpen banners, unieke tijdlijnmomenten en krachtige storytelling-elementen.

Ook bundelden we de mooiste, meest betekenisvolle beelden uit het verleden tot een reeks emotionele videoproducties. Deze video’s vormden de rode draad door het programma en brachten de geschiedenis van de fabriek tot leven voor alle doelgroepen.

Verschillende doelgroepen. Verschillende sessies

Tijdens de verschillende sessies werden persoonlijke verhalen gedeeld: successen, uitdagingen, bijzondere momenten en anekdotes die de ziel van de plek blootlegden. Daarnaast keken we vooruit met symbolische programmapunten en passende acts die het nieuwe hoofdstuk van Nutricia markeerden.

Elke doelgroep kreeg een eigen, passend moment en programma om zo afscheid te nemen van het pand en de locatie. De combinatie van historie, emotie en toekomstgerichte energie zorgde voor een warme, respectvolle en betekenisvolle ervaring.

EVENTCASE
EVENTCASE
EVENTCASE
EVENTCASE

eventmarketingbureau

Jubileum met mijlpaal combineren

REFERENTIE

Opdrachtgever
over Bureau voor evenementen

Yannick-Van-De-Klundert_Referntie_Bureau_voor_evenementen
Mauro-de-Leeuw-Referentie-Amarant&Gemeente-Tilburg
Referentie Bureau voor evenementen
Erik_De_Leeuw_Solarwatt_referentie_opdrachtgever
Referentie Bureau voor evenementen
Sem - referentie opdrachtgever Renewi
Refererentie bedrijfsevenement organiseren met Bureau voor evenementen

+30 jaar ervaring.
Breed scala aan
opdrachtgevers.

Bedrijfsjubileum combineren met mijlpaal

Impactvolle eventcase
in de spotlight

Van Kesteren – 100 jaar bestaan gekoppeld aan de officiële ingebruikname van de nieuwe bedrijfshal

Deze case is prachtig voorbeeld van hoe familiebedrijf Van Kesteren hun 100-jarig jubileum heeft gekoppeld aan een strategische mijlpaal: de officiële ingebruikname van hun gloednieuwe bedrijfshal. Door beide momenten te verbinden, kreeg het jubileum extra betekenis én werd het nieuwe pand op een originele manier ‘gedoopt’.

 

Jubileum. ingebruikname nieuw pand en open dag in 1 weekend

Voor de klantrelaties – de doelgroep op de eerste avond – vormde de nieuwe bedrijfshal het decor voor een stijlvolle jubileumavond waar trots, historie en toekomstvisie samenkwamen. De dag erna volgde een warme familiedag én een open dag voor omwonenden. Zo kon elke doelgroep op een eigen manier kennismaken met de uitbreiding én ervaren waar Van Kesteren voor staat.

Setting waar historie, familie en toekomst samen kwamen

Het volledige terrein werd opengesteld voor rondleidingen achter de schermen. Bezoekers zagen met eigen ogen het vakmanschap, de familiegeschiedenis en de toekomstambitie van het bedrijf. Een sterk voorbeeld van hoe je een jubileum perfect kunt combineren met de ingebruikname van een nieuw pand: betekenisvol, verbindend en strategisch slim.

EVENTCASE
EVENTCASE
EVENTCASE
EVENTCASE

eventmarketingbureau

Jubileum met mijlpaal combineren

REFERENTIE

Opdrachtgever
over Bureau voor evenementen

Yannick-Van-De-Klundert_Referntie_Bureau_voor_evenementen
Mauro-de-Leeuw-Referentie-Amarant&Gemeente-Tilburg
Referentie Bureau voor evenementen
Erik_De_Leeuw_Solarwatt_referentie_opdrachtgever
Referentie Bureau voor evenementen
Sem - referentie opdrachtgever Renewi
Refererentie bedrijfsevenement organiseren met Bureau voor evenementen

+30 jaar ervaring.
Breed scala aan
opdrachtgevers.

Bedrijfsjubileum combineren met mijlpaal

Impactvolle eventcase
in de spotlight

Solarwatt – Jubileumevent + officiële opening van de nieuwe fabriekshal

Voor onze opdrachtgever Solarwatt – pionier in duurzame energie – viel een bijzonder moment samen met een strategische mijlpaal: het vieren van hun jubileum én de officiële opening van een nieuwe, duurzame fabriekshal. Door deze twee momenten te koppelen, werd het jubileum niet alleen een terugblik, maar vooral een krachtige vooruitblik op de toekomst en mooie officiële opening van gloedieuwe fabriekshal.

Creatieve vertaalslag

Solarwatt besloot hun jubileum te benutten als strategisch momentum voor diverse doelgroepen. Niet alleen werd er stil gestaan bij het verleden, maar ook werd hun duurzaamheidsvisie extra kracht bijgezet bevestigd én versterkt. De gloednieuwe fabriekshal werd het levende decor van het event: een bewijs van groei, innovatie en duurzame ambitie.

Alles ademde het DNA van Solarwatt van de inhoudelijke programmering tot de materialen, de catering en de scenografie. De nieuwe hal werd zo niet alleen officieel geopend, maar ook meteen geladen met betekenis: een plek die zowel de roots als de toekomst van het merk symboliseert.

Beleving & Impact

Samen ontwikkelden we een beleving en setting waarin trots, zingeving en verbinding centraal stonden. Medewerkers en klanten gingen met elkaar in gesprek tijdens thematische rondetafelsessies.

De fabriekshal fungeerde als inspirerende setting voor kennisdeling en ontmoeting. Astronaut Dr. André Kuipers gaf een indrukwekkende keynote over onze verantwoordelijkheid voor de aarde en de urgentie van duurzame keuzes. Het resultaat was een gecombineerd mijlpaal-event dat de kernwaarden van Solarwatt voelbaar maakte, de nieuwe fabriekshal krachtig introduceerde én relaties verdiept heeft. Een moment waar verleden, toekomst en missie naadloos samenvielen — precies zoals een combi-event bedoeld is.

Playbutton-Youtube

EVENTCASE
EVENTCASE
EVENTCASE
EVENTCASE

eventmarketingbureau

Jubileum met mijlpaal combineren

REFERENTIE

Opdrachtgever
over Bureau voor evenementen

Yannick-Van-De-Klundert_Referntie_Bureau_voor_evenementen
Mauro-de-Leeuw-Referentie-Amarant&Gemeente-Tilburg
Referentie Bureau voor evenementen
Erik_De_Leeuw_Solarwatt_referentie_opdrachtgever
Referentie Bureau voor evenementen
Sem - referentie opdrachtgever Renewi
Refererentie bedrijfsevenement organiseren met Bureau voor evenementen

+30 jaar ervaring.
Breed scala aan
opdrachtgevers.

Bedrijfsjubileum combineren met mijlpaal

Impactvolle eventcase
in de spotlight

Jubileum vieren met 6000 medewerkers & introductie nieuwe CEO

Sociale onderneming IBN wilde haar jubileum vieren met 6.000 genodigden en zo een moment creëren dat zowel groots als eigen voelde. De ambities lagen hoog: één dag waarin trots, waardering en saamhorigheid samen kwamen in een volledig herkenbare IBN-beleving. Gecombineerd met het groots en visueel presenteren van een nieuwe CEO – als extra mijlpaal.

Volledige Park take-over attractiepark Toverland

We kozen voor een unieke keuze: attractiepark Toverland in Sevenum exclusief sluiten voor IBN. Een primeur in de geschiedenis van het park. Dat bood unieke mogelijkheden, sfeer en infrastructuur, maar vroeg ook om een scherpe planning en de nodige voorbereiding. Met ruim een jaar voorbereiding legden we het fundament voor: één verhaal, één routing en één herkenbare beleving die het park transformeerde tot de wereld van IBN.

Creatieve vertaalslag

Op de dag zelf begon de beleving al bij aankomst: welkomstacts en live-performers trokken gasten het verhaal in. Op het entreeplein volgde een multimediaal spektakel met maatwerk videoproductie voor de LED-schermen en een custom muziekcompositie voor de openingsshow. Een overkapte Food & Fun Street van maar liefst ruim 100 meter, rijk gevarieerd entertainment (op vaste podia én ambulant) en merkaccenten transformeerde het park tot een eigen IBN belevingswereld. Tijdens het plenaire moment stonden we stil bij het rijke verleden, en introduceerden we de nieuwe CEO op grootse, visuele wijze. De avond sloot af met een mooi, passend maatwerk slotact.

EVENTCASE
EVENTCASE
EVENTCASE
EVENTCASE

eventmarketingbureau

Jubileum met mijlpaal combineren

REFERENTIE

Opdrachtgever
over Bureau voor evenementen

Yannick-Van-De-Klundert_Referntie_Bureau_voor_evenementen
Mauro-de-Leeuw-Referentie-Amarant&Gemeente-Tilburg
Referentie Bureau voor evenementen
Erik_De_Leeuw_Solarwatt_referentie_opdrachtgever
Referentie Bureau voor evenementen
Sem - referentie opdrachtgever Renewi
Refererentie bedrijfsevenement organiseren met Bureau voor evenementen

+30 jaar ervaring.
Breed scala aan
opdrachtgevers.

Human-Disco-Ball-2
Video Thumbnail: Jubileumfeest eigen locatie Heinen & Hopman
Bedrijfsevenementen-met-een-wow-gevoel
Video Thumbnail: Personeelsfeest (festivalformat) op eigen locatie organiseren
kerstfeest of eindejaarsfeest organiseren
Bedrijfsfestival-organiseren-Bureau-voor-evenementen
Jubileumfeest-organiseren
Bedrijfsjubileum
Jubileumfeest organiseren
Bedrijfsfestival als personeelsfeest
Bedrijfsfestival-organiseren als personeelsfeest
MV5BZGUzYTI3M2EtZmM0Yy00NGUyLWI4ODEtN2Q3ZGJlYzhhZjU3XkEyXkFqcGdeQXVyNTM0OTY1OQ@@._V1_-scaled.jpg
Bedrijfsfeest met duurzame twist en thema
Bedrijfsfestival-organiseren als personeelsfeest
Personeelsfeesten
Personeelsfeest organiseren
Evenementenbureau Bureau voor evenementen
Evenementenbureau Bureau voor evenementen
LEG VANDAAG DE BASIS VOOR DE IMPACT VAN MORGEN

Leg een krachtig fundament voor jouw jubileumevent

Veel vooraanstaande bedrijven kozen al voor onze expertise. Met ruim 30 jaar ervaring weten we als geen ander hoe we jubileumevenementen onvergetelijk maken en relevante impact creëren.

We kijken ernaar uit om binnenkort ook voor jou aan de slag te gaan — en samen jouw jubileumevent naar een hoger niveau te tillen, of jullie bijzondere gelegenheid onvergetelijk te maken. Zodat jij straks denkt: wow... dit is écht next level. Alles klopt. Hier wordt nog lang over nagepraat. High impact. Big smile. Wow-gevoel. Goosebumps.

Een succesvol en impactvol event begint altijd met het leggen van een sterke basis. De keuzes die je nú maakt, zijn bepalend voor het resultaat later.

Plan een sparsessie in, upload direct je briefing als je die al hebt, of gebruik onze online briefingmodule — een praktische tool waarmee je snel en professioneel een complete briefing opstelt. Kies de aanpak die het beste bij jou en jouw organisatie past.

Al een briefing opgesteld? Upload ‘m hier direct.
Nog geen briefing? Gebruik dan onze praktische Online Briefing Module.
Of plan eerst een persoonlijke sparsessie. We denken graag met je mee.
ONTDEK MEER: BEKIJK ONZE EXCLUSIEVE EVENTSPECIAL
Liever eerst nog wat inspiratie?
Ontdek hoe wij denken, werken én impact realiseren — in de praktijk

In deze eventspecial, delen we 30 jaar ervaring, waardevolle inzichten en visies over hoe je méér uit je event haalt. We laten je zien hoe je events creëert die een wow-gevoel achterlaten en langdurige impact realiseren.

Laat je inspireren door krachtige case studies, creatieve concepten en praktijkvoorbeelden. Dit is hét startpunt om jouw volgende event naar een hoger niveau te tillen.

Bekijk direct in je browser. Geen e-mailadres nodig.
Ideaal om intern te delen met collega’s – handig voor in de oriëntatiefase.

Eventspecial-Jubileum-evenementen-organiseren
Aaron Jansen - Bureau voor evenementen
Contact-Bureau-voor-evenementen

Plan Sparsessie

We zijn benieuwd naar jullie plannen en ambities. Binnen 48 uur nemen we contact met je op om een inspirerende sparsessie te plannen op een moment dat jou het beste uitkomt.

Mocht je al een briefing hebben dan kun je deze uploaden. Zeker niet verplicht.

Plan Sparsessie

🎯 Zet nu de eerste stap naar een impactvol event.

🔒 Vertrouwelijk & volledig vrijblijvend.

Contact-Bureau-voor-evenementen

Upload Briefing

We zijn benieuwd naar jullie plannen en ambities. Binnen 48 uur nemen we contact met je op om alles persoonlijk te bespreken.

Geen briefing maar wel ideeën? Plan dan een sparsessie met ons.

Upload Briefing Pop Up

🔒 Alle informatie die je uploadt, wordt zorgvuldig en vertrouwelijk behandeld.