eventmarketing






Breed scala aan
opdrachtgevers.
Dé eventpartner voor ambitieuze bedrijven
die een strategisch en opmerkelijk
event willen organiseren.
ZET IN OP STRATEGIE, MERK- EN CULTUURBELEVING.
Nog geen briefing? Gebruik dan onze praktische Online Briefing Module.
Of plan eerst een persoonlijke sparsessie. We denken graag met je mee.
























Een officiële opening, een nieuw product lanceren, je merk krachtig (her)positioneren, of een kick-off: stuk voor stuk momenten die niet onopgemerkt mogen blijven. Elke gelegenheid verdient een event dat dit moment transformeert in een krachtige opmerkelijke ervaring die activeert, innoveert en accelereert.
Strategisch en opmerkelijk event organiseren?
Ontdek wat mogelijk is voor jouw moment.
Start hier jouw oriëntatiefase:
High impact brand events
die meetbare resultaten opleveren
eventmarketing
Eventmarketing en merkbeleving op het hoogste niveau
Dé keuze voor marketeers die merkbeleving willen versterken en écht meetbare impact willen maken. Met een focus op merkactivatie en eventmarketing creëren we experiences die blijven hangen en aanzetten tot actie.
Resultaat? Een onvergetelijke merkbeleving die impact maakt én meetbaar resultaat oplevert. Check zeker onderstaande case study waarin we je volledige inzage geven hoe we dit aanpakken. Ontdek hoe we dit ook samen met jou kunnen realiseren!
Next level eventmarketing en merkbeleving
Ontdek hoe je een brand event niet alleen spectaculair maakt, maar ook strategisch inzet om concrete bedrijfsdoelstellingen te behalen? In deze exclusieve case study krijg je een diepgaand inzicht over de creatie en organisatie van een high-end brand event.
Van concept tot meetbare impact. Geen theoretische kaders. Echte praktijkvoorbeelden en ervaringen. inclusief cijfers en data: meetbare impact. Deze case study is een must-read voor marketeers die eventmarketing serieus naar een hoger plan willen tillen.
‘Het is een genot om met BvE samen te werken. De lijnen zijn heel kort, er wordt eerlijk gecommuniceerd en kwaliteit staat boven alles. Dit was het 3e grote event dat we met Wendy en Aaron gedaan hebben, en er zullen nog meerdere volgen!’
Chris Herben – Sr. Marketingmanager Commvault.


GEDENKWAARDIGE OFFICIËLE OPENING VOOR JOUW BEDRIJF
Markeer het begin van een 'nieuw' tijdperk met een officiële opening die niet alleen gedenkwaardig, maar ook impactvol is. Een perfect georganiseerde opening zet de toon voor de toekomst, versterkt je merk en creëert een blijvende indruk op je publiek.
Ontdek hoe wij met creatieve flair en strategische precisie - samen met jou - een openingsevenement bedenken en organiseren, dat verwachtingen overtreft en jullie organisatie onvergetelijk in de schijnwerpers zet.
ORGANISEER EEN INDRUKWEKKENDE LANCERING
Een nieuw product verdient een lancering die indruk maakt. Creëer een experience die klanten raakt, merkwaarde versterkt en meetbaar resultaat oplevert. Bekijk hoe wij productlanceringen transformeren in memorabele merkbelevingen.
Wil je jouw nieuwe product op een creatieve en impactvolle manier lanceren en direct merkbekendheid vergroten? Samen gaan we aan de slag om een onvergetelijke eerste indruk te maken en jouw doelgroep op precies de juiste manier te raken.
Strategische kick-off:
start sterk, inspireer
en activeer
eventmarketing bureau
Kick it off: Zet de toon voor groei en impact
Met een goed georganiseerd kick-off event creëer je een inspirerende aftrap die visie, energie en commitment stimuleert. Het brengt teams samen, zorgt voor een gedeelde focus en motiveert mensen om met daadkracht en enthousiasme aan de slag te gaan.
Stap af van standaard kick-off evenementen en kies voor een high-impact kick-off vol energie. Maak van jouw kick-off het startpunt voor verbinding, motivatie en gezamenlijk succes. Let's kick it off!
Creëer een doorvertelfactor die impact maakt
Een nieuw hoofdstuk voor je merk verdient een krachtige lancering. Met een strategisch rebranding event creëer je een impactvolle beleving die je merk herpositioneert, je doelgroep inspireert en medewerkers en klanten meeneemt in de nieuwe koers. Een rebranding doe je niet zomaar.
Pak het goed aan. Vertel het nieuwe verhaal. Geef je merk een frisse, krachtige lading. Zorg dat het niet alleen gezien, maar ook gevoeld wordt. Breng je vernieuwde identiteit op de juiste manier onder de aandacht en creëer een doorvertelfactor die impact maakt.
Eerlijk is eerlijk: niets overtreft de pure impact van een LIVE ervaring.
Zeker in een wereld die steeds digitaler wordt, neemt de kracht van live alleen maar toe en biedt het méér kansen dan ooit.
Daarom geloven wij heilig in de kracht van eventmarketing en het creëren van spraakmakende live (merk) belevingen. De juiste inzet van live events maakt écht het verschil voor bedrijven en merken. Live is dé sleutel tot echte impact.

EVENTMARKETING
Wat klanten
over ons zeggen








+30 jaar ervaring.
Breed scala aan
opdrachtgevers.
Intranet en mailboxen die ontploffen met bedankjes, mooie reacties en foto’s vlak na zo’n event, zijn daar een mooi voorbeeld van.
Medewerkers voelen zich trots om bij een club als Amarant te horen. Dit is écht prachtig om te zien
Het was écht een feestje om met jullie te werken. Resultaat enquête en evaluatie: 9,8
Dit is wat je wilt voor je event! Samen hebben we echt een wow-effect en impact gerealiseerd
Een kick-off, open dag, klantendag en een bedrijfsfestival als spectaculaire afsluiter. Dit hadden we nooit alleen gekund.
We zouden dit evenementenbureau zonder twijfel aan iedereen aanbevelen en kijken uit naar toekomstige samenwerkingen!
Het was werkelijk een onvergetelijke ervaring, en we zijn vol lof over de inzet en professionaliteit waarmee je dit samen met een geweldig team hebt gerealiseerd.
Vanaf het allereerste begin van de planning tot het laatste moment van het evenement, heb je bewezen een meester in je vak te zijn.
Het 50 jarig bestaan was echt een geweldig feest waar veel mensen het NU nog over hebben.
Een fantastisch 3-daags event dankzij het enthousiaste team van Bureau voor Evenementen die gezorgd hebben voor het wauw gevoel!
Flexibiliteit, eerlijke, snelle en open communicatie tijdens het gehele proces zorgt voor veel vertrouwen en maakt snel schakelen mogelijk. Heel prettig om zo samen te kunnen werken.
We konden meteen door. Dat was snel schakelen!
Uiteindelijk hebben we toch meer dan 2 jaar contact gehouden en zijn we van De Koepel naar Jaiseling Palace naar ons eigen terrein ‘verhuisd’ (door alle onvoorziene omstandigheden).
Het was een hele lange voorbereiding, maar het eindresultaat vond ik echt in alle opzichten geweldig. Ga jou zeker ook missen, maar ik weet je te vinden.
Zegt alles over de fijne, prettige samenwerking en kwaliteit.
Als evenementenbureau geven jullie onze organisatie en al onze medewerkers echt een energieboost met de organisatie van ons bedrijfsfeest.
Amarant zelf, streeft ernaar zoveel mogelijk ‘werkgeluk’ te creëren en wil ‘hip & happing’ zijn voor haar medewerkers. De organisatie van een spraakmakend personeelsfeest draagt daar zeker aan bij
Ik heb zoveel complimenten ontvangen over deze dag, die ik zonder jullie niet tot zo'n succes had kunnen maken”
Thanks voor de ontzorging en strakke organisatie.
Great feedback after international evaluation. Also good extra sales results after the event. Well done.
We zouden dit evenementenbureau zonder twijfel aan iedereen aanbevelen en kijken uit naar toekomstige samenwerkingen!”




















Til jouw eventmarketing naar een compleet nieuw of hoger niveau
In deze eventspecial delen we 30 jaar ervaring, waardevolle inzichten en visies over hoe je met events je merk kunt laden, verhalen en ambities tot leven brengt én doelgroepen in beweging krijgt.
Laat je inspireren door krachtige case studies, creatieve concepten en praktijkvoorbeelden. Dit is hét startpunt om jouw volgende event - samen met ons - naar een hoger niveau te tillen.
Ideaal om intern te delen met collega’s – handig voor in de oriëntatiefase.


Brand event 2.0
Officiële opening gecombineerd met bedrijfsjubileum
Impactvolle productlancering
Rebranding event
Strategisch kick-off event
Show. Don’t tell. Beter nog: involve. Laten ervaren.
In nauwe samenwerking met het marketingteam van Commvault ontwikkelden we een gelaagd, dynamisch eventformat waarin beleving, interactie en relevante verhaallijnen centraal stonden.
Geen standaard presentaties of zenden van informatie, maar 360º immersive brand experiences, visuele storytelling en livecontent met impact. Zo creëerde we een merkbeleving die veel verder gaat dan het event zelf.
Bekijk zeker ook onze exclusieve casestudy – inspiratiecase voor marketeers en leiders die hun eventmarketing naar een hoger niveau willen tillen, of beter nog: een compleet nieuwe standaard willen zetten.
Eén van de bezoekers verwoordde het overigens wel heel mooi:
“Een IT-EVENT dat aanvoelt als een DANCE EVENT.”
Een lege bedrijfshal transformeren tot een sfeervolle eventlocatie, dat is een uitdaging die we bij Bureau voor evenementen altijd graag aangaan.
De hal werd optisch verkleind en ingericht met een centraal podium in DWDD-stijl, waarop live rondetafelgesprekken plaatsvonden met klanten én medewerkers. Een krachtige manier om trots, loyaliteit en verbinding zichtbaar te maken.
Hoofdspreker astronaut André Kuipers gaf een inspirerende keynote over duurzaamheid en onze planeet. Als extra duurzame geste werd voor iedere bezoeker een boom geplant, een tastbare bijdrage aan CO₂-compensatie én de Sustainable Development Goals (SDG’s).
“Vanaf het allereerste begin tot het laatste moment heb je bewezen een meester in je vak te zijn.” – aldus de opdrachtgever, met een speciaal dankwoord aan Wendy van Bureau voor evenementen.
Een uniek product, een nieuwe divisie én een internationale doelgroep — allemaal gelanceerd tijdens één spraakmakend event in hartje Amsterdam. Voor deze farmaceutische multinational creëerden we een high-impact productlancering als onderdeel van een groter marketingcommunicatietraject.
De iconische Koepelkerk vormde het decor voor een audiovisueel spektakel. Van nachtelijke opbouw (start: 00:30 uur) tot strakke oplevering om 07:30 uur — het was een logistieke uitdaging van formaat. “But we nailed it.”
Met moderne LED-walls, video mapping, een catwalk met draaiende kuipstoelen en live-registratie vanuit een blackbox werd een meeslepende merkbeleving neergezet. Alles ondersteund door een crossmediaal contenttraject met short movies, registratielandingspagina en strategische pre- en post-event campagnes.
“Professionaliteit ten top. Alles was tot in de puntjes uitgedacht, uitgevoerd en gecommuniceerd. Samen hebben we echt een wow-factor gerealiseerd.” – aldus de opdrachtgever.
Een nieuw hoofdstuk voor je merk verdient meer dan alleen een persbericht. Het vraagt om een strategisch en emotioneel geladen moment waarop je merkverhaal écht tot leven komt: met impact, beleving en verbinding.
Voor deze opdrachtgever ontwikkelden we een rebranding event waarin het nieuwe merkverhaal op theatrale wijze werd gelanceerd. Tijdens een speciaal gechoreografeerd moment werd het nieuwe logo onthuld in een maatwerk show met klassieke pianomuziek, een live ballerina en indrukwekkende projecties op groot formaat. Alles klopte. Alles voelde.
Medewerkers en relaties werden op creatieve wijze meegenomen in de nieuwe koers van het merk. Niet alleen rationeel, maar vooral emotioneel. Zodat het merk niet alleen werd gezien, maar écht werd gevoeld.
Een jubileumjaar verdient een krachtige start. Voor deze opdrachtgever ontwikkelden we een strategisch kick-off event waarin terugblikken, vooruitkijken en verbinding centraal stonden.
Op locatie werd een volledige studio opgebouwd, inclusief DWDD-setting waarin tafelgesprekken plaatsvonden met directieleden, oud-gedienden en medewerkers van verschillende afdelingen. Verhalen van vroeger, persoonlijke anekdotes en visie op de toekomst kwamen samen in een inspirerende uitzending die fungeerde als officiële aftrap van het jubileumjaar.
Tijdens de uitzending werd ook stilgestaan bij de jaarcijfers, de bedrijfsstrategie én de plannen voor het jubileum. Rondom het event werd een compleet contenttraject opgezet met teasers, uitnodigingen en een countdown naar de online uitzending. De eindregistratie werd geplaatst op een speciaal ontworpen landingspagina.
Kortom: er is een krachtige content-gedreven, hybride storytelling launchmoment neergezet, perfect gepositioneerd als aftrap van een jubileumjaar.





















Leg een krachtig fundament voor jouw strategisch event
Veel vooraanstaande bedrijven vertrouwen op onze expertise.
Met ruim 30 jaar ervaring organiseren we strategische evenementen die niet alleen indruk maken, maar ook relevante en langdurige impact realiseren.
We kijken ernaar uit om binnenkort ook voor jou aan de slag te gaan — en samen jouw event naar een hoger niveau te tillen. Of jouw eventmarketing naar een compleet ander of nieuw niveau te tillen.
Zodat jij straks denkt: wow... dit is écht next level. Alles klopt. Hier wordt nog lang over nagepraat.
Een succesvol en impactvol event begint altijd met het leggen van een sterke basis.
De keuzes die je nú maakt, zijn bepalend voor het resultaat later.
Plan een sparsessie in, upload direct je briefing als je die al hebt, of gebruik onze online briefingmodule — een praktische tool waarmee je snel en professioneel een complete briefing opstelt. Kies de aanpak die het beste bij jou en jouw organisatie past.
Nog geen briefing? Gebruik dan onze praktische Online Briefing Module.
Of plan eerst een persoonlijke sparsessie. We denken graag met je mee.
MAAK
IMPACT
MET
JOUW
EVENT
Ontdek de mogelijkheden
Laat je inspireren en verzamel eerste ideeën voor jouw event. Klaar om jouw volgende event naar een hoger niveau te tillen?
Plan een sparsessie met ons in. We zijn erg benieuwd naar jouw verhaal en ambities!




Wat is eventmarketing en waarom zou jij het inzetten?
Eventmarketing is méér dan een evenement organiseren.
Het is het strategisch – en in meer of mindere mate campagnematig – inzetten van events om een merk te laden, een boodschap over te brengen of een doelgroep in beweging te krijgen.
Bij eventmarketing draait het niet alleen om beleving, maar om betekenis. Het gaat over positionering, zichtbaarheid, merkactivatie, employer branding, klantloyaliteit.
Zie eventmarketing niet als een los moment, maar als onderdeel van je strategie. Het is een hefboom voor merkbouw, groei en impact. Met de kracht van herhaling creëer je echte impact.
——————- ” ——————
“Vanuit mijn ervaring als ondernemer, marketeer en eventstrateeg zie ik de ontwikkeling steeds duidelijker.
Dit is waar het naartoe gaat en waar wij als strategisch eventpartner op voorsorteren:
De markt verandert. Dat horen we al jaren. Maar nu is het menens.
Technologie – en vooral AI – gaat komende jaren zorgen voor veel verandering.
Aandacht versplintert. Gedrag verandert. De wereld versnelt.
En als je eerlijk bent: je merkt het al elke dag.
Het internet en social media lijkt zich steeds meer te ontwikkelen tot een eindeloze,
algoritmische brij van copy-paste ideeën, AI-gegenereerde troep en oppervlakkige engagement.
Effectiviteit van campagnes daalt. AI-content overspoelt onze schermen.
Alles lijkt steeds meer op elkaar. Alles voelt hetzelfde.
We scrollen…
We klikken…
We vergeten…
En als je dan beseft dat:
- 60% van alle B2B-content nooit wordt geopend of geconsumeerd. Digitale overload zorgt voor drastische afname in effect – bron: Gartner 2024.
- de gemiddelde aandachtsspanne op social media minder dan 2 seconden is en meer dan 80% van alle gegenereerde online content nooit wordt bekeken
- vertrouwen in digital advertising, influencers en online media is lager dan ooit. Authenticiteit en transparantie zijn topprioriteit – bron: PwC Trust barometer
- de toekomst van marketing niet in volume ligt, maar in waarde. Live, human experiences zijn de snelst groeiende categorie in brand investment – bron WARC / ANA
En stel jezelf dan eens eerlijk de vraag:
Wanneer werd jij voor het laatst écht geraakt door een digitale campagne?
Wanneer had je het gevoel dat je deel uitmaakte van iets betekenisvols?
Wanneer voelde je echt een wow-moment, bij een bedrijf of merk. Vandichtbij?
Je kunt blijven investeren in clicks, views en conversies. Maar als je mensen niet raakt, koppel je geen waarde aan je merk.
Als mensen niets voelen, krijg je geen connectie. Dit (h)erkennen is echt noodzaak wil je nog het verschil maken.
Live wordt de sleutel tot échte impact.
Het is mijn overtuiging, dat live events komende jaren dé onderscheidende factor gaan worden,
voor bedrijven en merken die mensen écht nog willen bereiken en raken.
Live is waar merken tot leven komen. Waar cultuur voelbaar wordt. Waar verhalen niet verteld worden, maar beleefd.
Waar ambities en kernwaarden voelbaar worden en tot leven komen.
En… Nee, digitaal verdwijnt niet.
Maar als je het mij vraagt wordt het pas weer écht waardevol in combinatie met live.
Geef events een centrale rol in het verwezenlijken van de missie en strategische doelen van jouw merk of organisatie.
Live is dé plek waar merk, mens en momentum samenkomen. Juist in een wereld die steeds digitaler wordt.
Denk in eventcampagnes. Zie events als krachtige contentgeneratoren.
Maar dan wél met echte, originele en authentieke content. Het soort content dat AI simpelweg niet kan maken.
Content die wél raakt. Die onderscheidend is.
En als je die content daarna digitaal inzet? Dán wordt digitaal weer waardevol. Dan versterkt live het digitale, en digitaal het live.
Dan is het geen los kanaal, maar een ecosysteem. En dáár zit de impact.
Merken die vasthouden aan oude modellen verliezen relevantie. Merken die nu
investeren in creatieve merkbeleving, strategische activatie en events met betekenis…
Dát zijn de merken die de toekomst hebben.
Niet:
nog een whitepaper
Niet nog een AI-gegenereerde ad
Niet nog een oppervlakkige lead campaign
Maar:
Een echte (live) ervaring
Een uniek (wow) moment
Een beleving die relevant is – In Real Life (IRL-Factor).
Vooruitstrevende bedrijven en merken investeren daarom in creatieve merkbeleving,
strategische activatie en events met betekenis. Want juist daar kan AI niet aan tippen.
Want ondanks de vooruitgang van AI blijven menselijke eigenschappen zoals empathie, gezond verstand en creativiteit onvervangbaar.
En… daar een bijdrage aan kunnen leveren, is waarom ik doe wat ik doe.
Dat raakt voor mij de kern. De essentie.”
– aldus Aaron van Bureau voor evenementen.
Om goed te kunnen anticiperen op dergelijke ontwikkelingen bundelen we krachten met onze strategische partner Brandpulse:
een creatief marketing- en activatiebureau waarmee we al meerdere krachtige en impactvolle eventmarketingprojecten hebben gerealiseerd.
Wanneer zet je eventmarketing (niet) in?
Wanneer zet je eventmarketing in?
- Als je – next level – merkbeleving of emotionele impact wilt creëren
Live ervaringen zorgen voor connectie en blijven hangen. Denk aan productlanceringen, klantendagen of brand events – zoals deze casestudy - Bij het versterken van klantrelaties
Zakelijke events versterken bestaande relaties en klantloyaliteit. Zet in op relatiemarketing. - Voor leadgeneratie met hoge betrokkenheid
Een goed georganiseerd B2B-event (zoals deze casestudy) levert warme leads op met een hoge conversiekans. - Als je iets nieuws wilt introduceren of positioneren
Events zijn ideaal om een nieuw product, een dienst of zelfs een rebranding tastbaar en indrukwekkend te lanceren. - Als je je als thought leader wilt profileren
Met een eigen event (zoals een kennisevent of brandevent) laat je zien dat je bovenop trends zit en kennis deelt. Dat bouwt vertrouwen. - Last but not least: als je een bedrijfsjubileum hebt
Een bedrijfsjubileum is een unieke mijlpaal die veel verder kan gaan dan alleen een feestelijke bijeenkomst. Het biedt een uitgelezen kans om strategische doelen te realiseren,
medewerkers en klanten te betrekken en de merkwaarde van je bedrijf te versterken. Dit is hét moment om een jaarlang impactvolle momenten te realiseren – GOUDEN TIP!
Wanneer zet je eventmarketing beter niet in?
Bij een ‘beperkt’ budget of korte deadline
Eerlijk is eerlijk. Goede events kosten tijd en geld. Als je weinig middelen of voorbereidingstijd hebt, loop je risico op een matige ervaring. Dan kan het zelfs een negatieve uitwerking hebben.Als je doelgroep slecht bereikbaar is via fysieke aanwezigheid
Als je doelgroep lastig fysiek bereikbaar is, bijvoorbeeld door internationale spreiding of tijdsdruk, dan zijn online of hybride formats vaak effectiever dan live events.Als je geen duidelijke doelstelling hebt
Een event ‘voor de fun’ zonder doel (leads, merkbekendheid, klantbinding) leidt vaak tot teleurstelling achteraf. Eventmarketing werkt alleen als het past binnen een bredere strategie.Als er geen opvolging of doorvertaling mogelijk is na het event
Eventmarketing stopt niet bij de eindborrel. Zonder follow-up (zoals lead nurturing, content of sales) is een gemiste kans.
TIP: Benieuwd hoe dit er in de praktijk uitziet?
Bekijk dan onze eventspecials: vol inspirerende cases die precies laten zien wat eventmarketing in actie kan betekenen.
Hoe meet je het effect of rendement van eventmarketing?
Bij eventmarketing is het belangrijk om te beginnen bij het eind.
Wat wil je eigenlijk ‘opgelost’ hebben? Wat wil je bereiken met de inzet van eventmarketing?
Voordat we bepalen welke impact je wilt realiseren en welke doelstellingen je dus wilt koppelen, gaan we op zoek naar de reden — het probleem — waarvoor je eventmarketing wilt inzetten.
En pas als we dát scherp hebben, dán pas gaan we verder. Niet eerder.
Waarom dat zo belangrijk is?
Omdat als je het échte probleem niet helder hebt, je ook niet precies weet wat er opgelost moet worden.
Hoe specifieker de probleemstelling, hoe gerichter je kunt sturen op doelstellingen (KPI’s) én relevante impact.
Gewoon: scherp sturen op wat telt.
We noemen dat: de vraag achter de vraag boven tafel krijgen.
En dat moet volledig zuiver zijn. Niet vaag. Niet half. Gewoon glashelder.
Tijdens onze sparsessies gebruiken we altijd één specifieke vraag.
Een vraag die – bijna altijd – in één klap de kern raakt. De échte pijn.
Of juist de échte ambitie scherp krijgt.
Welke vraag dat is?
Die houd je van ons tegoed. Tijdens onze sparsessie 😉
Sowieso ondersteunen we je graag bij het formuleren van jullie eventdoelen en ambities.
Door het probleem te koppelen aan organisatiedoelstellingen, kunnen we inschatten hoe urgent het vraagstuk daadwerkelijk is.
En minstens zo belangrijk: of eventmarketing wel écht het juiste middel is om in te zetten.
Daar zijn we ook gewoon eerlijk over.
Hebben we dit samen bepaald, is er consensus en is er breed draagvlak binnen de organisatie?
Dan vertalen we de probleemstelling naar concrete doelstellingen.
Heldere KPI’s – afhankelijk van het doel van je event, realistische verwachtingen en een richting waar we samen naartoe werken.
Hoe meet je dan het effect of rendement van eventmarketing?
Daar zijn talloze studies en modellen over te vinden.
Maar eerlijk is eerlijk: het is altijd afhankelijk van het type project, de doelstellingen en de context.
Natuurlijk zijn er overeenkomsten, maar hier geldt zeker geen ‘one size fits all’.
We kunnen je de theoretische kaders wel aanreiken — maar die kun je zelf ook vinden.
Wij verwijzen liever naar een inspirerende praktijkcase, waarin we eventmarketing en merkbeleving écht naar een ander niveau hebben getild.
In deze case study zetten we in op een high-end immersive brand experience, waarbij we slim gebruikmaakten van AI om het bereik, de mediawaarde én de impact inzichtelijk te maken.
Deze case is een mooi voorbeeld van eventmarketing live in actie.
Meetbaar. Strategisch. Onvergetelijk.