BUREAU VOOR EVENEMENTEN

Bedrijfsfestival met WOW-factor

van bijzondere momenten naar waardevolle herinneringen

5/5

evenementenbureau Bureau voor evenenementen

Bedrijfsfestival (2 dagen)

Een bedrijfsfestival organiseren met een wow-factor? Jazeker!
Een festivalformat is helemaal hip en erg populair. Helemaal van nu.

BedrijfsfestivalBedrijfsfestival 2 x 2000 medewerkers

(tweedaags) Bedrijfsfestival organiseren

Bekijk, beleef en ervaar deze inspirerende eventcase van een tweedaags bedrijfsfestival voor 2 x 2000 medewerkers georganiseerd op een externe eventlocatie.

Vanwege de intensieve zorg voor alle bewoners (cliëntelen), die uiteraard 24 uur per dag non stop moet door gaan, werd het event op twee doordeweekse dagen georganiseerd. Op een dinsdag en een donderdag. Na inmiddels twee edities, lijkt deze constructie perfect te werken. Tip, voor bedrijven die ook een 24uurs non stop cultuur kennen.

5/5

Opdrachtgevers aan het woord

Bedrijfsfestival organiseren samen met Bureau voor evenementen
“Hoi team Bureau voor evenementen, de complimenten blijven binnenstromen op ons intranet. Erg dankbaar en trots op wat we samen, maar vooral jullie weer hebben neergezet!

Als evenementenbureau geven jullie onze organisatie en al onze medewerkers echt een energieboost met de organisatie van ons bedrijfsfeest. Amarant zelf, streeft ernaar zoveel mogelijk ‘werkgeluk’ te creëren en wil ‘hip & happing’ zijn voor haar medewerkers. De organisatie van een spraakmakend personeelsfeest draagt daar zeker aan bij.”
“Medewerkers zweefde echt over het festivalterrein heen. Prachtige sfeer en energie! De impact van zo’n event is enorm. Trots, waardering en saamhorigheid zijn na zo’n event in de organisatie heel goed voelbaar, voor langere tijd.

Intranet en mailboxen die ontploffen met bedankjes, mooie reacties en foto’s vlak na zo’n event, zijn daar een mooi voorbeeld van. Medewerkers voelen zich trots om bij een club als Amarant te horen. Dit is écht prachtig om te zien ”
Bedrijfsfestival
Communicatie en activatie bedrijfsfestival

Communicatie, activatie en registratie zijn essentiële onderdelen rondom de organisatie van een bedrijfsevenement, in dit geval een bedrijfsfestival als personeelsfeest.
Er is veel mogelijk. Niet alleen tijdens, maar vooral ook voor én na een event. Benut deze momenten optimaal. TIP!

Voor dit eventproject is gekozen voor een crossmediaal communicatietraject. 100% origineel eigen eventdesign (look and feel). Maatwerk registratielandingspagina. Fysieke uitnodigingen. Openingsvideo tijdens event. Aftermovie en foto’s. Alle items zijn volledig ontwikkeld en uitgewerkt door het team van Bureau voor evenementen. 

Bedrijfsfestival-communicatie

Opbouw bedrijfsfestival

Van leeg terrein naar spraakmakend festivalterrein. Volledige coördinatie en ontzorging tweedaagse opbouw.
Inclusief vergunningaanvragen, calamiteitenplan, stroomplan en logistieke planning.

Naast de mainarea, zijn meerdere area’s gebouwd op het festivalterrein. Een silent disco op het water, een lounge area en een extra area voor entertainment en infotainment.

Bedrijfsfestival met wow-factor

Samen met onze opdrachtgever hebben we gekeken hoe we vanaf het eerste contactmoment tot en met na het event een optimale festiflow konden inrichten. Tevens een belangrijke pijler rondom het personeelsfeest was het laden van werkgeluk. Een dergelijk event is een krachtig middel om in te spelen op loyaliteit van medewerkers.

Hip & happening zijn is een belangrijk actueel thema voor behoud én aantrekken van goed personeel. Een event biedt ondersteuning aan duurzame inzetbaarheid van medewerkers. De locatie, een divers programma, gecombineerd met entertainment en infotainment in alle soorten en maten bood een fantastische setting vol sfeer en beleving. Op een waardevolle en spraakmakende manier zijn pijlers als trots, waardering en samenhorigheid krachtig benadrukt.

Bedrijfsfestival-design
Bedrijfsfestival organiseren
Bedrijfsfestival-personeelsfeest
Bedrijfsfestival-organiseren als personeelsfeest
Bedrijfsfestival-organiseren als personeelsfeest
Bedrijfsfestival-organiseren als personeelsfeest
Bedrijfsfestival-organiseren als personeelsfeest
Bedrijfsfestival-organiseren als personeelsfeest
Bedrijfsfestival-organiseren als personeelsfeest
Bedrijfsfestival-organiseren als personeelsfeest
Bedrijfsfestival-organiseren als personeelsfeest
Bedrijfsfestival-organiseren als personeelsfeest
Bedrijfsfestival-organiseren als personeelsfeest
Bedrijfsfestival-organiseren als personeelsfeest
5/5
evenementenbureau Bureau voor evenenementen
Samen creëren we onvergetelijke momenten waardevolle herinneringen een wow factor reuring & impact

,,

STAAT JOUW EVENT HIER
STRAKS OOK TUSSEN?
Magazine-Bureau-voor-evenementen
Eventbook met diverse eventcases als referentie

Hét startpunt voor het organiseren van jouw eerstvolgende
succesvolle event met een WOW-factor.

Geen e-mailadres nodig. Het eventbook is direct te bekijken.
Handig om intern te delen en te bekijken met collega’s in de oriëntatiefase.

Vertel ons jouw verhaal

Aan de hand van jullie wensen, behoeften en ambities maken onze creatieve eventspecialisten de vertaalslag naar een onvergetelijk en waardevol eventconcept.  Samen gaan we voor die wow-factor. Beloofd!

kies voor een event met een wow-factor

Briefing al gereed?

Mail dan jouw briefing
Deel jullie verhaal Ontvang inspiratie praatplan
  • Briefing al gereed
  • Mail briefingsdocument
  • Ontvang debriefing en inspiratie praatplan

Nog geen briefing?

Maak gebruik van online briefing module
Doorloop checklist Ontvang inspiratie praatplan
  • Doorloop online briefing module
  • Verzend checklist. Dit is onze briefing.
  • Ontvang debriefing en inspiratie praatplan
Praktisch

Nadere kennismaking?

We zien je graag live
Klik en match Plan een afspraak
  • Ervaar persoonlijke klik én match
  • Inventarisatie van behoeften, wensen en ambities
  • Ontvang debriefing en inspiratie praatplan

Waarom Bureau voor evenementen

Creatief en modern eventbureau met ruim 30 jaar ervaring. 
 

Het goede van traditionele evenementenbureau’s hebben we behouden. Enkele fundamentele
zaken hebben we echter veranderd om blijvend het verschil te kunnen maken. Voor jou.
Wat vernieuwd kan worden, blijven we vernieuwen. Doe je mee?

Ruim 30 jaar ervaring

Met onze expertise ben jij ervan verzekerd dat de beste en meest creatieve oplossingen worden ingezet voor jouw bedrijfsevent. Beloofd.

Betere en scherpere inkoop

Profiteer van onze scherpe inkoop mogelijkheden bij relevante leveranciers. Lift mee op onze schaalvoordelen. Een groot voordeel.

Groot Veelzijdig netwerk

Veelzijdig netwerk in zowel de zakelijke als publieke eventbranche. Dit maakt dat wat soms onmogelijk lijkt, wij toch mogelijk maken voor jouw event.

Bewezen track record

#TROTS. Niets zo krachtig natuurlijk om prachtige, succesvolle eventcases en referenties als bewijs te kunnen tonen. Beleef én beoordeel vooral zelf.

Samen creëren we dé wow-factor voor jouw event. Beloofd!