Personeelsfeest organiseren

Referentie Bureau voor evenementen
Trust internationa about working together with Bureau voor evenementen
Referentie event organiseren met Bureau voor evenementen
Referenties-bureau-voor-evenementen-Allergan
Commvault over organiseren van online events samen met evenementenbureau Bureau voor evenementen
Referenties-bureau-voor-evenementen-Esther-Leijten
+30 jaar ervaring.
Breed scala aan
opdrachtgevers.

Dé eventpartner voor bedrijven die
met een personeelsevent pijlers als
trots, waardering
en saamhorigheid
krachtig willen benadrukken.

ZET IN OP PERSONEELSBELEVING EN TEAMBUILDING.

Al een briefing opgesteld? Upload ‘m hier direct.
Nog geen briefing? Gebruik dan onze praktische Online Briefing Module.
Of plan eerst een persoonlijke sparsessie. We denken graag met je mee.

Van personeelsfeesten tot bedrijfsfestivals: voor versterking van interne relaties. Versterk de band met je team en creëer een positieve werkomgeving. Zet in op personeelsbeleving en teambuilding.

Origineel en waardevol personeelsevent organiseren ?
Ontdek wat mogelijk is voor jouw bedrijf.
Start hier jouw oriëntatiefase:

Het ultieme personeelsevent
voor jouw bedrijf

Personeelsfeest organiseren

PERSONEELSEVENTS DIE BIJDRAGEN AAN HET SUCCES VAN JOUW BEDRIJF

Een personeelsevent is veel meer dan alleen een feest. Zeker in de huidige digitale wereld zijn interne evenementen dé sleutel tot een sterke bedrijfscultuur, gedeelde doelstellingen en juiste teamspirit. Ze vormen de drijvende kracht achter het succes van bedrijven van vandaag én morgen.

Wil je een origineel personeelsevent organiseren dat niet alleen draait om beleving, maar ook bijdraagt aan specifieke doelstellingen en ambities? Wij denken strategisch mee en zorgen voor een event met relevante impact. Een inspirerende ervaring die blijvende waarde creëert voor jouw organisatie.

Spraakmakend bedrijfsfestival als
personeelsfeest

Personeelsfeest organiseren

CREËER EN ERVAAR 'CORPORATE FESTIVAL MAGIC'

Een bedrijfsfestival is niet zomaar een personeelsfeest. Het is een totaalervaring die raakt, inspireert en de bedrijfscultuur naar een hoger niveau tilt. Het combineert ontspanning, entertainment, infotainment en merkbeleving op een manier die medewerkers in het hart raakt. Bedrijfsfestivals zijn he-le-maal van nu!

Klein geheimpje: dankzij onze ervaring en uitgebreide netwerk met de organisatie van publieks- én corporate festivals verbinden we werelden die je niet zou verwachten. We creëren concepten die corporate vaak overstijgen en maken wat soms onmogelijk lijkt, toch mogelijk. "Let's create some festival magic together!"

Spetterend personeelsfeest
met een wow-factor

Personeelsfeest organiseren

EEN PERSONEELSFEEST MET EEN DOORVERTELFACTOR

Soms is een personeelsfeest gewoon bedoeld om één ding te doen: keihard genieten! Geen strategische sessies, geen bedrijfsmissie, maar écht even losgaan met collega’s. Want een goed feest brengt energie, versterkt het teamgevoel en zorgt voor herinneringen waar nog lang over wordt nagepraat.

Of het nu gaat om een clubnight, beachparty of thematisch spektakel, wij zorgen voor een perfect georganiseerde ervaring die iedereen bijblijft. Eén avond. Oneindige energie. Verwacht van ons onverwachte momenten die verbinden met collega’s. Een avond vol magie, plezier en adrenaline. Ook dat is teambuilding op zijn best.

Ward Pernet

Het organiseren van een vet personeelsfeest is geen kostenpost; het is een investering in energie, loyaliteit en cultuur.

Bedrijven die het slim aanpakken, zien ROI in de vorm van: lagere verloop, hogere betrokkenheid, hogere productiviteit, sterkere employer branding, betere samenwerkingen en sfeer.

Ward-Pernet-Bureau-voor-evenementen

PERSONEELSEVENTS

REFERENTIES
Wat klanten
over ons zeggen
Yannick-Van-De-Klundert_Referntie_Bureau_voor_evenementen
Mauro-de-Leeuw-Referentie-Amarant&Gemeente-Tilburg
Referentie Bureau voor evenementen
Erik_De_Leeuw_Solarwatt_referentie_opdrachtgever
Referentie Bureau voor evenementen
Sem - referentie opdrachtgever Renewi
Refererentie bedrijfsevenement organiseren met Bureau voor evenementen

+30 jaar ervaring.
Breed scala aan
opdrachtgevers.

ONTDEK MEER: BEKIJK ONZE EXCLUSIEVE EVENTSPECIAL
Til jouw personeelsevent naar een compleet ander of nieuw niveau

In deze eventspecial, delen we 30 jaar ervaring, waardevolle inzichten en visies over hoe je méér uit je event haalt. We laten je zien hoe je personeelsevents organiseert die een blijvend wow-gevoel creëren, bijdragen aan werkgeluk én de bedrijfscultuur een krachtige boost geven.

Laat je inspireren door krachtige case studies, creatieve concepten en praktijkvoorbeelden. Dit is hét startpunt om jouw volgende event naar een hoger niveau te tillen.

Bekijk direct in je browser. Geen e-mailadres nodig.
Ideaal om intern te delen met collega’s – handig voor in de oriëntatiefase.

Aaron Jansen - Bureau voor evenementen
Eventspecial-Personeelsevents-organiseren

Bedrijfsfestival met wow-gevoel

Spetterend personeelsfeest

Personeelsevent op eigen terrein

Sustainable corporate festival
Personeelsfeest in plaatselijke sporthal
Personeelsevent met duurzame twist

Behoud en het aantrekken van goed personeel is in de huidige tijdgeest een absolute uitdaging. Veel bedrijven worstelen hiermee. Het is een echte ‘war of talent’.

Loyaliteit, zoals vroeger bestaat haast niet meer. De tijd dat een medewerker zomaar 25 of 30 jaar in dienst blijft is zeldzaam. Hoe ga je hiermee om als organisatie?

“Amarant zelf, streeft ernaar zoveel mogelijk ‘werkgeluk’ te creëren en wil ‘hip & happing’ zijn voor haar medewerkers. Dit kan op veel verschillende manieren. De organisatie van een spraakmakend bedrijfsfestival is er één van” – aldus de opdrachtgever.

“We willen écht een ‘dans’ feest. We willen iedereen los zien gaan”, zo stond letterlijk geschreven in de briefing.

Yes. We can! Soms zijn er momenten om gewoon een spetterend feest te organiseren. Voor dit event zijn o.a. 360º maatwerk content gemaakt en een speciale DJ-act (Golden Hour) samengesteld.

Even geen doelstellingen, geen targets. geen formaliteiten. Gewoon even samen los gaan. Onbetaalbaar!

“Wow. Het was echt een mega gaaf personeelsfeest! We hebben écht heel veel positieve reacties gehad. Thanks voor de ontzorging en strakke organisatie” – aldus de opdrachtgever.

Voor dit personeelsevent is gekozen voor een bedrijfsfestival op eigen terrein. Dat zorgde niet alleen voor een unieke en persoonlijke beleving, maar leverde ook een fiscaal voordeel op dankzij de WKR — een slimme zet die we vaker adviseren.

Om maximale betrokkenheid te creëren is gekozen voor een crossmediaal communicatietraject: een duurzame fysieke uitnodiging op de mat, een maatwerk registratielandingspagina en opvallende posters in de bedrijfshallen.

Het thema #trots werd zo al ruim vóór het event voelbaar geladen, waardoor het festival niet alleen een feest werd, maar ook een verbindend moment binnen de organisatie.

“Nogmaals dank voor de organisatie van het feest. Ik weet nu al dat er nog heel lang over nagepraat gaat worden hier” – aldus de opdrachtgever.

Het organiseren van een corporate festival voor een bedrijf als Renewi is een feest op zichzelf. Vanaf de start was er een sterke klik tussen de werkgroep en ons team. Samen werkten we zes maanden intensief aan de totstandkoming van het ‘Renewi Helden Festival’.

Duurzaamheid, unieke beleving en inhoudelijke relevantie vormden de kern. Alles draaide om de juiste balans tussen trots, fun en purpose. Het resultaat: een spetterend festival met een duidelijke duurzaamheidsfactor én wow-gevoel.

“Bureau voor evenementen had een ambitieuze en enthousiaste houding richting onze ambitie om een spetterend, maar ook duurzaam evenement te organiseren,” – aldus de opdrachtgever.

Na een groots jubileumfeest lag de lat hoog. Toch werd ook het personeelsfeest in de plaatselijke sporthal een onvergetelijke belevenis voor 750 medewerkers.
De uitdaging? Een sporthal transformeren tot een sfeervolle eventlocatie — en precies dát is waar wij energie van krijgen.

Van nachtelijke opbouw tot de inzet van op maat gemaakte banners, een dubbele podiumopstelling met catwalk en culinaire hotspots: alles werd tot in de puntjes uitgewerkt. De sfeer deed denken aan een avondje Vrienden van Amstel Live.

Met foto’s van het eerdere jubileum als visuele content ontstond een beleving vol herkenning, trots en verbinding.

“Na een onvergetelijk jubileumfeest lag de lat hoog natuurlijk. Maar ook het personeelsfeest in de plaatselijke sporthal was er weer een om nooit meer te vergeten. Mooie herinneringen werden gedeeld. Nieuwe herinneringen zijn gemaakt.” — aldus de opdrachtgever.

Om dit personeelsevent een duurzame twist te geven is gekozen voor de Fokker Terminal in Den Haag. Een monumentale, inspirerende én CO₂-neutrale eventlocatie. Het industriële karakter werd omgetoverd tot een sfeervolle setting voor 600 medewerkers, met een strak en fris design, veel groendecoratie en duurzame materialen.

De ruimte werd opgesplitst in een ontvangst- en afterpartyzone en een sfeervolle setting voor een sit-down diner. Alles met oog voor detail én duurzaamheid.

De interne communicatie verliep via intranet en mailingen, want dit jaarlijkse feest is een begrip binnen de organisatie. Samen met duurzame partners werd concreet bijgedragen aan CO₂-reductie, watercompensatie en verantwoord materiaalgebruik.

Dat Bureau voor evenementen (bijna) jaarlijks het personeelsfeest organiseert, terwijl ieder jaar toch een pitch wordt uitgeschreven is een groot compliment. Zegt alles over de fijne, prettige samenwerking en kwaliteit” – aldus de opdrachtgever.

Human-Disco-Ball-2
Video Thumbnail: Jubileumfeest eigen locatie Heinen & Hopman
Bedrijfsevenementen-met-een-wow-gevoel
Video Thumbnail: Personeelsfeest (festivalformat) op eigen locatie organiseren
kerstfeest of eindejaarsfeest organiseren
Bedrijfsfestival-organiseren-Bureau-voor-evenementen
Jubileumfeest-organiseren
Bedrijfsjubileum
Jubileumfeest organiseren
Bedrijfsfestival als personeelsfeest
Bedrijfsfestival-organiseren als personeelsfeest
MV5BZGUzYTI3M2EtZmM0Yy00NGUyLWI4ODEtN2Q3ZGJlYzhhZjU3XkEyXkFqcGdeQXVyNTM0OTY1OQ@@._V1_-scaled.jpg
Bedrijfsfeest met duurzame twist en thema
Bedrijfsfestival-organiseren als personeelsfeest
Personeelsfeesten
Personeelsfeest organiseren
Evenementenbureau Bureau voor evenementen
Evenementenbureau Bureau voor evenementen
LEG VANDAAG DE BASIS VOOR DE IMPACT VAN MORGEN

Leg een krachtig fundament voor jouw personeelsevent

Veel vooraanstaande bedrijven vertrouwen op onze expertise. Dankzij ruim 30 jaar ervaring organiseren we personeelsfeesten die niet alleen indruk maken, maar ook een blijvend wow-gevoel en een sterke doorvertelfactor creëren.

We kijken ernaar uit om binnenkort ook voor jou aan de slag te gaan — en samen jouw personeelsevent naar een hoger niveau te tillen. Zodat jij straks denkt: wow... dit is écht next level. Alles klopt. Hier wordt nog lang over nagepraat. High impact. Big smile. Wow-gevoel. Goosebumps.

Een succesvol en impactvol event begint altijd met het leggen van een sterke basis. De keuzes die je nú maakt, zijn bepalend voor het resultaat later.

Plan een sparsessie in, upload direct je briefing als je die al hebt, of gebruik onze online briefingmodule — een praktische tool waarmee je snel en professioneel een complete briefing opstelt. Kies de aanpak die het beste bij jou en jouw organisatie past.

Al een briefing opgesteld? Upload ‘m hier direct.
Nog geen briefing? Gebruik dan onze praktische Online Briefing Module.
Of plan eerst een persoonlijke sparsessie. We denken graag met je mee.

MAAK

IMPACT

MET

JOUW

EVENT

Contact-Bureau-voor-evenementen

Plan Sparsessie

We zijn benieuwd naar jullie plannen en ambities. Binnen 48 uur nemen we contact met je op om een inspirerende sparsessie te plannen op een moment dat jou het beste uitkomt.

Mocht je al een briefing hebben dan kun je deze uploaden. Zeker niet verplicht.

Plan Sparsessie

🎯 Zet nu de eerste stap naar een impactvol event.

🔒 Vertrouwelijk & volledig vrijblijvend.

Contact-Bureau-voor-evenementen

Upload Briefing

We zijn benieuwd naar jullie plannen en ambities. Binnen 48 uur nemen we contact met je op om alles persoonlijk te bespreken.

Geen briefing maar wel ideeën? Plan dan een sparsessie met ons.

Upload Briefing Pop Up

🔒 Alle informatie die je uploadt, wordt zorgvuldig en vertrouwelijk behandeld.