Modern en creatief evenementen bureau
Aangenaam kennismaken. Bureau voor evenementen is een creatief en modern evenementen bureau die haar tijd vooruit is. Het goede van traditionele evenementenbureau’s is behouden. Enkele fundamentele zaken zijn veranderd. Wat vernieuwd kan worden, blijven we vernieuwen. Doet u mee?
Waarom evenementen bureau, Bureau voor evenementen?
1. Challenge the status Quo
Omdat als je al decennia lang evenementen organiseert je ziet hoe de markt verandert. Onze eigen samenstelling en samenwerkingsverbanden hebben wij afgelopen jaren daarom drastisch durven vernieuwen en veranderen.
Dit maakt dat wij vandaag én morgen optimaal kunnen blijven inspelen op de wensen, behoefte en eisen van bedrijven zoals die van u. Namelijk meer efficiëntie, meer flexibiliteit en volledige transparantie rondom de organisatie van bedrijfsevenementen
2. Overheadkosten behoren tot het verleden
Door slimme constructies en vernieuwde samenwerkingsverbanden hebben we onze overheadkosten drastisch kunnen verminderen. In tegenstelling tot de meeste traditionele evenementenbureau’s behoren overheadkosten bij ons tot het verleden.
Uw voordeel? Heel eenvoudig. Het kunnen hanteren van heel andere soort marges en verdienmodellen als dat u waarschijnlijk gewend bent van huidige traditionele eventbureau’s. Uiteraard in uw voordeel.
U als ondernemer, begrijpt natuurlijk als geen ander dat nieuwe proposities, andere soort bedrijfsmodellen en vernieuwde samenwerkingsverbanden nodig zijn om in deze 21ste eeuw te overleven. Daarom voor u: Bureau voor evenementen. Evenementen bureau met een moderne twist, net even anders. ‘Future-proof’. Oftewel eventbureau 2.0.
3. Betere en scherpere inkoop mogelijkheden
Uw bedrijfsevenement organiseren met Bureau voor evenementen maakt dat u ook kunt profiteren van onze scherpe inkoop mogelijkheden bij relevante leveranciers. U lift mee op onze schaalvoordelen. Ook een groot voordeel voor u.
Met onze jarenlange kennis en ervaring weten we inmiddels héél goed wanneer en met welke leveranciers het beste kan worden samengewerkt. Zo hebben we gegarandeerd altijd de beste passende leveranciers binnen uw beschikbare budget. Wel zo handig.
4. Uniek, groot en veelzijdig netwerk. Het beste van twee werelden.
Lift mee op de mogelijkheden van ons grote en veelzijdige netwerk. Wat ons netwerk uniek maakt? Het beste van twee werelden!
Een veelzijdig netwerk in zowel de zakelijke als publieke evenementenbranche. Deze combinatie maakt dat wat soms onmogelijk lijkt, wél mogelijk wordt gemaakt voor uw bedrijfsevenement. Ontdek en ervaar zelf de kracht van een mix van deze twee werelden samen.
Extra voordelen samenwerken evenementen bureau
Uiteraard zijn er nog een aantal andere belangrijke voordelen voor u om uw bedrijfsevenement te organiseren met Bureau voor evenementen. Uiteraard mag u van van ons verwachten, dat wij als evenementen bureau:
- Een creatief eventbureau zijn
- Als geen ander begrijpen wat uw belangen zijn bij het organiseren van uw bedrijfsevenement
- Als geen ander begrijpen wat de impact kan zijn van een goed georganiseerd event
- Volledig op de hoogte zijn van de laatste ontwikkelingen die voor u relevant zijn
- Heel goed begrijpen hoe we voor uw event een optimale beleving kunnen bedenken, creëren en realiseren
- Weten hoe eventmarketing werkt en wat alle mogelijkheden zijn van het campagne-matig inzetten van evenementen
- Het liefst heel veel reuring & live impact realiseren met uw evenement. Het boosten van uw bedrijf. Uw mensen.
- Samen met u een onvergetelijk evenement willen organiseren. Met uw event een onuitwisbare indruk achterlaten
- Of u nu een eenmalig event of een reeks van events wil inzetten u uiteraard altijd het meeste uit uw event wilt halen
- Uiteraard ook heel goed uw verhaal, uw boodschap kunnen vertalen naar een spraakmakend eventconcept
- U als (strategisch) partner goed kunnen helpen om al uw bedrijfsdoelstellingen, dromen en ambities te realiseren
- Vooruit. Nog eentje dan. Ook beschikken we over inlevingsvermogen, enthousiasme, passie en gedrevenheid.
Unieke aanpak? Gewoon aanpakken!
De aanpak voor elk evenement is uniek. Onze aanpak is de aanpak die het beste past bij u. Iedere situatie is namelijk anders. Maar met 25 jaar kennis en ervaring weten we inmiddels wel wat wel werkt en wat niet.
We weten wat de valkuilen zijn, wat aandachtspunten zijn, we weten welke aanpak wanneer wel of juist niet werkt. Welke leveranciers juist wel of niet passen binnen uw budget.
Hoe we écht het verschil voor u kunnen maken? Lees en bekijk onze referenties en eventcases. Dan begrijpt u wat wij bedoelen. Beoordeelt u vooral zelf. Dat werk nog altijd het beste.
Wilt u meer weten over wat uw voordelen zijn, om samen met ons uw bedrijfsevenement te organiseren? Neem dan gerust vrijblijvend contact op. We zijn heel benieuwd naar uw verhaal en beantwoorden graag al uw vragen.
Leuker kunnen we het wel maken en makkelijker ook
Als modern evenementenbureau doorbreken we graag bestaande (denk) patronen en gewoontes. We blijven vernieuwen, wat vernieuwd kan worden. Uiteraard graag samen met u.
Om te beginnen hebben we voor u een gratis EventBook. Waarom? Zodat u ideeën en inspiratie kunt opdoen in uw oriëntatiefase.
Maar liefst 18 verschillende type bedrijfsevenementen hebben we voor u gebundeld in dit EventBook. Enkele voorbeelden van eventcases die we voor u hebben uitgewerkt:
- Jubileumfeest op eigen locatie
- 100 jarig jubileum op externe evenementenlocatie
- Jubileumevenement met een actief programma, gecombineerd met feestavond
- Bedrijfsjubileum. Campagne-matige inzet van meerdere activiteiten en evenementen
- Diverse personeelsfeesten. Op eigen locatie en op externe evenementenlocaties
- Officiële feestelijke opening bedrijfspand
- Kick-off event op externe evenementenlocatie
- Productlancering op unieke externe eventlocatie
- Open dag met een festival-tintje
- Klantendag met een unieke twist + open dag
- Klantendag + symposium met een moderne twist op eigen terrein
- Meerdere festivals als bedrijfsfeest, personeelsfeest en jubileum
Wat nog meer? Naast de vele eventcases, leest en leert u van bedrijven die u zijn voorgegaan over het samen organiseren van een bedrijfsevenement. Inclusief referenties. U krijgt tips, adviezen, aandachtspunten per type evenement. U ontdekt hoe wij samen met onze opdrachtgevers écht het verschil maken met de organisatie van hun event.
100 pagina’s inspiratie EventBook:
Extra: interactieve checklist als stappenplan
Om het voor u allemaal nog wat makkelijker te maken hebben we voor u een interactieve checklist opgesteld. Deze checklist kunt u in uw voorbereidingsfase stap voor stap doorlopen en invullen. Dit zorgt ervoor dat u niets over het hoofd ziet en voor onaangename verrassingen komt te staan bij het organiseren van uw evenement.
Uw ingevulde checklist is onze briefing voor uw eventconcept. Het startpunt voor een succesvol evenement. Voor u. Samen maken we écht het verschil met uw eerstvolgende event.
4 stappen voor impact met uw bedrijfsevenement?
- Stap 1: ontvang het EventBook
- Stap 2: doe ideeën op en inspireer uzelf
- Stap 3: doorloop stap voor stap de interactieve checklist
- Stap 4: uw ingevulde checklist is onze briefing voor uw eventconcept
- U bent klaar. U ontvangt spoedig een vrijblijvend inspiratie praatplan.
Klik én match
Gaat u voorkeur uit naar een meer persoonlijke benadering? Mooi! Zelf vinden wij dit ook nog altijd erg prettig. Ook het plannen van een vrijblijvende afspraak hebben we voor u gemakkelijk en overzichtelijk gemaakt.
Met ‘Klik én Match’ kunt u direct een afspraak in onze agenda inplannen. U kiest een dag en tijdstip wanneer het u uitkomt. U ontvangt direct een bevestiging van de afspraak via mail. We komen graag bij u langs op locatie. We zijn erg benieuwd naar uw verhaal en uiteraard beantwoorden we graag al uw vragen.
Dit is wat u ziet als u gebruik maakt van klik én match: