Bureau voor evenementen
Officiële opening organiseren
Sommige gebeurtenissen zijn op zichzelf al uniek. Zoals een officiële opening van een bedrijfspand. Dit kan een goede reden zijn om een feestelijke opening te organiseren. Het organiseren van een officiële opening is uitermate geschikt om
de pijlers trots, waardering en saamhorigheid te benadrukken bij medewerkers.
Maar vergeet ook zeker niet de mogelijkheden die dit moment bieden om uw bedrijf flink onder de aandacht te brengen bij klanten, leveranciers en overige belangrijke zakelijke relaties. Met het organiseren van een officiële en feestelijke opening kunt u met uw bedrijf flink uw stempel drukken bij diverse doelgroepen.
Er is veel mogelijk. Niet alleen tijdens, maar ook juist voor én na een officiële opening kunt u uw bedrijf een flinke boost geven en impact creëren. Wilt u écht
het verschil maken en impact creëeren? Dan zijn wij er om u te helpen.
Doe ideeën op en inspireer uzelf voor een officiële opening
Officiële opening
organiseren
De gloednieuwe productiehal stond tijdens deze feestelijke opening centraal. Niets zo mooi natuurlijk om deze productiehal dan ook te gebruiken als eventlocatie. In 2 dagen tijd werd de hal omgebouwd tot een sfeervolle setting waar medewerkers, partners en zakelijke relaties werden ontvangen.
OFFICIËLE OPENING MET IMPACT
Feestelijke & officiële opening
voor uw bedrijf
OFFICIËLE OPENING NIEUW BEDRIJFSPAND:
- NIEUWE PRODUCTIEHAL
- OPENINGSSHOW MET BELANGRIJKE ROL VOOR DIRECTIE
- DOELGROEPEN: MEDEWERKERS + PARTNERS & KLANTEN
- EXTRA STROOM – EN WATERVOORZIENING
- EXTRA SANITAIRE VOORZIENINGEN
- AUDIO-VISUEEL GEHEEL IN HUISSTIJL BEDRIJF
- CENTRAAL ROND PODIUM
- CULINAIR: FOOD-TRUCKS, PIZZAHUT & BUFFETTEN
- LIVE ACT’S & MAATWERK ENTERTAINMENT
- ARTIESTEN, DJ’S EN TISSUE-ACT
- FOTO REPORTAGE
Officiële opening. 200 genodigden. medewerkers, klanten en relaties
Werkzaamheden uitgevoerd door Bureau voor Evenementen:
Bedenken, uitwerken en de volledige organisatie van de officiële opening in de nieuwe productiehal van het bedrijf. Uitnodigingstraject is door opdrachtgever zelf uitgevoerd.
Officiële opening
organiseren
Officiële en feestelijke opening
Feiten & cijfers
Aandachtspunten / bijzonderheden
-
Planning officiële opening
Een Officiële opening is en blijft een speciaal moment. De start van een nieuw bedrijf, na een verbouwing, of uitbreiding met een bedrijfshal. Zoals deze eventcase.
Een officiële opening vraagt om een goede planning en een juiste afstemming van alle betrokkenen. Alle onderdelen, als catering, inrichting, aankleding, techniek en een passende openingsact dienen tot in de details te worden uitgewerkt.
De opbouwtijd van deze officiële opening was 2 dagen. De rest van de voorbereidingen werden 3 maanden
eerder gestart. Voorkom stress en begin op tijd. -
Uitnodigingstraject officiële opening
Een crossmediaal (off - en online) communicatietraject in verschillende fases dragen bij aan een juiste toonzetting rondom uw opening.
Timing, creativiteit, boodschap en inzet juiste communicatiekanalen zijn belangrijke aandachtspunten voor uw uitnodigings-traject, de opkomst en beleving voor én na het event.
Tip: met scherpe communicatie rondom uw officiële opening kunt u écht een boost geven aan uw bedrijf. -
Content-creatie maakt hét verschil
Relevante content creëren is een belangrijk onderdeel. Content kunt u inzetten om voor, tijdens, maar ook nog na de officiële opening extra beleving te creëren en lading te geven aan belangrijke actuele thema's. Met relevante content kunt u écht het verschil maken.
€25 t/m € 50
€ 50 t/m € 100
€ 100 t/m € 200
> € 250
Evenement organiseren
Maak de keuze om ook het verschil te maken
Briefing al gereed?
Mail dan uw briefing- U heeft uw briefing al gereed
- Mail uw briefingsdocument
- Ontvang debriefing en inspiratieplan
Nog geen briefing?
Doorloop dan stap voor stap checklist- Doorloop de online checklist
- Verzend uw checklist. Dit is onze briefing.
- Uw ontvangt een inspiratieplan
Kennismaken?
Plan vrijblijvende afspraak- Ervaar persoonlijke klik én match
- Al uw vragen worden beantwoord
- Samen maken we plan van aanpak
Nog meer eventcases bekijken?
Jazeker.
16 inspirerende eventcases hebben we voor u gebundeld in een EventBook
Alle eventcases zoals getoond op onze website én nog vele andere inspirerende eventcases hebben we voor u gebundeld in dit EventBook.
Zo kunt u ideeën en inspiratie opdoen in uw oriëntatiefase.
Ook leest u referenties en leert u van ervaringen van bedrijven die u zijn voorgegaan en inmiddels terugkijken op een onvergetelijk bedrijfsevenement.
Ideeën & inspiratie voor de organisatie van uw evenement
Tips, aandachtspunten en valkuilen per type evenement
Referenties en ervaringen van andere bedrijven
Extra: evenement op eigen locatie? Tips en adviezen
Extra: checklist voor de organisatie van uw evenement
Extra: budgetverdelingen & ideeën uitnodigingstrajecten
Doe ideeën en inspiratie op voor een ander type evenement:
Samen creëren we impact creëren we reuring creëren we onvergetelijke momenten maken we het verschil
Dit is wat wij als evenementenbureau doen om het verschil te maken. Voor u