Personeelsfeest – Duurzame eventlocatie Fokker terminal

Bureau voor evenementen

Duurzaam personeelsfeest organiseren

Het organiseren van een personeelsfeest is uitermate geschikt om de pijlers trots, waardering en saamhorigheid te benadrukken. Maar hoe mooi is het als het personeelsfeest ook nog eens een flinke duurzame twist krijgt? Helemaal van nu! 

Zo krijgt het maken van duurzame herinneringen een mooie dubbele betekenis. Wilt u ook een duurzaam verschil maken en impact creëeren met uw bedrijfsfeest? Dan zijn wij er om u te helpen. 

5/5

Doe ideeën op en inspireer uzelf voor een duurzaam personeelsfeest

Personeelsfeest
op duurzame eventlocatie

Duurzame evenementen - Sustainable events Label Bureau voor evenementen

 De Fokker Terminal is al jaren bezig om het energiegebruik en de daarmee gepaarde CO2 uitstoot terug te dringen en is sinds juli 2019 een CO2 neutrale locatie. Een mooie bewuste keuze dus voor het organiseren van een personeelsfeest met een duurzame twist. Samen met een aantal partners op het gebied van duurzaam ondernemen, is een substantiële bijdrage geleverd aan de vermindering van milieubelasting (Co2-reductie). Hierbij stonden pijlers als materiaalgebruik, watercompensatie en afvalverwerking centraal.

Play Video
5/5

Duurzaam PERSONEELSFEEST

Duurzaam personeelsfeest op externe locatie

BEDRIJFSFEEST:

  • SAMENWERKING MET PERSONEELSVERENIGING
  • DUURZAME EXTERNE LOCATIE: FOKKER TERMINAL
  • DOELGROEP: INTERNATIONAAL 
  • STROOM, WATER & NOODPLAN (vergunning)
  • AUDIO-VISUEEL PLAN 
  • CULINAIR: 4-GANGEN DINER 
  • LIVE ACT’S & MAATWERK ENTERTAINMENT
  • ARTIESTEN, DJ’S EN ANIMATIE PERSONEELSFEEST
  • FOTO & VIDEO REPORTAGE 

MEER INSPIRATIE?
VOLG ONS OP

Duurzaam Personeelsfeest. Event organisatie samen met personeelsvereniging. 600 medewerkers

Werkzaamheden uitgevoerd door Bureau voor Evenementen:

100% ontzorging. Bedenken, uitwerken en de volledige organisatie van het personeelsfeest op externe duurzame eventlocatie. alle content-creatie (video/animatie). foto reportage.

Duurzaam-personeelsfeest-organiseren
Duurzaam-event-organiseren
Food: excellent (thank you to those who went to the tasting), CAVA was really nice (and abundant), also the selected wines were very pleasant

Venue: I loved the decorations. Round tables are great. The lighting was fantastic. The stage in the middle was great

Entertainment: the lady who sang for two solid hours was amazing! What a marathon performance.

Personeelsfeest
op duurzame eventlocatie

Personeelsfeest op duurzame eventlocatie

Feiten & cijfers

Aandachtspunten / bijzonderheden

  • Planning organiseren personeelsfeest

    Personeelsfeest organiseren op een externe locatie vraagt om een goede planning. Voor alle betrokkenen. Vaak dienen veel verschillende teams die meewerken aan de organisatie van een bedrijfsfeest goede aansluiting te hebben op elkaar.

    De opbouwtijd van deze eventcase was 2 dagen. In deze
    16 uur werd de volledige zaalsfeervol ingericht. De voor-bereidingen voor dit event waren circa 6 maanden.

  • Uitnodigingstraject personeelsfeest

    Een crossmediaal (off - en online) communicatie
    traject
    in verschillende fases dragen bij aan een juiste sfeerbeleving. Timing, creativiteit, boodschap en inzet juiste communicatiekanalen zijn belangrijke aandachtspunten voor uw uitnodigingstraject, uiteindelijke opkomst en beleving voor én na uw event.

  • Duurzaam evenement organiseren

    Voor dit personeelsfeest is gekozen voor een duurzame eventlocatie. Duurzaamheid is voor steeds meer bedrijven een belangrijk aspect. Samen met partners en opdrachtgevers kijken we graag naar (on)mogelijkheden om een event duurzamer te organiseren.

Budget indicatie personeelsfeest op duurzame eventlocatie
per persoon

€25 t/m € 50

€ 50 t/m € 100 

€ 100 t/m € 200 

> € 250 

0%
Opkomst genodigden:
600 medewerkers
0u
Uren voorbereiding
in 6maanden
0u
Opbouw uren
event externe locatie
0P
Crew aantal
personen tijdens event
5/5

Duurzaam evenement organiseren

Maak de keuze om ook het verschil te maken

Briefing al gereed?

Mail dan uw briefing
Mail ons uw briefing Ontvang vrijblijvend inspiratieplan
  • U heeft uw briefing al gereed
  • Mail uw briefingsdocument
  • Ontvang debriefing en inspiratieplan

Nog geen briefing?

Doorloop dan stap voor stap checklist
Doorloop checklist Ontvang vrijblijvend inspiratieplan
  • Doorloop de online checklist
  • Verzend uw checklist. Dit is onze briefing.
  • Uw ontvangt een inspiratieplan
Praktisch

Kennismaken?

Plan vrijblijvende afspraak
Klik én match Plan van aanpak
  • Ervaar persoonlijke klik én match
  • Al uw vragen worden beantwoord
  • Samen maken we plan van aanpak

Nog meer eventcases bekijken? Jazeker!

18 eventcases hebben we voor u gebundeld in een inspirerend EventBook

Alle eventcases zoals getoond op onze website én nog vele andere inspirerende eventcases hebben we voor u gebundeld in dit EventBook. 
Zo kunt u ideeën en inspiratie opdoen in uw oriëntatiefase. 

Ook leest u referenties en leert u van ervaringen van bedrijven die u zijn voorgegaan en inmiddels terugkijken op een onvergetelijk bedrijfsevenement.   

100 pagina's aan ideeën & inspiratie voor de organisatie van uw evenement
Tips, aandachtspunten en valkuilen per type evenement
Referenties en ervaringen van andere bedrijven
Extra: evenement op eigen locatie? Tips en adviezen
Extra: checklist voor de organisatie van uw evenement
Extra: budgetverdelingen & ideeën uitnodigingstrajecten
Inspiratie zakelijke evenementen organiseren -evenementenbureau

Doe ideeën en inspiratie op voor een ander type evenement:

Samen creëren we impact creëren we reuring creëren we onvergetelijke momenten maken we het verschil

Dit is wat wij als  evenementenbureau doen om het verschil te maken. Voor u

Scroll to Top

Klaar voor impact?

Vul dan hier uw gegevens in

Spammen, daar doen wij niet aan! U ontvangt van ons geen onnodige e-mails.
Uw gegevens zijn veilig en u kunt op elk moment afmelden. Privacyverklaring

Hartelijk dank voor uw interesse

Samen maken we het verschil

Binnen enkele minuten ontvangt u het EventBook in uw mailbox. 

Inspiratie zakelijke evenementen organiseren -evenementenbureau

We hopen dat u veel ideeën en inspiratie opdoet.

Bent u klaar voor de volgende stap?
Dan zijn wij er om u te helpen. 

Gebruik onze online checklist

Vergeet

niet

uw

inspiratie

EventBook !!

Ja! Graag ontvang ik het gratis EventBook