Origineel jubileumfeest organiseren

Referentie Bureau voor evenementen
Trust internationa about working together with Bureau voor evenementen
Referentie event organiseren met Bureau voor evenementen
Referenties-bureau-voor-evenementen-Allergan
Commvault over organiseren van online events samen met evenementenbureau Bureau voor evenementen
Referenties-bureau-voor-evenementen-Esther-Leijten
+30 jaar ervaring.
Breed scala aan
opdrachtgevers.

Dé eventpartner voor ambitieuze bedrijven die een
waardevol en origineel jubileumfeest willen organiseren.

ORGANISEER EEN JUBILEUMFEEST OM NOOIT TE VERGETEN.

Al een briefing opgesteld? Upload ‘m hier direct.
Nog geen briefing? Gebruik dan onze praktische Online Briefing Module.
Of plan eerst een persoonlijke sparsessie. We denken graag met je mee.

Origineel jubileumfeest organiseren? Maak er een ervaring van die alles overstijgt. Samen creëren we een jubileumevenement dat niet alleen onvergetelijk is, maar ook blijvende impact maakt en een wow-gevoel achterlaat.

Jubileumfeest organiseren om nooit te vergeten?
Ontdek wat mogelijk is voor jouw bedrijfsjubileum.
Start hier jouw oriëntatiefase:

Het ultieme jubileumfeest
voor jouw bedrijf

Origineel jubileumfeest organiseren

ORIGINEEL JUBILEUMFEEST ORGANISEREN OM NOOIT TE VERGETEN

Een bedrijfsjubileum is méér dan een jaartal: het is een mijlpaal die gevierd mag worden. Wij helpen je een uniek en origineel jubileumfeest te organiseren waarbij de pijlers trots, waardering en saamhorigheid op krachtige wijze worden benadrukt.

We zetten in op ervaringen die deze waarden tastbaar maken, zodat iedereen zich verbonden en gewaardeerd voelt. Het is belangrijk dat je weet wat je écht wilt vieren: waarom is dit jubileummoment belangrijk, wat wil je ermee bereiken en hoe vertaal je dat naar een concept dat raakt én blijft hangen?

Samen met jou ontwikkelen en organiseren we een jubileum eventconcept dat volledig is afgestemd op jullie visie, doelstellingen, organisatiecultuur en doelgroep(en). Maatwerk is hierbij de standaard. Daarom starten we altijd met een sparsessie en het opstellen van een gedetailleerde briefing. Zo ontstaat een jubileum dat klopt, raakt én impact maakt.

Voor grotere jubileumprojecten gaan er vaak maanden voorbereiding aan vooraf. Soms zelfs een jaar of langer. Het zijn intensieve samenwerkingsprojecten. Maar het zijn ook hele mooie en bijzondere projecten.

JUBILEUMFEEST EIGEN TERREIN

BEDRIJFSJUBILEUM VIEREN OP EIGEN TERREIN

Mochten er ambities zijn én heb je de mogelijkheid om jullie jubileum evenement op eigen locatie te organiseren dan is dit ook zeker het overwegen waard!

Een event op eigen terrein kan écht bijzonder zijn. Het is kostentechnisch aantrekkelijk, maar vooral inhoudelijk en emotioneel zeer krachtig. Het is een kans om je mensen mee te nemen naar de kern van je organisatie. Om trots tastbaar te maken. Om te laten zien waar je vandaan komt én waar je naartoe gaat.

Zo heeft een event op eigen locatie organiseren interessante fiscale voordelen. Evenementen op eigen terrein zijn namelijk vrijgesteld van belastingen en komen daardoor niet ten laste van de vrije ruimte: maak slim gebruik van de werkkostenregeling (WKR) om fiscaal voordeel te halen uit je jubileumfeest.

Ben je benieuwd hoe dit zit? We adviseren je graag persoonlijk, zodat ook het financiële plaatje slim meegenomen kan worden in de besluitvorming.

Maar er is méér dan alleen de fiscale winst en misschien nog wel belangrijker: een event op eigen terrein voelt écht als van jullie. Medewerkers ervaren de omgeving op een totaal andere manier. De bekende ruimte wordt getransformeerd tot iets bijzonders. Dat wekt trots, betrokkenheid en verwondering.

Willen jullie het bedrijfsjubileum combineren met een open dag, klantendag of de officiële opening van een nieuw pand? Dat is zeker ook een hele interessante combinatie en kan heel waardevol zijn! Je geeft genodigden een uniek kijkje achter de schermen én benut het moment optimaal. Dergelijke slimme combinaties zorgen voor meer beleving, meer bereik en meer rendement.

Medewerkers, familie, maar ook klantrelaties zien het bedrijf eens vanuit een heel andere hoek en krijgen op originele wijze achtergrond informatie over de organisatie, producten en diensten, werkwijze, visies en toekomstambities. Zo wordt het jubileum niet alleen een eenmalig feestelijk moment, maar wordt het meer een strategisch momentum. Wil je nog een stapje verder gaan? Dan kun je bijvoorbeeld ook denken aan het creëren van een jaar lang impactvolle momenten. TIP!

Heb je vragen of twijfel je of jullie locatie geschikt is? We komen graag langs voor een quickscan, inventariseren de mogelijkheden en vertalen jouw ideeën naar een realistisch en impactvol plan. Met ruim 30 jaar ervaring in het vak overzien wij vaak in één oogopslag al wat mogelijk is binnen een ruimte – en wat niet.

Hoe dan ook, wij helpen je om van jouw locatie een belevingswereld te maken die medewerkers, relaties en gasten verrast, raakt en nog lang bijblijft.

Opbouw-jubileumfeest-plattegrond
EVENTCASE: 50 jarig jubileum - SFEERIMPRESSIE OPBOUW JUBILEUMFEEST EIGEN TERREIN

VAN LEEG TERREIN NAAR UNIEKE EVENTSETTING

Voor organisaties die net als het familiebedrijf in dit voorbeeld een sterke cultuur en verbondenheid willen vieren, is een event op eigen terrein een interessante optie om te overwegen. Voor dit jubileumfeest is gekozen voor een grote tenten accommodatie, ingericht met drie verschillende ruimtes (sfeerbelevingen).

Maar liefst zes dagen op- en afbouw op eigen terrein maakte dit project al een unieke belevenis. Technische tekeningen, stroom, water en evacuatie plannen t.b.v. vergunning aanvraag gemeente zijn volledig verzorgd door team Bureau voor evenementen.

Van de opbouw is een 360° timelapse video gemaakt - zoals hier boven te zien - om het indrukwekkende proces als blijvende herinnering vast te leggen. Later is deze timelapse video weer gebruikt in de aftermovie. Benut dergelijke momenten optimaal.

Bedenk vooraf goed hoe én op welke wijze je alles wil vastleggen en vertaal dit naar unieke, waardevolle content. Zie jouw event als een contentgenerator: van behind-the-scenes en interviews tot klantquotes en aftermovies. De mogelijkheden zijn eindeloos. Benut je jubileumevent optimaal als vliegwiel voor contentcreatie. TIP! Meer ideeën, inspiratie en voorbeeld cases vind je in onze eventspecials.

EVENTCASE: BEDRIJFSJUBILEUM IN COMBINATIE MET OFFICIËLE OPENING EN DUURZAME TWIST

Een jubileum volledig in lijn met het DNA van de organisatie

Steeds meer organisaties zoeken naar manieren om hun maatschappelijke verantwoordelijkheid concreet te maken. Ook binnen hun eventbeleid. Het draait niet alleen om minder uitstoot of verantwoorde catering, maar om het maken van bewuste keuzes die passen bij de identiteit en waarden van het bedrijf.

Als strategisch partner denken we proactief mee over hoe duurzaamheid niet alleen praktisch, maar ook betekenisvol en zichtbaar geïntegreerd kan worden. Daarbij sluiten we aan op het DNA van de organisatie en vertalen we ambities naar impactvolle, geloofwaardige oplossingen. Zonder in te leveren op beleving of kwaliteit.

Deze jubileumcase van Solarwatt laat perfect zien hoe een event méér kan zijn dan alleen een feestelijk moment. Als voorloper in duurzame energie heeft Solarwatt ervoor gekozen om ook hun jubileum in te zetten als strategisch communicatiemiddel. Niet alleen om het verleden te vieren, maar vooral om hun visie op de toekomst krachtig uit te dragen.

Volledig in lijn met hun DNA van de organisatie, stond duurzaamheid centraal in alles: van eigen locatie en programmering tot catering, materialen en inhoudelijke keuzes. Maar het ging verder dan dat. Samen ontwikkelden we een storyline die zowel medewerkers als klanten meenam in het grotere verhaal: een ervaring waarin trots, zingeving en verbinding centraal stonden.

Medewerkers en klanten gingen in gesprek tijdens diverse rondetafelsessies met relevante topics en niemand minder dan astronaut Dr. André Kuipers kwam spreken over zijn visie op menselijk gebruik van de aarde en klimaatverandering.

Het event werd op deze wijze een krachtig middel om kernwaarden tastbaar te maken, relaties te verdiepen en emotionele betrokkenheid te vergroten. Niet als losstaand moment, maar als verlengstuk van hun missie. Precies zoals je van een merk als Solarwatt mag verwachten.

Om ook letterlijk een duurzame afdruk achter te laten, is voor elke bezoeker van het event een boom geplant. Een symbolisch gebaar met tastbare impact, dat bijdraagt aan CO2-compensatie, biodiversiteit en de wereldwijde duurzaamheidsdoelen (SDG’s). Een inspirerend voorbeeld van hoe een organisatie haar visie kan doorvertalen tot in elk detail – en zo anderen weet te raken én aan te zetten tot actie.

Voor het jubileum van Solarwatt transformeerden we hun eigen industriële hal tot indrukwekkende eventsetting. In co-creatie combineerde we een bedrijfsjubileum met een officiële opening van een extra nieuwe fabriekshal, volledig in lijn met het DNA van de organisatie. Duurzaam, betekenisvol en strategisch doordacht. Meer over deze jubileumcase of andere inspirerende event cases vind je in onze eventspecials.

Wendy van de beurcht

Bestaat het bedrijf 10, 25, 50, 75 of zelfs 100 jaar en willen jullie een waardevol en origineel jubileumfeest organiseren?

Dan gaan we graag met jou aan de slag om samen van jullie bedrijfsjubileum iets bijzonders te maken!

Al ruim 30 jaar organiseren wij originele en impactvolle jubileumfeesten voor bedrijven. Samen tillen we jullie jubileumfeest naar een hoger niveau. Beloofd!

JUBILEUMFEEST

Vieren - Verbinden - Versterken

JAREN VAN SUCCES. DAT MAG GEVIERD WORDEN!
ORGANISEER EEN JUBILEUMFEEST OM NOOIT MEER TE VERGETEN.

REFERENTIES OPDRACHTGEVERS
Jubileumfeest organiseren
samen met Bureau voor evenementen
Yannick-Van-De-Klundert_Referntie_Bureau_voor_evenementen
Mauro-de-Leeuw-Referentie-Amarant&Gemeente-Tilburg
Referentie Bureau voor evenementen
Erik_De_Leeuw_Solarwatt_referentie_opdrachtgever
Referentie Bureau voor evenementen
Sem - referentie opdrachtgever Renewi
Refererentie bedrijfsevenement organiseren met Bureau voor evenementen

+30 jaar ervaring.
Breed scala aan
opdrachtgevers.

ONTDEK MEER: BEKIJK ONZE EXCLUSIEVE EVENTSPECIAL
Til jouw jubileumevenement naar een compleet ander of hoger niveau

In deze eventspecial, delen we 30 jaar ervaring, waardevolle inzichten en visies over hoe je méér uit je jubileumevenement haalt. Ontdek hoe je een jubileum viert met betekenis: van één onvergetelijk jubileumfeest tot een jaar vol momenten die je merk versterken, mensen verbinden en je organisatie een blijvende boost geven.

Laat je inspireren door krachtige case studies, creatieve concepten en praktijkvoorbeelden. Dit is hét startpunt om jouw volgende event naar een hoger niveau te tillen.

Bekijk direct in je browser. Geen e-mailadres nodig.
Ideaal om intern te delen met collega’s – handig voor in de oriëntatiefase.

Aaron Jansen - Bureau voor evenementen
Eventspecial-Jubileum-evenementen-organiseren
Human-Disco-Ball-2
Video Thumbnail: Jubileumfeest eigen locatie Heinen & Hopman
Bedrijfsevenementen-met-een-wow-gevoel
Video Thumbnail: Personeelsfeest (festivalformat) op eigen locatie organiseren
kerstfeest of eindejaarsfeest organiseren
Bedrijfsfestival-organiseren-Bureau-voor-evenementen
Jubileumfeest-organiseren
Bedrijfsjubileum
Jubileumfeest organiseren
Bedrijfsfestival als personeelsfeest
Bedrijfsfestival-organiseren als personeelsfeest
MV5BZGUzYTI3M2EtZmM0Yy00NGUyLWI4ODEtN2Q3ZGJlYzhhZjU3XkEyXkFqcGdeQXVyNTM0OTY1OQ@@._V1_-scaled.jpg
Bedrijfsfeest met duurzame twist en thema
Bedrijfsfestival-organiseren als personeelsfeest
Personeelsfeesten
Personeelsfeest organiseren
Evenementenbureau Bureau voor evenementen
Evenementenbureau Bureau voor evenementen
LEG VANDAAG DE BASIS VOOR DE IMPACT VAN MORGEN

Leg een krachtig fundament voor jouw jubileumevent

Veel vooraanstaande bedrijven kozen al voor onze expertise. Met ruim 30 jaar ervaring weten we als geen ander hoe we jubileumevenementen onvergetelijk maken en relevante impact creëren.

We kijken ernaar uit om binnenkort ook voor jou aan de slag te gaan — en samen jouw jubileumevent naar een hoger niveau te tillen, of jullie bijzondere gelegenheid onvergetelijk te maken. Zodat jij straks denkt: wow... dit is écht next level. Alles klopt. Hier wordt nog lang over nagepraat. High impact. Big smile. Wow-gevoel. Goosebumps.

Een succesvol en impactvol event begint altijd met het leggen van een sterke basis. De keuzes die je nú maakt, zijn bepalend voor het resultaat later.

Plan een sparsessie in, upload direct je briefing als je die al hebt, of gebruik onze online briefingmodule — een praktische tool waarmee je snel en professioneel een complete briefing opstelt. Kies de aanpak die het beste bij jou en jouw organisatie past.

Al een briefing opgesteld? Upload ‘m hier direct.
Nog geen briefing? Gebruik dan onze praktische Online Briefing Module.
Of plan eerst een persoonlijke sparsessie. We denken graag met je mee.

MAAK

IMPACT

MET

JOUW

EVENT

JUBILEUM

Hoe organiseer je een origineel jubileumfeest en hoe creëer je relevante impact met je jubileumevent?

Eerst is het belangrijk dat je weet wat je écht wilt vieren: waarom is dit jubileummoment belangrijk, wat wil je ermee bereiken,
en hoe vertaal je dat naar een concept dat raakt én blijft hangen?

Een bedrijfsjubileum is natuurlijk hét moment om te vieren — maar het kan véél meer zijn dan dat.
Als je het slim aanpakt, wordt het een strategisch ankerpunt in je communicatie, merkpositionering en organisatieontwikkeling.

Je jubileum is namelijk een krachtig haakje om:

  • je merkverhaal opnieuw te laden,
  • interne trots en betrokkenheid te vergroten – je cultuur te boosten,
  • relaties te verdiepen,
  • en je ambities voor de toekomst zichtbaar te maken.
 

Wat je dus nodig hebt? Een sterk verhaal, een strategisch plan en een concept dat klopt. Tot in de details.

Wat zijn originele ideeën voor een jubileumfeest?

Om hier nu direct met kant-en-klare ideeën te strooien? Daar geloven we niet in. Waarom niet?
Omdat een jubileumevent pas echt werkt als het volledig is afgestemd op jullie visie, doelstellingen, organisatiecultuur en doelgroep.

Maatwerk is de standaard. Zeker bij projecten als de organisatie van jubileumevenementen.
Tenminste als je het goed wilt aanpakken en dus écht een onvergetelijk jubileumfeest wil organiseren.

Daarom starten we altijd met een strategische sparsessie en het opstellen van een gedetailleerde briefing. Zo ontstaat een jubileum dat klopt, raakt én impact maakt.
Voor grotere jubileumprojecten gaan er vaak maanden voorbereiding aan vooraf. Soms zelfs een jaar of langer. Het zijn intensieve samenwerkingsprojecten.
Maar het zijn ook hele mooie en bijzondere projecten.

Dat gezegd hebbende… er zijn natuurlijk wél enkele inspirerende vormen denkbaar.

Ideeën voor een jubileumfeest:

  • Een eenmalig, groots en spectaculair jubileumfeest (op eigen terrein) voor medewerkers, volledig in lijn met het DNA van de organisatie 
  • Combineer een jubileumfeest met een open dag, klantendag of zelfs een officiële opening 
  • Een jubileumcongres vol inspiratie, verbinding en visie
  • Een krachtig teambuilding-event dat je interne cultuur versterkt
  • Een themajaar waarin het jubileum in meerdere fases beleefd wordt
  • Een feestavond met sprekers, entertainment en storytelling
  • Een magical-time-experience of belevingsroute door je bedrijfsgeschiedenis
  • Een jubileumvideo, documentaire of medewerkers-verhalen
  • Een jubileummagazine, een branded boek of een speciale website koppelen aan je jubileum
  • Een (meerdaags) bedrijfsfestival voor meerdere doelgroepen – dit format is erg populair
  • Een bedrijfsfestival op eigen terrein – Heb je de mogelijkheid? Dan is dit zeker een aanrader! Het is een unieke belevenis en biedt daarnaast ook nog eens extra  fiscale voordelen (WKR).
 

Hoe dan ook met onze expertise maken we van jouw mijlpaal een betekenisvolle beleving. Eentje die niet alleen feestelijk is, maar indien wenselijk ook strategisch slim.
Samen zorgen we dat het jubileum raakt, blijft hangen én een flinke boost geeft aan jullie bedrijf, merk en mensen.


TIP:
Benieuwd hoe dit er in de praktijk uitziet?
Bekijk dan onze eventspecials: vol inspirerende cases die laten zien hoe je impact maakt met je jubileumfeest.

Jubileumfeest organiseren eigen terrein

Mochten er ambities zijn én heb je de mogelijkheid om jullie jubileum evenement op eigen locatie te organiseren dan is dit zeker het overwegen waard!

Een event op eigen terrein kan écht bijzonder zijn. Het is kostentechnisch aantrekkelijk, maar vooral inhoudelijk en emotioneel zeer krachtig.
Het is een kans om je mensen mee te nemen naar de kern van je organisatie. Om trots tastbaar te maken. Om te laten zien waar je vandaan komt én waar je naartoe gaat.

Zo heeft een event op eigen locatie organiseren interessante fiscale voordelen.
Evenementen op eigen terrein zijn namelijk vrijgesteld van belastingen en komen daardoor niet ten laste van de vrije ruimte:
maak slim gebruik van de werkkostenregeling (WKR) om fiscaal voordeel te halen uit je jubileumfeest. 

Ben je benieuwd hoe dit zit? We adviseren je graag persoonlijk, zodat ook het financiële plaatje slim meegenomen kan worden in de besluitvorming.

Maar er is méér dan alleen de fiscale winst en misschien nog wel belangrijker: een event op eigen terrein voelt écht als van jullie.
Medewerkers ervaren de omgeving op een totaal andere manier. De bekende ruimte wordt getransformeerd tot iets bijzonders.
Dat wekt trots, betrokkenheid en verwondering.

Willen jullie het bedrijfsjubileum combineren met een open dag, klantendag of officiële opening van een nieuw pand?
Dat is ook zeker een hele interessante combinatie en kan heel waardevol zijn!
Je geeft genodigden een uniek kijkje achter de schermen én benut het moment optimaal.

Dergelijke slimme combinaties zorgen voor meer beleving, meer bereik en meer rendement.
Eén ding is zeker, een event op eigen terrein zorgt in de meeste gevallen voor een WOW-effect.
Men vindt het vaak bijzonder de eigen werkplek te zien transformeren naar een unieke eventlocatie.

Waar begin je met de organisatie van een (origineel) jubileumfeest op eigen terrein?
Wil je het echt goed aanpakken? Dan start je het beste met een kennismaking, een inspirerende sparsessie en een scherpe briefing waarin we jullie wensen, behoeften en ambities helder krijgen.
Ook doen we dan meteen een quickscan, inventariseren de mogelijkheden en vertalen jullie eerste ideeën naar een realistisch en impactvol plan.
Met ruim 30 jaar ervaring in het vak overzien wij vaak in één oogopslag al wat mogelijk is binnen een ruimte – en wat niet.

Dit alles, is het startpunt van écht een onvergetelijk en origineel jubileumevenement. Voor jullie. Samen tillen we namelijk jullie bedrijfsjubileum naar een compleet ander of hoger niveau.

Om je alvast op weg te helpen, hebben we een handige online briefingmodule ontwikkeld. Daarmee stel je eenvoudig een complete en professionele briefing op.
Een slimme eerste stap — waarna we uiteraard samen de verdieping opzoeken.

TIP: Begin op tijd. Een jaar vooraf starten is zeker niet te vroeg.
Strategische impact vraagt om een goed fundament.

Benieuwd hoe dit er in de praktijk uitziet?
Bekijk dan onze eventspecials: vol inspirerende cases die laten zien hoe je impact maakt met je bedrijfsjubileum.

 

5 belangrijke aandachtspunten (tips) om rekening mee te houden voor het organiseren van een jubileumfeest op eigen locatie

1. Stroom & water
Klinkt eenvoudig, maar wordt vaak onderschat. Zorg voor een goed doordacht stroomplan: denk aan wattages, stroompunten voor catering, techniek, verlichting.

2. Indeling & routing
Denk goed na over hoe het terrein of de hal wordt benut. Past een tentaccommodatie of juist een productiehal beter?
lenair starten of meerdere belevingszones creëren? En: zorg altijd voor een goede routing en nooduitgangen.

3. Opbouwtijd
Reken op drie tot vier dagen. Dag 1 en 2 voor de opbouw van hardware (vloeren, tenten, wanden), dag 3 voor techniek en inrichting, dag 4 voor de afbouw.
Stem dit af op de reguliere werkzaamheden in het bedrijf.

4. Logistiek & parkeren
Houd rekening met eigen leveranciers én reguliere bedrijfsprocessen. Is de parkeerplaats onderdeel van de eventruimte? Regel dan tijdig een alternatief.

5. Veiligheid & regelgeving
Denk aan registratie, badges, geheimhoudingsplichten en veiligheidsinstructies voor de crew. Check ruim op tijd welke (lokale) vergunningen nodig zijn.
Afhankelijk van het type event en de locatie kunnen gemeentelijke of provinciale regels gelden. In sommige gevallen volstaat een melding bij de gemeente, maar soms is ook een officiële eventvergunning nodig.

Event op eigen terrein vraagt om de nodige kennis en ervaring
Een event op eigen terrein, bedrijfs- of fabriekshal kan écht bijzonder zijn. Mits goed voorbereid. Heb je vragen of twijfel je of jullie locatie geschikt is?
We komen graag langs voor een quickscan, inventariseren de mogelijkheden en vertalen jouw ideeën naar een realistisch en impactvol plan.
Met ruim 30 jaar ervaring in het vak overzien wij vaak in één oogopslag al wat mogelijk is binnen een ruimte – en wat niet. Aldus Wendy van de Beurcht. 

 

Voorbeeld jubileumfeest op eigen terrein – 50 jarig bestaan bedrijf
Maar liefst zes dagen op- en afbouw op eigen terrein maakte dit project al een unieke belevenis. Van de opbouw is een 360 timelapse video gemaakt om het indrukwekkende proces als blijvende herinnering vast te leggen. Het wow-gevoel was sterk voelbaar en inmiddels weten we ook dat er nog veel en vaak over gesproken werd.

Voorbeeld jubileumevenement gecombineerd met officiële opening – 30 jarig bestaan bedrijf
Een 30-jarig bedrijfsjubileum in combinatie met de officiële opening van een gloednieuw pand.
Twee bijzondere mijlpalen die niet alleen zijn gevierd, maar ook strategisch zijn ingezet voor employee branding en relatiemarketing.
Samen met medewerkers en klantrelaties is op waardevolle en relevante wijze stilgestaan bij deze gelegenheden, wat de banden heeft versterkt en het bedrijfsimago positief heeft beïnvloed. 

Voorbeeld open dag, familie dag en een spetterend jubileumfeest op externe locatie – 100 jarig bestaan bedrijf
Naast alleen een jubileumfeest zijn eerder in het jubileumjaar ook een open dag en een familiedag georganiseerd, om medewerkers en hun families, actief te betrekken bij het vieren van deze mijlpaal.
Zo werd het jubileum niet alleen een feest, maar een gedeelde belevenis die de verbondenheid binnen én buiten de organisatie heeft versterkt.

Voorbeeld jubileumbooster: jaar lang impactvolle momenten – 60 jarig bestaan bedrijf
Om het 60-jarige bestaan te vieren, is een zorgvuldig samengestelde jaarkalender strategisch ingezet. Deze kalender had als doel om diverse doelgroepen en bedrijfsdoelstellingen een jaar lang effectief te bereiken en te realiseren. Het jubileumjaar was gevuld met diverse succesvolle evenementen, waaronder een inspirerende kick-off, een open dag, een klantendag, en een spectaculair bedrijfsfestival als grandioze finale.

Voor deze eventcases én nog veel meer inspiratie en originele voorbeelden verwijzen we je graag naar onze eventspecials.
Hier vind je uiteenlopende jubileumevenementen die we samen met opdrachtgevers hebben georganiseerd – van unieke feestavonden tot strategische jaartrajecten vol impact.

We delen onze visie, laten zien hoe opdrachtgevers het hebben ervaren, en geven je een kijkje achter de schermen met video’s, foto’s, verhalen en interviews.
Vol ideeën. Vol beleving. Vol verwondering.

 

Contact-Bureau-voor-evenementen

Plan Sparsessie

We zijn benieuwd naar jullie plannen en ambities. Binnen 48 uur nemen we contact met je op om een inspirerende sparsessie te plannen op een moment dat jou het beste uitkomt.

Mocht je al een briefing hebben dan kun je deze uploaden. Zeker niet verplicht.

Plan Sparsessie

🎯 Zet nu de eerste stap naar een impactvol event.

🔒 Vertrouwelijk & volledig vrijblijvend.

Contact-Bureau-voor-evenementen

Upload Briefing

We zijn benieuwd naar jullie plannen en ambities. Binnen 48 uur nemen we contact met je op om alles persoonlijk te bespreken.

Geen briefing maar wel ideeën? Plan dan een sparsessie met ons.

Upload Briefing Pop Up

🔒 Alle informatie die je uploadt, wordt zorgvuldig en vertrouwelijk behandeld.